Πολιτικό Παρασκήνιο
|
03.02.2025 21:07
ΟΣΕ, αμαρτίες από παλιά
Newsroom
Φίλος Θεσσαλονικιός, εδώ και 20 χρόνια συνταξιούχος του ΟΣΕ, διηγείται: «υπέγραφα ότι φεύγει η υπ’ αριθμόν τάδε εμπορική αμαξοστοιχία από τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα με 10 βαγόνια και στο δρόμο συνάδελφοι έλεγαν ότι δεν έχει 10, αλλά έχει 12 βαγόνια... Από τότε λοιπόν, γινόταν λαθρεμπόριο προϊόντων μέσα από τον ΟΣΕ, επειδή δεν ελέγχεται ο κρατικός σιδηρόδρομος».
Και έτσι, κάποιοι στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα, στελέχη ή εργαζόμενοι του ΟΣΕ, προφανώς έβγαζαν και δεύτερο και τρίτο μισθό και το κύκλωμα λειτουργούσε απρόσκοπτα... Τώρα αν μεταφέρονταν ραπανάκια ή όπλα ή ξυλόλιο δεν θα το μαθαίναμε ποτέ...Το συμπεραίνουμε τώρα επειδή συνέβη αυτό που συνέβη σε μία χώρα της Ευρώπης του 21ου αιώνα...
Ν.Χ.
Διαβάστε ακόμη
- Πώς η σύλληψη Ιμάμογλου αλλάζει τις ισορροπίες στις σχέσεις Τουρκίας-Ευρώπης: Η στάση των ΗΠΑ και το ρίσκο του Ερντογάν
- Τα δημοσκοπικά ευρήματα που χτυπούν «καμπανάκι» στη ΝΔ: Νέο τοπίο μετά τα συλλαλητήρια για τα Τέμπη
- Πώς λειτουργούσε το κύκλωμα Πολεοδομίας Ρόδου: Ο ρόλος - «κλειδί» και η ταρίφα
- Ο μ@λ@@ς στιχουργός, η πρωτιά της Ζωής, η αλλαγή στάσης του Μαξίμου και οι δυσκολίες του Ηλιόπουλου