Να κάνουμε τη Λάρισα μια σύγχρονη «γειτονιά των 15 λεπτών»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Δυστυχώς, εδώ και χρόνια η Λάρισα οπισθοδρομεί σε μια πόλη δύο ταχυτήτων, με τις γειτονιές και το κέντρο να βρίσκονται σε διαφορετικά επίπεδα ανάπτυξης.
Για μένα η Λάρισα, είναι το σπίτι μου. Και κάθε σπίτι για να είναι βιώσιμο πρέπει να φροντίζεις τον κάθε χώρο του. Με τους συνεργάτες μου έχουμε επεξεργαστεί ένα συγκροτημένο πρόγραμμα με γνώμονα τον ολιστικό επανασχεδιασμό του μοντέλου ζωής της πόλη μας.
Κεντρική φιλοσοφία του προγράμματος μας είναι να μπορεί κάθε γειτονιά να προσφέρει στους κατοίκους της, τα αναγκαία αγαθά και όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες σε απόσταση 15 λεπτών με τα πόδια. Σε αυτό το νέο μοντέλο ζωής, βάζουμε στην πρώτη γραμμή τους πολίτες και τις ανάγκες τους, μέσα από τη σταδιακή ανάπτυξη περιφερειακών «κέντρων»
Πώς θα το πετύχουμε;
Πρώτον, με μεταφορά δραστηριοτήτων στην περιφέρεια, ώστε αφενός να ανασάνει ο κεντρικός τομέας αφετέρου να αποκτήσουν δυναμική κάποιες συνοικίες και να εξελιχθούν σε δευτερεύοντα «κέντρα» μιας ταχέως αναπτυσσόμενης πόλης.
Δεύτερον, μέσα από την ενίσχυση των υποδομών όπου χρειάζεται, με σχολεία όλων των βαθμίδων, παιδικούς σταθμούς, κέντρα υγείας, χώρους στάθμευσης, σημεία ανακύκλωσης, πολιτιστικά δρώμενα, χώρους αναψυχής, με σεβασμό στο περιβάλλον και με αδιαπραγμάτευτη την αρχή της προσβασιμότητας για κάθε συμπολίτη μας.
Τρίτον βάζουμε σε εφαρμογή το σχέδιο ανάπλασης για την παραποτάμια περιοχή του Πηνειού. Θέλουμε η πόλη μας να ενσωματώσει ισόρροπα τον Πηνειό στη ζωή των κατοίκων διασυνδέοντάς τον αρμονικά με τον αστικό ιστό της.
«Zούμε καλύτερα, όταν ζούμε και προχωράμε μαζί».
Αυτή είναι η συμπυκνωμένη πρόταση μας για την πρωτεύουσα της Θεσσαλίας που -αν δείτε τον χάρτη- βρίσκεται γεωγραφικά στο κέντρο της πατρίδας μας. Εμείς ξέρουμε και μπορούμε να την αναδείξουμε και στο επίκεντρο της ανάπτυξής της. Να διαφημίσουμε στο εξωτερικό τα τοπικά μας προϊόντα με διεθνείς καμπάνιες και συμμετέχοντας στις εκθέσεις μαζί με τον Ε.Ο.Τ. Να προσελκύσουμε Έλληνες και Ξένους επισκέπτες, προβάλλοντας την πόλη ως city break προορισμό.
Να αναβαθμίσουμε και να διασυνδέσουμε το εμπορικό της κέντρο και την παραγωγή της με ένα εναλλακτικό τουριστικό προϊόν, που όπως όλες οι έρευνες δείχνουν, αποτελεί το νέο βασικό κριτήριο για κάθε τουρίστα.
Ας οικοδομήσουμε μια σύγχρονη πόλη με προοπτικές ανάπτυξης που θα σέβεται τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
«Χειμωνιάτικο» Σαββατοκύριακο με καταιγίδες, μποφόρ και πτώση της θερμοκρασίας - Προβλήματα λόγω ανέμων
Νέες αποκαλύψεις για την Ειρήνη Μουρτζούκου - Υποδυόταν τη μητέρα του Παναγιωτάκη σε δημοσιογράφο
Πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ παιδί προσβάλλεται από γρίπη των πτηνών
Είναι το «Labour» της Paris Paloma το φεμινιστικό anthem της Gen Z;
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr