Βίκος, ΕΨΑ, Λουξ: Εξώδικο στο υπ. Πολιτισμού για διαφήμιση της Coca- Cola με τον Παρθενώνα
Όπως αναφέρουν οι τρεις εταιρείες, η στάση του υπουργείου Πολιτισμού απέναντι στην εμπορευματοποίηση της εθνικής μας κληρονομιάς εγείρει ερωτήματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Εξώδικη διαμαρτυρία στο υπουργείο Πολιτισμού αναφορικά με την Coca Cola και την παράνομη επικοινωνιακή στρατηγική της σχετικά με τη χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες απέστειλαν οι εταιρείες Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ. Και αυτό, όπως αναφέρουν οι τρεις εταιρείες, σε κοινή ανακοίνωσή τους, η στάση του υπουργείου Πολιτισμού απέναντι στην εμπορευματοποίηση της εθνικής μας κληρονομιάς εγείρει ερωτήματα.
Σύμφωνα με τις παραπάνω εταιρείες, το υπουργείο Πολιτισμού, λαμβάνοντας υπόψη του την απόφαση μιας και μόνο έμμισθης συμβούλου του, παραχωρεί το δικαίωμα στην Coca Cola να συνεχίζει να εμπορευματοποιείται τα εθνικά μνημεία, όπως τον Παρθενώνα, χωρίς να προβαίνει στην επιβολή κάποιου προστίμου ή την πληρωμή των σχετικών τελών, παρά τη σαφήνεια του νόμου επί του θέματος.
Και όλα αυτά τη στιγμή που το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας δικαίωσε τις εταιρείες ΕΨΑ, Λουξ και Βίκος, δίνοντας διορία 30 εργάσιμων ημερών στην Coca Cola για να αποσύρει από τη διαφημιστική καμπάνια της την παρουσία των εθνικών συμβόλων όχι μόνο από τις συλλεκτικές συσκευασίες της, αλλά και από το σύνολο της επικοινωνίας της.
Η εν λόγω απόφαση, σημειώνουν, εγείρει ερωτήματα, καθώς η μη διεκδίκηση είσπραξης των προβλεπομένων ποσών από το υπουργείο Πολιτισμού προς την εταιρεία σημαίνει τη ζημίωση του κράτους και της οικονομίας συνολικά, αφού σε αντίθετη περίπτωση η πολυεθνική θα κατέθετε κάποια εκατομμύρια στα ταμεία της χώρας. «Ασφαλώς, καμία από τις εταιρείες που έχουν τεθεί εναντίον της Coca Cola δεν προσβλέπει μέσω της προσφυγής της στη δικαιοσύνη στη χρηματική αποζημίωση, αντιθέτως, απώτερος σκοπός κάθε κίνησης αποτελεί ο περιορισμός της αυθαιρεσίας στη χρήση των εθνικών συμβόλων για επιχειρηματικό όφελος», προσθέτουν.
Μάλιστα, αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλιμακώσουν περαιτέρω τις κινήσεις τους, εάν η εξώδικη διαμαρτυρία προς το υπουργείο Πολιτισμού δεν ληφθεί υπόψη και δεν αποδώσει καρπούς.
Κλείνουν επισημαίνοντας πως η επίμαχη διαφημιστική καμπάνια της Coca Cola με την αναπαράσταση του Παρθενώνα και της Βουλής των Ελλήνων συλλεκτικές συσκευασίες, καταστρατηγεί την έννοια του υγιούς ανταγωνισμού και της επιχειρηματικής δεοντολογίας και αφετέρου πλήττεται σφοδρά η Οικονομία της χώρας.
Πού ταξιδεύουν για Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά οι Έλληνες φέτος; Οι κορυφαίοι προορισμοί και το κόστος
«Πολιτικούς σαν τον Καραμανλή δεν τους χειροκροτάμε, τους στέλνουμε στη δικαιοσύνη»: Η Μαρία Καρυστιανού για τις εικόνες στις Σέρρες
Αύξηση των περιστατικών ευλογιάς των πιθήκων στην Ελλάδα - Επιβεβαιώθηκαν 18 κρούσματα
Η Κάρλα Μπρούνι γιορτάζει τα 57ά γενέθλιά της - Η ξεχωριστή ευχή της κόρης της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr