Βιαζόταν για την είσπραξη του αντιτίμου για την Αττική Οδό το ΥΠΟΙΚ - Τι είπε ο Χατζηδάκης που θυμήθηκε ως και την... Ολυμπιακή

Newsroom

«Πάνω του» πήρε τη βιασύνη του άμεσου περάσματος της λειτουργίας της Αττικής Οδού στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης. Μιλώντας στη Βουλή στη συνεδρίαση κατά την οποία κυρώθηκε η σύμβαση για τη νέα 25ετή παραχώρηση του αυτοκινητόδρομου, ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε ότι οι παραχωρησιούχοι γνωρίζουν ότι «πιέσαμε από την πλευρά του υπ. Οικονομικών να τρέξουν γρήγορα τα πράγματα. Εμείς είμαστε πίσω από την επίσπευση όλης αυτής της διαδικασίας. Το υπουργείο Υποδομών ήταν αυτό που έπρεπε να τρέξει τα πράγματα, αλλά εμείς είμαστε αυτοί που πιέσαμε και τις δύο πλευρές έτσι ώστε να 'ρθούμε νωρίς και να γίνει η αλλαγή σκυτάλης στις 6 Οκτωβρίου. Και δε βλέπω που είναι το κακό γι' αυτό. Γιατί θα έπρεπε να περιμένουμε».

Τη σπουδή του υπουργείου Οικονομικών να επιταχύνει τις διαδικασίες ώστε το τίμημα να εισπραχθεί το συντομότερο, επιβεβαίωσε και ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος. Από το ίδιο βήμα ανέφερε ότι «στην δύσκολη αυτή εξίσωση ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας Κωστής Χατζηδάκης, είχε βάλει την παράμετρο του χρόνου, καθώς το τίμημα πρέπει να εισπραχθεί φέτος, μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου. Εξετάσαμε πολλά ενδεχόμενα. Οφείλω, λοιπόν, να πιστώσω στον κύριο Χατζηδάκη την πίεση που άσκησε προς την κατεύθυνση αυτή. Στον υπουργό Υποδομών στον κύριο Σταϊκούρα, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι με τις διατάξεις νόμου, οι οποίες εισάγονται σήμερα στη Βουλή, αυτή η δύσκολη μετάβαση γίνεται πραγματικότητα».

Να σημειωθεί ότι το αρμόδιο υπουργείο είχε εξετάσει και το σενάριο της παράτασης της υφιστάμενης παραχώρησης μέσω υπογραφής συμπληρωματικής σύμβασης. Ωστόσο, παρόλο που είχε απευθύνει σχετικό ερώτημα στο Νομικό συμβούλιο του Κράτους, το οποίο άναψε το πράσινο φως, τελικώς ανακοίνωσε ότι η παράδοση θα γίνει τα μεσάνυχτα της 6ης Οκτωβρίου, αμέσως μετά τη λήξη της υφιστάμενης παραχώρησης.

Με αφορμή την Αττική Οδό, πάντως, ο κ. Χατζηδάκης... θυμήθηκε και σειρά άλλων ιδιωτικοποιήσεων, στις οποίες είχε πρωταγωνιστήσει με πρωταρχική αυτή της Ολυμπιακής, για την οποία είπε ότι «εκεί που πληρώναμε 350 εκατ. ευρώ, κάθε χρόνο, τώρα από τις δύο εταιρείες το δημόσιο έχει έσοδα από φόρους και ασφαλιστικές εισφορές», ενώ δήλωσε περήφανος για την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων.

Αττική ΟδόςιδιωτικοποιήσειςΚωστής Χατζηδάκης