Αθλητισμός|09.07.2023 21:37

Mad Max και στο Σίλβερστον: Δεν λέει να σπάσει το ιστορικό σερί νικών της Red Bull

Newsroom

Έχει πάρει... φόρα ο Μαξ Φερστάπεν και δεν λέει να σταματήσει καθώς οδηγός της Red Bull πανηγύρισε και στην πίστα του Σιλβερστον. Ήταν η πέμπτη συνεχόμενη για τον Ολλανδό και 11η συνεχόμενη για την αυστριακή ομάδα, καθώς είχε επικρατήσει και στο περσινό φινάλε στο Άμπου Ντάμπι! Έτσι η Red Bull ισοφάρισε το σχετικό ρεκόρ που κρατούσε η McLaren από το 1988, με 11 συνεχείς νίκες από την πρεμιέρα στη Βραζιλία έως και το Βέλγιο.

Πίσω από τον Ολλανδό «πιλότο», που πέρασε για πρώτη φορά στην καριέρα του πρώτος τη σημαία του τερματισμού στο γκραν πρι της Μ.Βρετανίας, βρέθηκαν οι «οικοδεσπότες»Λάντο Νόρις (ΜακΛάρεν) και Λιούις Χάμιλτον (Μερτσέντες), οι οποίοι ανέβηκαν στο πόντιουμ στον αγώνα που έγινε... στο σπίτι τους.

Έτσι ο δις πρωταθλητής της F1, Μαξ Φερστάπεν, πρόσθεσε και το Σίλβερστον στις πίστες που έχει πάρει τη νίκη.

Ο Λάντο Νόρις άντεξε στην πίεση του συμπατριώτη του, Λιούις Χάμιλτον και πήρε την 2η θέση, αφήνοντας τον οδηγό της γερμανικής ομάδας στην τρίτη. Με αυτό τον τρόπο, ο Χάμιλτον δεν επέτρεψε στον ρούκι της ΜακΛάρεν, Όσκαρ Πιάστρι, ν΄ ανέβει για πρώτη φορά στο πόντιουμ των νικητών.

Απέτυχαν παταγωδώς, οι δύο Φεράρι, που βρέθηκαν στην... ουρά της πρώτης δεκάδας, μιας και οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ δεν μπόρεσαν να κάνουν το πρώτο τους πιτ-στοπ πριν το όχημα ασφαλείας.

Φερστάπεν: «Απίστευτο ότι πήραμε την 11η νίκη μας»

«Έκανα κακή εκκίνηση, πρέπει να δούμε πού οφείλεται. Αμέσως μετά και οι δύο McLaren ήταν πολύ γρήγορες, οπότε χρειάστηκα λίγους γύρους για να περάσω τον Νόρις. Στη συνέχεια μπόρεσα να δημιουργήσω διαφορά και όλα άρχισαν να δείχνουν φυσιολογικά. Μετά όμως το αυτοκίνητο ασφαλείας, με την μαλακή γόμα τα πράγματα ήταν λίγο δύσκολα για εμάς, να διατηρήσουμε τα ελαστικά "ζωντανά". Οπότε η διαφορά διατηρήθηκε γύρω στα 3-3,5 δευτερόλεπτα.

Είμαι πολύ χαρούμενος που κερδίσαμε ξανά, 11 συνεχόμενες νίκες για την ομάδα είναι κάτι το απίστευτο. Όμως τα πράγματα δεν ήταν εύκολα σήμερα.

Την Πέμπτη έκανα drift σε προωθητική ενέργεια της Red Bull και φαίνεται ότι έκανα και στην εκκίνηση. Εδώ όμως ήταν κάτι το άσχημο, οπότε πρέπει να το αναλύσουμε. Οι προηγούμενες εκκινήσεις που έκανα ήταν αρκετά καλύτερες. Τα πράγματα ήταν έτσι πιο συναρπαστικά, ο Νόρις συνέχισε να με πιέζει, είχε πολύ καλό ρυθμό».

ειδήσεις τώραΜαξ ΦερστάπενFormula 1