Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας πολίτης έκλεισε εισιτήρια για πτήσεις εσωτερικού με εταιρεία που το όνομά της παραπέμπει σε ουρανό... Θέλησε να αλλάξει την πτήση της επιστροφής. Το έκανε εύκολα από το σάιτ.
Επειδή δεν του ήρθε νέο μέιλ, επιχείρησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την εταιρεία, στο τηλέφωνο που δίνει για αυτό τον σκοπό, ώστε να διευκρινίσει ότι έγινε η αλλαγή.
Περίμενε την πρώτη φορά 32 λεπτά, τη δεύτερη 20 και την τρίτη 12 λεπτά. Παρά τις μαγνητοφωνημένες δηλώσεις, "η εξυπηρέτηση σε λίγο" δεν ήρθε ποτέ. Όλα αυτά από το μεσημέρι ως το απόγευμα της 29ης Αυγούστου. Αν δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο, γιατί δίνουν αριθμό να απευθύνεται το κοινό;
Διαβάστε ακόμη
Απόψε η μεγάλη βραδιά των Όσκαρ - 17 πράγματα που πρέπει να ξέρεις πριν από την 97η απονομή
Παχυσαρκία: Ξεκινούν δωρεάν online συνεδρίες για παιδιά
«Πυρετός το Σαββατόβραδο»: «Στο μικροσκόπιο» της ΑΑΔΕ ο τζίρος νυχτερινών κέντρων - Τι έδειξαν ηλεκτρονική παρακολούθηση και επιτόπιοι έλεγχοι
To viral βίντεο με διαδηλωτές στη Θεσσαλονίκη που άνοιξαν διάδρομο για να περάσει ασθενοφόρο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr