Πολιτικό Παρασκήνιο
|
30.08.2022 08:19
Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
NewsroomΈνας πολίτης έκλεισε εισιτήρια για πτήσεις εσωτερικού με εταιρεία που το όνομά της παραπέμπει σε ουρανό... Θέλησε να αλλάξει την πτήση της επιστροφής. Το έκανε εύκολα από το σάιτ.
Επειδή δεν του ήρθε νέο μέιλ, επιχείρησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία, στο τηλέφωνο που δίνει για αυτό τον σκοπό, ώστε να διευκρινίσει ότι έγινε η αλλαγή.
Περίμενε την πρώτη φορά 32 λεπτά, τη δεύτερη 20 και την τρίτη 12 λεπτά. Παρά τις μαγνητοφωνημένες δηλώσεις, "η εξυπηρέτηση σε λίγο" δεν ήρθε ποτέ. Όλα αυτά από το μεσημέρι ως το απόγευμα της 29ης Αυγούστου. Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
Διαβάστε ακόμη
- Τι δείχνουν οι τελευταίες κινήσεις Ερντογάν και πώς απαντά η Αθήνα: Πως διαμορφώνεται το τοπίο στις ελληνοτουρκικές σχέσεις
- Σεισμός 6,9 Ρίχτερ στο Θιβέτ: Αναφορές για δεκάδες νεκρούς - Κατέρρευσαν κτίρια
- Έλον Μασκ: Μπορεί να γίνει ο μεσάζων Κίνας-Τραμπ σε πιθανό παγκόσμιο εμπορικό πόλεμο;
- Απογοητευτικός ο προϋπολογισμός του προγράμματος για την ανακαίνιση διατηρητέων: Τι λένε οι ιδιοκτήτες