ΝΔ: Ισχυρή παρουσία στα social media µε στόχο να πείσει τα νεανικά κοινά
Νέο µοντέλο προεκλογικής εκστρατείας από τη Νέα Δηµοκρατία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Νέα ήθη κοµίζουν ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Νέα Δηµοκρατία στην... πεπατηµένη δεκαετιών σε σχέση µε τις προεκλογικές εκστρατείες. Η απόφαση του αρχηγού της αξιωµατικής αντιπολίτευσης να µη διοργανώσει το κόµµα ανοιχτές συγκεντρώσεις-οµιλίες έως τις 7 Ιουλίου δεν είναι τωρινή, αλλά προϊόν πολύµηνων διεργασιών και επαφών του προέδρου της ΝΔ µε το επιτελείο του.
Στον τρίτο όροφο της οδού Πειραιώς έχουν καταλήξει εδώ και αρκετούς µήνες ότι το µοντέλο των ανοιχτών οµιλιών είναι σε µεγάλο βαθµό παρωχηµένο και δεν κεντρίζει το ενδιαφέρον των πολιτών, που πλέον δίνουν βαρύτητα στις προγραµµατικές προτάσεις των κοµµάτων, παρά στις εντυπώσεις.
Εδραία, εξάλλου, είναι η πεποίθηση του κ. Μητσοτάκη ότι οι συγκεντρώσεις παλαιού τύπου απευθύνονται περισσότερο στο αµιγώς κοµµατικό ακροατήριο, την ώρα που επιδίωξη της αξιωµατικής αντιπολίτευσης είναι να πείσει όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες που δεν εµπιστεύθηκαν στο παρελθόν τη ΝΔ.
Ο πρόεδρός της, λοιπόν, φιλοδοξεί να καινοτοµήσει πραγµατοποιώντας µικρότερες, στοχευµένες-θεµατικές εκδηλώσεις µε συγκεκριµένες κοινωνικές και επαγγελµατικές οµάδες, στις οποίες θα εξειδικεύονται πτυχές της κυβερνητικής πρότασης του κόµµατος. Επιπλέον, η επικοινωνία του µε τους πολίτες στόχο έχει, επίσης, να εµπλουτίσει το «γαλάζιο» σχέδιο διακυβέρνησης. Ισχυρή αναµένεται να είναι η παρουσία του κόµµατος και στα social media, µε προφανή στόχο να πείσει τα δυναµικά κοινά, που παραδοσιακά δυσπιστούν περισσότερο προς τον πολιτικό κόσµο.
Η ΝΔ επιχειρεί µε αυτόν τον τρόπο να διευρύνει τη διαφορά που κατέκτησε στις ευρωεκλογές στην ηλικιακή κατηγορία 17-24 σε σχέση µε τα υπόλοιπα κόµµατα. Υψηλού συµβολισµού ήταν και η χθεσινή περιοδεία του προέδρου της ΝΔ στη Δραπετσώνα και το Κερατσίνι, όπου, µεταξύ άλλων, ο κ. Μητσοτάκης συνάντησε στο δηµαρχείο της πόλης τον Χρήστο Βρεττάκο, έναν από τους λίγους νεοεκλεγέντες δηµάρχους µε την υποστήριξη του ΣΥΡΙΖΑ.
«Γαλάζιες» επιτελικές πηγές παρατηρούσαν ότι η συνειδητή επιλογή του κ. Μητσοτάκη πιστοποιεί τη διακηρυγµένη δέσµευσή του να συνεργαστεί την επόµενη ηµέρα µε όλους τους θεσµικούς παράγοντες, ανεξαρτήτως κοµµατικών καταβολών. Εν τω µεταξύ, η υπερπροσφορά υποψηφίων που επιθυµούν να ενταχθούν στα «γαλάζια» ψηφοδέλτια αποτελεί την κύρια αιτία µετάθεσης -κατά κατά λίγες ηµέρες- των σχετικών ανακοινώσεων.
Επιπλέον, η προσφάτως θεσµοθετηθείσα ποσόστωση των γυναικών προκαλεί καραµπόλες και ανακατατάξεις στις λίστες της ΝΔ, ιδίως στις µεγάλες περιφέρειες του Λεκανοπεδίου. Σε εκκρεµότητα παραµένει η τοποθέτηση στα ψηφοδέλτια υποψήφιων ευρωβουλευτών που κέρδισαν τις εντυπώσεις, όχι όµως και µία έδρα στο Στρασβούργο. Σύµφωνα µε πληροφορίες, ο Γιώργος Αµυράς κατέρχεται ως υποψήφιος στην Περιφέρεια Ιωαννίνων, ο Δηµήτρης Καιρίδης στον Βόρειο τοµέα της Β’ Αθηνών και η Τόνια Αράχωβα στην Αιτωλοακαρνανία. Σήµερα, ανήµερα της Παγκόσµιας Ηµέρας Περιβάλλοντος, ο κ. Μητσοτάκης αναµένεται να συµµετάσχει σε περιβαλλοντική δράση στον Υµηττό.
Προσωπικός γιατρός: Γιατί υποχρεώνει η κυβέρνηση ιατρικό προσωπικό χωρίς ειδικότητα να παρέχει υπηρεσίες – Οι ελλείψεις και τα κονδύλια
Κοινωνική ατζέντα προτάσσει η κυβέρνηση - Σπριντ 40 ημερών στη Βουλή με νέα μέτρα
ΣΥΡΙΖΑ: Προχωρά στην εκλογή προέδρου αγνοώντας δημόσια τη διάσπαση Κασσελάκη – Τα προβλήματα που καλούνται να λύσουν οι «διασπαστές»
Ο Έλον Μασκ επικεφαλής στο νέο υπουργείο Κυβερνητικής Αποτελεσματικότητας των ΗΠΑ – Ποιος αναλαμβάνει το Άμυνας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr