Το σχέδιο του ΚυρΚυρ για rebrading του ΚΙΝΑΛ - Αλλαγές στο λογότυπο
Ο Κυριάκος Κυριάκος περιμένει το «πράσινο φως» από τη Φώφη Γεννηματά για αλλαγές στο λογότυπο, στο site και στην οπτική πληροφορία του κάθε μέσου, για την ανάδειξη του πολιτικού και ιδεολογικού στίγματος του χώρου που υπηρετεί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Ένα φιλόδοξο σχέδιο, που θα «ντύσει» επικοινωνιακά την πολιτική αντεπίθεση του Κινήματος Αλλαγής μέχρι τις επόμενες εθνικές εκλογές, ετοιμάζει ο Κυριάκος Κυριάκος, ο άνθρωπος που ανέλαβε πρόσφατα τη δύσκολη αποστολή «Χαριλάου Τρικούπη».
Ο νέος γραμματέας Επικοινωνίας του ΚΙΝΑΛ δεν εγκαταλείπει τη Θεσσαλονίκη, αλλά θεωρεί πλέον μόνιμη βάση του τη Χαριλάου Τρικούπη, απ’ όπου άρχισε τον περασμένο Αύγουστο να καταστρώνει μεθοδικά και αθόρυβα το σχέδιο «ανακατάληψης» του ευρύτερου κεντροαριστερού χώρου με τα σύγχρονα εργαλεία της επικοινωνίας. Δεν πετάει στα σύννεφα. Δεν πιστεύει στους «θαυματοποιούς» ή τους «Μεσσίες». Γνωρίζει καλά τις δυσκολίες και όπως λέει στους συνομιλητές του, η επιτυχία δεν μπορεί παρά να είναι συλλογική.
Ο κ. Κυριάκος, γνωστός και ως ΚυρΚυρ από τη θητεία του στον ΠΑΟΚ, έχει μακρά διαδρομή στον κόσμο της επικοινωνίας. Δηλώνει «μόνιμος ψηφοφόρος του ΠΑΣΟΚ από την πρώτη εκλογική αναμέτρηση που ψήφισε μέχρι σήμερα», αλλά στην πολιτική «εισέβαλε» με το ΚΙΝΑΛ τον περασμένο Μάιο, αποδεχόμενος την πρόταση της Φώφης Γεννηματά για την κάθοδό του στην Α’ Θεσσαλονίκης.
Οι καλά γνωρίζοντες διαπιστώνουν ότι έχει όρεξη για δουλειά και τον ενδιαφέρει να «παντρέψει» την πολιτική με την επικοινωνία, για να φέρει χωρίς βιασύνη ένα θετικό αποτέλεσμα.
Έχει προσδιορίσει τους «σταθμούς» με ορίζοντα τετραετίας και, αν μη τι άλλο, πιστεύει στη δύναμη της ομάδας. «Δεν έχει σημασία ο γραμματέας Επικοινωνίας, αλλά ολόκληρη η ομάδα. Χωρίς την ομάδα δεν μπορεί να προκύψουν γρήγορα και ικανοποιητικά αποτελέσματα.
Φυσικά χρειάζεται κεντρικός συντονισμός, αλλά η επικοινωνία δεν είναι προσωποκεντρική» απαντά σε όσους τον ρωτούν για το πλάνο του και εξηγεί γιατί ήθελε να ανακοινωθεί ο τομέας με την πλήρη σύνθεσή του και όχι μόνο το δικό του όνομα.
Αν δει κανείς προσεκτικά τους ανθρώπους που απαρτίζουν τον τομέα Επικοινωνίας, θα αντιληφθεί ότι είναι σαραντάρηδες, ότι συμμετέχουν ισότιμα γυναίκες και άνδρες και ότι προέρχονται από όλες τις εσωκομματικές τάσεις. Αναπληρωτές του, για παράδειγμα, στη Γραμματεία είναι η «αυτοδιοικητική» Ανδριάνα Αλεβίζου και ο υποψήφιος «παπανδρεϊκός» στην Α’ Αθήνας Δημήτρης Οικονόμου, ενώ ρόλο ανέλαβε η «ανδρουλακική» Πέννυ Δαλαμπούρα, ο Νίκος Ιωσήφ από την ΕΔΕΜ και άλλοι.
Στο ίδιο τιμ συνεχίζουν να συμβάλλουν αποφασιστικά οι δημοσιογράφοι Νίκος Βοσδογάνης και Φίλιππος Φιλιππακόπουλος. Οι πληροφορίες επιμένουν ότι ο Κυριάκος Κυριάκος συνεργάζεται άριστα με τον εκπρόσωπο Τύπου Παύλο Χρηστίδη και αποτελούν επί της ουσίας το ισχυρό δίδυμο της Επικοινωνίας.
Χρονοδιάγραμμα
Και ποιος είναι ο βασικός στόχος του νέου γραμματέα; Μέσα στις επόμενες μέρες θα κατατεθεί προς συζήτηση στον τομέα ο νέος επικοινωνιακός χάρτης, με ορίζοντα τις επόμενες εκλογές και ενδιάμεσους σταθμούς. Στα χέρια της κυρίας Γεννηματά θα φτάσει όταν η ομάδα θα έχει καταλήξει στον τελικό «χάρτη».
Εχουν προγραμματιστεί έτσι κι αλλιώς τακτικές, εβδομαδιαίες συναντήσεις και η δημιουργία υποομάδων έργου, όπου αν χρειαστεί θα προστεθούν νέοι «παίκτες». Ο κ. Κυριάκος εκτιμά ότι πρέπει να αξιοποιηθεί όλο το στελεχικό δυναμικό και να γίνει η επικοινωνιακή διασύνδεση ανάμεσα στο κόμμα και την Κοινοβουλευτική Ομάδα. Εργάζεται στην κατεύθυνση εμφάνισης στα media όχι δύο-τριών προσώπων, αλλά όλο και περισσότερων στελεχών – π.χ. των βουλευτών που έχουν και μπορούν να αναδείξουν μια συγκεκριμένη πρωτοβουλία. Από την πρώτη στιγμή δείχνει ότι έχει διάθεση να φέρει μικρές ανατροπές, να κάνει ένα rebranding, όπως αναφέρουν συχνά οι άνθρωποι της επικοινωνίας.
Ποντάρει στη «γήινη λογική», την πιο «οικολογική» για όλες τις δράσεις του ΚΙΝΑΛ. Δεν ήταν τυχαία η επιλογή να εντάξει στο μπάνερ της χθεσινής Κεντρικής Επιτροπής το μπεζ ουδέτερο χρώμα στο φόντο με τα κοκκινοπράσινα γράμματα.
Προτρέπει τη Χαριλάου Τρικούπη να αποτυπωθεί άμεσα η τεκμηριωμένη οικολογική συνείδηση του ΚΙΝΑΛ και οπτικά, να στέλνει τα πολιτικά της μηνύματα με ανακυκλωμένο χαρτί και να προσεγγίζει με «γήινη» νοοτροπία τον κάθε πολίτη της κάθε ηλικίας.
Αν θα έπαιρνε το «πράσινο φως» από τη Φώφη Γεννηματά, λέγεται ότι θα ήθελε να προχωρήσει σε έναν επανασχεδιασμό, σε ένα σαρωτικό rebranding του λογότυπου, του site, της οπτικής πληροφορίας του κάθε μέσου, για την ανάδειξη του πολιτικού και ιδεολογικού στίγματος του χώρου που υπηρετεί.
Στελέχη του Κινήματος Αλλαγής υπογραμμίζουν ότι η κυρία Γεννηματά είναι αποφασισμένη να ακούσει όλες τις προτάσεις για την επιτυχή αντεπίθεση του κόμματος και έχει ήδη διαμηνύσει στην ομάδα επικοινωνίας ότι δεν απορρίπτει τα τολμηρά βήματα. Εχει ζητήσει, δε, συγκεκριμένο πλάνο και χρονοδιάγραμμα και το όσο το δυνατόν καλύτερο μοντάρισμα των δράσεων των οργανωμένων δυνάμεων με τους βουλευτές για έναν νέο κύκλο εξόρμησης ανά την Ελλάδα.
Οσον αφορά τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του κ. Κυριάκου, ο ίδιος έλεγε προεκλογικά μιλώντας στο «Εθνος της Κυριακής»: «Το βασικό μου κίνητρο ήταν και είναι η υποστήριξη της παράταξης, η επανένωση σπασμένων κομματιών, η διεύρυνση και η ανανέωση»...
Προ των πυλών η νέα κακοκαιρία: Ουκρανική εισβολή με χιονοκαταιγίδες στην Αττική - Ποιες περιοχές θα «ντυθούν» στα λευκά
Ελληνοτουρκικά: Πως «διαβάζει» η Αθήνα τις τελευταίες κινήσεις της Άγκυρας στη Μέση Ανατολή: Τι … φέρνει το 2025 στις ελληνοτουρκικές σχέσεις
Φωτιά στην Αυστραλία: Μάχη με τις φλόγες δίνουν οι πυροσβέστες - Κρίσιμες οι επόμενες ώρες για την εξέλιξη της πυρκαγιάς
Τρεις λόγοι για τους οποίους τα Χριστούγεννα καταστρέφουν περιβαλλοντικά τον πλανήτη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr