Αθλητισμός|02.09.2020 21:51

Αρωνιάδης: «Η πλατφόρμα του PAOK TV κόστισε περίπου 3.000 ευρώ και απέφερε εκατομμύρια»

Newsroom

Το PAOK TV... παίζει μπάλα και στο εξωτερικό! Μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο New Media Director του ΠΑΟΚ, Παναγιώτης Αρωνιάδης, προχωρώντας σε αποκαλύψεις για το κανάλι του Δικεφάλου. Το εγχείρημα του PAOK TV προκάλεσε από την αρχή το ενδιαφέρον της ποδοσφαιρικής κοινότητας. Ένα χρόνο μετά, συζητιέται ακόμη, και στο εξωτερικό. Χαρακτηριστική είναι η συνέντευξη που παραχώρησε ο Παναγιώτης Αρωνιάδης, προχωρώντας σε αποκαλύψεις για το PAOK TV στην ιστοσελίδα www.sportcal.com. Από το πώς πάρθηκε η απόφαση, πόσο κόστισε και τι μέλλει γενέσθαι...

Η λύση σε ένα πρόβλημα

«Ήταν η λύση σε ένα πρόβλημα που εμφανίστηκε μπροστά μας. Ένα πρόβλημα που γνωρίζαμε ότι μπορεί να κληθούμε να αντιμετωπίσουμε ξανά στο μέλλον. Εκείνη την εποχή, το συμβόλαιό μας με τη Nova, που είχε τα δικαιώματα του ελληνικού ποδοσφαίρου για αρκετά χρόνια, έληξε. Οι διαπραγματεύσεις για την ανανέωση της συνεργασίας μας δεν πήγαν καλά και αποφασίσαμε ότι χρειαζόμαστε ένα εναλλακτικό σχέδιο. Αποφασίσαμε -λοιπόν- να δημιουργήσουμε τη δική μας ψηφιακή πλατφόρμα έτσι ώστε, εάν είναι απαραίτητο, να μπορούμε να διαχειριστούμε μόνοι μας τα τηλεοπτικά μας δικαιώματα. Γνωρίζαμε ότι ήταν πολύ νωρίς εκείνη την εποχή, αλλά πάντα σκεφτόμαστε μακροπρόθεσμα και αρκετά ανατρεπτικά - κάτι που χαρακτηρίζει τον σύλλογο - και έτσι αποφασίσαμε να εφαρμόσουμε το σχέδιό μας αμέσως», ανέφερε αρχικά.

Στη συνέχεια αποκάλυψε πως το PAOK TV θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί success story, μιλώντας και με νούμερα: «Αν ψάχνουμε παραδείγματα από success stories, τότε πιστεύω πως το PAOK TV είναι ένα από αυτά. Και αυτό επειδή μιλάμε για μια πλατφόρμα που στην πρώτη της έκδοση κόστισε - και αυτό είναι κάτι που αποκαλύπτουμε για πρώτη φορά - μόνο περίπου 3.000 ευρώ (3.556 $) και μέχρι στιγμής κατάφερε να αποφέρει εκατομμύρια στο κλαμπ. Ο ΠΑΟΚ είναι ένας σύλλογος που εμπιστεύτηκε και υποστήριξε την πρωτοβουλία που πήρε κόντρα σε όλες τις πιθανότητες».

Αρωγός ο κόσμος

Αρωγός στο εγχείρημα του ΠΑΟΚ αναμφίβολα στάθηκε ο κόσμος του: «Σε αυτήν την προσπάθεια είχαμε - και εξακολουθούμε να έχουμε- τους φιλάθλους μας ως βασικό σύμμαχό μας. Στάθηκαν δίπλα στην πρωτοβουλία μας επειδή από την πρώτη μέρα κατάλαβαν τη σημασία της απόφασής μας. Παρά το γεγονός ότι ήμασταν η πιο επιτυχημένη ομάδα στην Ελλάδα τα προηγούμενα τρία χρόνια, ο πρώην τηλεοπτικός μας πάροχος, μας έκανε μια πρόταση που ήταν ουσιαστικά χαμηλότερη από αυτήν που είχαμε. Θέλαμε -λοιπόν- να δείξουμε ότι είμαστε ανεξάρτητοι, ότι μπορούμε να σχεδιάσουμε τη δική μας πορεία με τρόπο που κανένας άλλος σύλλογος δεν τόλμησε να εξερευνήσει.

Όταν όλοι οι υπόλοιποι επικεντρώνονταν στο... πρόβλημα, λέγοντας ότι θα μείνουμε χωρίς τηλεοπτικό συμβόλαιο, εμείς είδαμε τη λύση, θέλοντας να χαράξουμε το μέλλον. Ήταν μια κίνηση που άλλαξε τους κανόνες στο ελληνικό ποδόσφαιρο και ήδη άλλοι σύλλογοι βρίσκονται στο δικό μας μονοπάτι», μιλώντας στη συνέχεια και για το τηλεοπτικό εγχείρημα του Παναθηναϊκού...

Με δύο από τους μεγαλύτερους συλλόγους στην Ελλάδα (σ.σ. ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό) να στρέφονται στις δικές τους πλατφόρμες για να δείχνουν τα παιχνίδια τους, θα μπορούσε αυτό να σημάνει το τέλος των συμφωνιών δικαιωμάτων με τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς; «Αυτό είναι κάτι που εξαρτάται από πολλούς παράγοντες», εξηγεί ο New Media Director της ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεδομένου πως το PAOK TV έχει παίξει αναμφίβολα ρόλο στη θετική αναπροσαρμογή της αντικειμενικής αξίας των τηλεοπτικών, επισημαίνοντας πως: «Το ποδόσφαιρο, όπως γνωρίζουμε, έχει γίνει επιχείρηση, οπότε αν ένας ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός έρθει αύριο και μας προσφέρει διπλάσια χρήματα, θα μπορούσαμε να πούμε όχι χωρίς καν να εξετάσουμε την πρόταση; Ας είμαστε ρεαλιστές, δεν μπορούμε και δεν θα το κάνουμε».

Πηγή: SDNA

ΠΑΟΚPAOK TVΠαναγιώτης Αρωνιάδης