Βούλτεψη: «Επιτυχής η καμπάνια κορονοϊού στα ΜΜΕ -Ισως έγιναν 4 -5 λάθη»
Τι ειπώθηκε στη συζήτηση στην Ολομέλεια του νομοσχεδίου για τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από την κακοκαιρία Ιανος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Στην διάταξη για την καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊο και τα μέτρα για τα σχολεία εξαντλήθηκε μεγάλο μέρος της ομιλίας της εισηγήτριας της κυβέρνησης, Σοφίας Βούλτεψη κατά την συζήτηση στην Ολομέλεια του νομοσχεδίου για τα μέτρα στήριξης των πληγέντων από την κακοκαιρία Ιανος.
«Ο ΣΥΡΙΖΑ για άλλη μια φορά υποδύεται τον προστάτη των φτωχών και των αδύναμων. Μας λέει ότι όλα όσα συνέβησαν επί των ημερών του ήταν υπό πίεση, λες κι εμείς δεν δεχόμαστε πίεση από τα πράγματα. Τώρα παριστάνετε τους προστάτες τις πρώτης κατοικίας, ενώ είχατε κλείσει τις τράπεζες με πέντε ΠΝΠ πριν το γελοίο δημοψήφισμα» ανέφερε η κυρία Βούλτεψη.
Αναφερόμενη στο ζήτημα της λειτουργίας των σχολείων, εξαπέλυσε επίθεση κατά της αντιπολίτευσης λέγοντας ότι με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο εγκρίνονται 118 εκ επιπλέον για πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού. «Αυτό δεν ακούγεται πουθενά. Μόνο δεν υπάρχουν αίθουσες και δεν υπάρχουν αίθουσες! Τα σχολεία είναι χτισμένα με αντισεισμικό τρόπο! Κανείς δεν έχτισε σχολεία! Στην Ιταλία τελικά κάνουν έξω μαθήματα επειδή είναι σεισμογενής περιοχή! Παίρνετε αποσπασματικά από τη μια χώρα και την άλλη περιπτώσεις. Ποιος θα πάρει την ευθύνη για μια ακατάλληλη αίθουσα;» ανέφερε για το θέμα.
Για καμπάνια κορονοϊού
Σχετικά με τις αντιδράσεις που έχει ξεσηκώσει για ακόμη μια φορά η καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό, πάνω στην οποία η αντιπολίτευση στηρίζει το επιχείρημα της για «ταϊσμένα ΜΜΕ», η κ. Βούλτεψη σχολίασε: «Δε βλέπω κανένα ΜΜΕ να αναφέρει τα ποσά που δίνουμε για τα σχολεία», ενώ συμπλήρωσε ότι δεν βλέπει και απάντηση για το θέμα Καλογρίτσα.
Αναπτύσσοντας τα επιχειρήματα της κυβέρνησης σχετικά με την καμπάνια των ΜΜΕ για τον Covid αλλά και την διάταξη για τη διαφημιστική δαπάνη, η κ. Βούλτεψη είπε: «Η διαφήμιση έχει πέσει κατακόρυφα. Αυτό είναι το μοναδικό μέσο χρημάτων για τα ΜΜΕ. Η ενημέρωση επειδή η βασική κατηγορία είναι αυτή, είναι σημαντική. Με τα δωρεάν μηνύματα του ΕΣΡ δεν γίνεται αυτή η δουλειά. Άρα στο prime time θα βάλει αυτούς που τους πληρώνουν για να μπορούν και τα κανάλια να πληρώσουν τους εργαζόμενους τους. Η προηγούμενη καμπάνια ήταν επιτυχημένη. Μπορεί να έγιναν κάποια λάθη, αλλά ήταν σε 2,3,4,5 περιπτώσεις;» σχολίασε.
Μάλιστα, στο επιχείρημα για την ανάγκη διαγωνισμού προκειμένου να ανατεθεί η καμπάνια ενημέρωσης, εξήγησε ότι ένας διαγωνισμός δεν μπορεί να πάει τόσο γρήγορα. «Σε πρώτη φάση θα πάει στους σταθμούς εθνικής εμβέλειας. Η επιρροή παίζει μεγάλο ρόλο. Μπορεί ένα κανάλι να έχει χαμηλή τηλεθέαση αλλά να έχει μια εκπομπή με μεγάλη τηλεθέαση, άρα εμείς να θέλουμε εκεί να μπει το μήνυμα. Την καμπάνια της ενημέρωσης θα την κάνουμε γιατί είναι αναγκαία. Αυτή τη επίθεση στον Τύπο... δεν αντιλαμβάνομαι! Πρέπει να αλλάξετε αφήγημα!» είπε κλείνοντας την τοποθέτηση της.
Ποια ονόματα ακούγονται για την Προεδρία της Δημοκρατίας - Τι θα μετρήσει στην απόφαση του Μαξίμου
Μαγδεμβουργο: Στην αναζήτηση κινήτρου του δράστη της επίθεσης – Οι ακροδεξιές θεωρίες και οι προειδοποιήσεις
Πρύτανης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου: Νέα προπτυχιακά προγράμματα μέσα στο 2025
Η Σημασία των Μιτοχονδρίων στην Αναγεννητική Ιατρική: Ιστορία και Σύγχρονες Θεραπείες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr