Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας δίνει «ψηφιακά φτερά» στο δημόσιο
Με τη στήριξη του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (ΓΕΑ) , το ελληνικό δημόσιο προχωρά προς τη νέα ψηφιακή εποχή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Σήμερα ήρθε η σειρά του υπουργείου Παιδείας να υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας με το Γενικό Επιτελεί Αεροπορίας για την διάθεση του συστήματος ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων «ΙΡΙΔΑ», το οποίο έχει αναπτυχθεί από το ΓΕΑ και λειτουργεί τα τελευταία χρόνια σε όλες τις μονάδες της Αεροπορίας.
Το ΓΕΑ έχει ήδη διαθέσει το «ΙΡΙΔΑ» στο Υπουργείο Εσωτερικών, τη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης και την Προεδρία της Δημοκρατίας, στη Γενική Γραμματεία Καταπολέμησης Διαφθοράς , στην Ακαδημία Αθηνών, στο Εθνικό Αστεροσκοπείο, στην Περιφέρεια Αττικής κ.α .
Η διάθεση του συστήματος «ΙΡΙΔΑ», γίνεται με μηδενικό κόστος για τους ωφελούμενους φορείς του δημοσίου, καθώς το σύστημα αναπτύσσεται και συντηρείται από την αρμόδια διεύθυνση του ΓΕΑ. Το υπουργείο Παιδείας θα ξεκινήσει την πιλοτική εφαρμογή του συστήματος στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας που εκδήλωσε πρώτη ζωηρό ενδιαφέρον για την υιοθέτησή του.
Το σύστημα ΙΡΙΔΑ έχει αναπτυχθεί από το Κέντρο Μηχανογράφησης του ΓΕΑ και χρησιμοποιείται επί τρία έτη στο σύνολο των Μονάδων της Πολεμικής Αεροπορίας, επιτυγχάνοντας σημαντικά επιχειρησιακά οφέλη, ελάττωση της γραφειοκρατίας και εξοικονόμηση πόρων. Το ΙΡΙΔΑ χρησιμοποιείται για την κεντρική διαχείριση και διακίνηση των εγγράφων, καθόσον ενισχύει τη διοίκηση του φορέα να βελτιώσει την ταχύτητα κεντρικής διακίνησης και έγκρισης εγγράφων, να επαυξήσει την ακεραιότητα και την ασφάλεια των πληροφοριών, καθώς και να εξοικονομήσει πόρους.
Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων, ονομάστηκε «ΙΡΙΔΑ», απ’ το όνομα της αρχαίας θεότητας, της κόρης του Θαύμαντος και της Ωκεανίδας Ηλέκτρας, η οποία ανήκε στην ακολουθία των θεών με καθήκοντα αγγελιοφόρου, όμοια με εκείνα του θεού Ερμή.
Το σύστημα αυτό, της Αεροπορίας, εφαρμόζεται στο σύνολο των Σχηματισμών της Πολεμικής Αεροπορίας από τον Φεβρουάριο του 2016 και έχει ήδη αποφέρει εξοικονόμηση κόστους, ύψους περίπου 300.000€ από πλευράς εκτυπωτικών διαδικασιών κατά τους έξι πρώτους μήνες λειτουργίας του, επειδή διακινήθηκαν αποκλειστικά ηλεκτρονικά, περισσότερα από 55.000 μοναδιαία έγγραφα προς περισσότερους από 10.000 χρήστες του Συστήματος.
Όπως αναφέρει η διοίκηση του ΓΕΑ, η μετάβαση σε ένα τέτοιο ψηφιακό περιβάλλον, όπως ήταν αναμενόμενο, έχει επιταχύνει τις διαδικασίες λήψης και εκτέλεσης αποφάσεων στην Πολεμική Αεροπορία, ενώ ταυτόχρονα αποφορτίζει το Προσωπικό από τετριμμένες και χρονοβόρες διαδικασίες πρωτοκόλλησης, αρχειοθέτησης, αναζήτησης και μεταφοράς εγγράφων. Παράλληλα παρέχει τις βάσεις για την υλοποίηση των απαιτούμενων αλλαγών σε επίπεδο διαδικασιών και δομών, που συνεισφέρουν στον οδικό χάρτη της μετεξέλιξης της Πολεμικής Αεροπορίας σε ένα σύγχρονο οργανισμό. Πέραν τούτου, αποτελεί μια σημαντική προσπάθεια προστασίας του περιβάλλοντος με την εξοικονόμηση μεγάλων ποσοτήτων χαρτιού.
Κακοκαιρία διαρκείας τις ημέρες των Χριστουγέννων: Πού χτυπούν τα φαινόμενα τις επόμενες ώρες - Οι περιοχές που θα ντυθούν στα «λευκά»
Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Σε επιφυλακή οι Αρχές στην Αθήνα - Τα έκτακτα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνονται
ΕΦΕΤ: Συμβουλές και οδηγίες στους καταναλωτές για ασφαλή εορταστικά γεύματα
Χρήστος Μάστορας: Τα δύσκολα παιδικά χρόνια, το λάθος στην ελληνική ταυτότητα και οι αναμνήσεις με τη γιαγιά του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr