Σούπερ μάρκετ: Είναι και θα παραμείνουν ανοικτά - Προσοχή στον συνωστισμό
Τη διαβεβαίωση ότι τα σούπερ μάρκετ θα παραμείνουν ανοικτά έδωσε ο επικεφαλής λοιμωξιολόγος του υπουργείου Υγείας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Ιδιαίτερη προσοχή συνέστησε ο λοιμωξιολόγος Σωτήρης Τσιόδρας κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των πολιτών για την εξέλιξη του κορονοϊού στην Ελλάδα, ώστε να μην παρατηρηθούν συνθήκες όπως αυτές στα σούπερ μάρκετ καθώς ευνοούν τη μετάδοση ασθένειας.
Ο επικεφαλής λοιμωξιολόγος του υπουργείου Υγείας διαβεβαίωσε τους πολίτες ότι τα σούπερ μάρκετ είναι και θα παραμείνουν ανοιχτά. Μετά τις ουρές που παρατηρήθηκαν στα σούπερ μάρκετ ειδικά το Σάββατο, η κυβέρνηση προχωρά σε διαβεβαιώσεις αλλά και συστάσεις για το πως να κάνουμε τις αγορές μας.
Μάλιστα σημείωσε πως όταν πηγαίνουμε θα πρέπει να τηρείται σειρά στα ταμεία με όχι πάνω από 5 άτομα τα οποία θα πρέπει να βρίσκονται σε αναμονή με απόσταση ασφαλείας. Ο καθηγητής λοιμωξιολογίας πάντως δήλωσε ότι συζητείται το θέμα των μέτρων στα σούπερ μάρκετ όπως το να εφαρμοσθεί διευρυμένο ωράριο ώστε να υπάρχει καλύτερη πρόσβαση.
Αυτό που επισήμανε αρκετές φορές ο επικεφαλής λοιμωξιολόγος του υπουργείου Υγείας είναι ότι θα πρέπει ο καθένας να αναλογιστεί την ατομική του ευθύνη ως προς τη μετάδοση του ιού, ώστε να αποφευχθεί η περαιτέρω εξάπλωσή του. «Πρέπει να αποφευχθεί ο συνωστισμός, παντού», είπε ο κ. Τσιόδρας, κρούοντας ξανά τον κώδωνα του κινδύνου για τις συναθροίσεις.
Τα προϊόντα που η ζήτηση εκτινάχθηκε κατά 720%
Με τη ραγδαία αύξηση των κρουσμάτων του κοροναϊού εξίσου ραγδαία αποδεικνύεται πως είναι και η αύξηση σε αρκετά είδη που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ. Οι καταναλωτές σπεύδουν στα καταστήματα για να ψωνίσουν τη στιγμή που ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Ανάπτυξης έχει δηλώσει με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: «Η αγορά δεν αδειάζει, υπάρχει επάρκεια».
Βέβαια, οι καταναλωτές δεν φαίνεται να δείχνουν εμπιστοσύνη στις δηλώσεις των αρμοδίων και γι' αυτό την Παρασκευή φωτογραφία που δημοσίευσε το ethnos.gr από σούπερ μάρκετ στην Ανοιξη δείχνει άδεια τα ράφια. Ας δούμε, όμως, σε αριθμός την αύξηση στα προϊόντα. Τα στοιχεία αφορούν συγκριτικά το διάστημα από 24/2/2020 έως 01/3/2020 με 04/3/2019 έως 10/3/2019.
Καθαριστικά-απολυμαντικά: +721%
Μαντηλάκια-αντιβακτηριδιακά: +709%
Αντισηπτικά υγρά: +495,5%
Σαπούνια: +204%
Χλωρίνη: +85,5%
Αλεύρι: + 141,9%
Ζυμαρικά: + 140,1%
Οσπρια: +136,4%
Ρύζι: + 126,2%
Γάλα εβαπορέ: +90,7%
Το σχέδιο της Τουρκίας για τη νέα κατάσταση στη Συρία: Η Άγκυρα αναλαμβάνει τον ρόλο του προστάτη - Τα μηνύματα στις ΗΠΑ
Γεράσιμος Χουλιάρας για σεισμό στην Τριχωνίδα: Η λίμνη έχει γίνει από πολλά ρήγματα - Έχει δώσει και 6 Ρίχτερ
Πόσο θα αλλάξει το dating τα επόμενα χρόνια η τεχνητή νοημοσύνη – Οι καινοτομίες που έρχονται
«Τρίμπαλο» και τρίποντο για τον ΠΑΟΚ που παρέμεινε σε απόσταση αναπνοής απ' την κορυφή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr