Πολιτικό Παρασκήνιο|30.08.2022 08:19
Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
NewsroomΈνας πολίτης έκλεισε εισιτήρια για πτήσεις εσωτερικού με εταιρεία που το όνομά της παραπέμπει σε ουρανό... Θέλησε να αλλάξει την πτήση της επιστροφής. Το έκανε εύκολα από το σάιτ.
Επειδή δεν του ήρθε νέο μέιλ, επιχείρησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία, στο τηλέφωνο που δίνει για αυτό τον σκοπό, ώστε να διευκρινίσει ότι έγινε η αλλαγή.
Περίμενε την πρώτη φορά 32 λεπτά, τη δεύτερη 20 και την τρίτη 12 λεπτά. Παρά τις μαγνητοφωνημένες δηλώσεις, "η εξυπηρέτηση σε λίγο" δεν ήρθε ποτέ. Όλα αυτά από το μεσημέρι ως το απόγευμα της 29ης Αυγούστου. Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
Διαβάστε ακόμη
- «Εκσυγχρονιστής της ελληνικής πολιτικής σκηνής, πραγματιστής και χαμηλών τόνων»: Τι αναφέρουν τα διεθνή ΜΜΕ για το θάνατό του Κώστα Σημίτη
- Στον Ευαγγελισμό ο Μητσοτάκης: Ενημερώθηκε για την κατάσταση της υγείας του Αρχιεπισκόπου Αλβανίας
- Φρίκη στην Ξάνθη: Σοκάρουν οι λεπτομέρειες της κακοποίησης της Ευγενίας - «Της έσπασε σπόνδυλους από τον αυχένα»
- Ξεσπά ο Μητρούσης για το τροχαίο: «Τι να την κάνω τη συγγνώμη; Είμαι βιδωμένος στο κρεβάτι και κινούμαι με το πι»