Ο άκρατος λαϊκισμός με τους «εφοπλιστές» των δέκα μέτρων!
Είμαστε η χώρα της θάλασσας. Ένας παράδεισος με νησιά και χιλιάδες επισκέψιμες παραλίες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Θα το γράψω χωρίς περιστροφές. Έκανε άριστα η κυβέρνηση να ανακοινώσει τη σταδιακή κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης για τους κατόχους σκαφών αναψυχής, που θα επιφέρει και την κατάργηση του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης που επιβάλλεται στα σκάφη αναψυχής με μήκος πάνω από 5 μέτρα. Βεβαίως θα ήταν πιό οφέλιμο να γίνει άπαξ και άμεσα, χωρίς σκαλοπάτια. Και αν πρέπει να μπουν όρια (γιατί όχι;) ας μπει τελικό μάξιμουμ μήκος τα 10-12 μέτρα. Είμαστε η χώρα της θάλασσας. Ένας παράδεισος με νησιά και χιλιάδες επισκέψιμες παραλίες. Μιά Ελλάδα που ένα σημαντικότατο κομμάτι της ζει απο τη θάλασσα και τον τουρισμό που δέχεται.
Τουρισμό που μεγάλος αριθμός Ελλήνων θέλει να κάνει με το φουσκωτό ή πλαστικό σκάφος του σε διακοπές η Σαββατοκύριακες αποδράσεις, με την οικογένεια ή τους φίλους του. Και δεν ξεχνώ εκείνους που θέλουν κάτι το πιό απλό. Ψαρεματάκι στην ηρεμία της μοναξιάς ή με το κολλητό του. Ε, λοιπόν. Δεν μπορεί όλοι αυτοί να αποκωδικοποιούνται από κάποιους, με έναν άκρατο λαϊκισμό, ως... εφοπλιστές!!! Και φυσικά δεν μπορεί να τους αντιμετωπίζει έτσι επί δεκαετίες και το ίδιο το κράτος. Να το επαναλάβω: Αυτός ο τουρισμός φέρνει σημαντικά έσοδα στις νησιωτικές οικονομίες. Ή σε παραθαλάσσια χωριά και κωμοπόλεις της ηπειρωτικής χώρας. Και γενικότερα. Είναι δεξαμενή εσόδων από τις πλώες, τη κατανάλωση αγαθών στους τόπους προορισμού και φυσικά όλο τον επιχειρηματικό χορό, που περιλαμβάνει πάρκιγκ σκαφών, συνεργεία επισκευών/συντήρησης. Επιπλέον, μιλάμε για την Ελλάδα που έχει τέχνη της σε πολλά καρνάγια να φτιάχνει σκάφη, ξύλινα από παράδοση, αλλά και μια παράλληλη βιομηχανία (στο ναδίρ τώρα) που ξέρει να χτίζει πλαστικά και φουσκωτά. Πρόχειρα στη μνήμη μου,έρχονται τα Lambro, Mostro, Pretender χωρίς παραλείπω και όλες τις άλλες που κατασκευάζουν σωστικά είδη, δεξαμενές, τέντες, άγκυρες, στρώματα, καθίσματα, αξεσουάρ κλπ.
Με την ευκαιρία θέλω να υπενθυμίσω ότι αυτό τον λαϊκισμό για τα σκάφη, τον πληρώσαμε και με τον επαγγελματικό τουρισμό της θάλασσας. Στις αρχές της κυβερνητικής δεκαετίας του ΠΑΣΟΚ, στοχεύτηκαν οι μαρίνες. Η Κως θυμάται καλά αυτή την ιστορία. Κατά μία, αρρωστημένη άποψη, σοσιαλισμός made in Greece και μαρίνες, ήταν έννοιες ασύμβατες. Σταματήσαμε εμείς τον σχεδιασμό και πλημμύρισαν μαρίνες τα παράλια,της Τουρκίας. Και εξακολουθούν οι Τούρκοι να μας κουνάνε το μαντήλι, πόσο μάλλον με ένα απόλυτο απλοποιημένο φορολογικό σύστημα που τους φέρνει πλημμύρα δουλειάς με τις ξένες σημαίες που ελλιμενίζονται εκεί.
Η αλήθεια ειναι οτι και ο Πάνος Καμμένος ειχε προτείνει κάποια στιγμή, ως βουλευτής, ένα από τα ελληνικά νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, να γίνει εξωχώριο για να προσελκύσουμε ξένα σκάφη, που κρεμάνε από αλλού σημαίες ευκαιρίας. Αυτή η πρόταση ποτέ δεν ήλθε στη λογική των συναρμόδιων Υπουργείων Οικονομικών, Οικονομίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Κακώς. Είναι τρελά τα χρήματα που χάνονται από τη γενική και τις τοπικές οικονομίες.
Διευκρινίζω ότι δεν έχω την ίδια άποψη να συμπεριλάβει η Κυβέρνηση σε αυτό το φορολογικό σχεδιασμό για τα μικρά σκάφη αναψυχής και τα αυτοκίνητα με κινητήρες πάνω από 1.929 κ.εκ.. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας στην αυτοκινητοβιομηχανία, ειναι αστείο να μιλάμε για πολύ μεγάλους κυβισμούς. Δεν προσφέρουν κάτι, εκτός από φιγούρα και νεοπλουτισμό σε κάποιους που θέλουν να δείξουν τα λεφτά τους. Ε, ας το,πληρώσουν το δίλιτρο+
Ποια ονόματα ακούγονται για την Προεδρία της Δημοκρατίας - Τι θα μετρήσει στην απόφαση του Μαξίμου
Μαγδεμβουργο: Στη φυλακή ο δράστης της επίθεσης – Οι ακροδεξιές θεωρίες και οι προειδοποιήσεις
Πρύτανης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου: Νέα προπτυχιακά προγράμματα μέσα στο 2025
Η Σημασία των Μιτοχονδρίων στην Αναγεννητική Ιατρική: Ιστορία και Σύγχρονες Θεραπείες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr