Δούκας: «Απόλυτη κατανόηση για την ενόχληση του επίδοξου μιντιακού μονάρχη»
NewsroomΟ υπεύθυνος επικοινωνίας της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Λευτέρης Δούκας, μετά την πρώτη τοποθέτηση - απάντηση στην ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός τοποθετήθηκε εκ νέου, δίνοντας συνέχεια στην υπόθεση με την αποκάλυψη της ιστοσελίδας SDNA αναφορικά με την «ΕΔΕ» της ΕΠΟ για το συμβάν με το VAR στο Ολυμπιακός - Αστέρας Τρίπολης.
Σε αυτή, αναφέρει: «Το ότι η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός κατά του Ιβάν Σαββίδη εκδόθηκε μερικές ώρες πριν τον αγώνα στο Περιστέρι και δε θα επιτρέπαμε ποτέ να διαταραχθεί η συγκέντρωση της ομάδας, δε σημαίνει πως θα μείνει αναπάντητη. Να επισημάνω αρχικά πως απάντηση σε δημοσίευμα, σημαίνει απάντηση σε αυτούσιο το δημοσίευμα. Όχι παρουσίαση με τέτοιον τρόπο, ώστε να κουμπώσουν οι έστω και "τυποποιημένες" διαψεύσεις και ν' αποτελέσουν αφορμή για επίθεση κατά του Ιβάν Σαββίδη.
Το ρεπορτάζ πως η Σουλούκου (συνοδευόμενη από ανθρώπους της ασφάλειας της ΠΑΕ Ολυμπιακός) έκανε έλεγχο στο βαν του VAR στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, υποδυόμενη τον τελωνειακό, λες και το Καραΐσκάκη αποτελεί αυτόνομο κράτος εντός της Ελληνικής επικράτειας, δεν αποτελεί σενάριο του ΜΜΕ που το έφερε στη δημοσιότητα. Αυτό κατάλαβα διαβάζοντας το ρεπορτάζ, οποιαδήποτε ένσταση είναι καλοδεχούμενη.
Η εν λόγω ιστοσελίδα δεν ανακάλυψε τα γεγονότα της πρεμιέρας, έφερε στο φως αντικείμενο έρευνας -άτυπη ΕΔΕ, όπως την αποκάλεσε- της ΕΠΟ, για τους λόγους που στον αγώνα Ολυμπιακού-Τρίπολης δεν λειτουργούσαν όλες οι κάμερες. Όταν δημοσιογράφοι του δικαστικού ρεπορτάζ ασχολούνται με μια πολύκροτη υπόθεση, δε σημαίνει πως μετατρέπονται σε ντετέκτιβ, κυνηγώντας οι ίδιοι τους κακοποιούς.
Ενημερώνουν απλά το κοινό για τις εξελίξεις της έρευνας των εντεταλμένων οργάνων. Διάψευση επί της ουσίας και όχι για τις εντυπώσεις λοιπόν, θα είχε ως επίκεντρο το αν διεξάγεται έρευνα από την ομοσπονδία, για τους λόγους που συνέβη το περιστατικό. Εκτός κι αν δε συνέβη τελικά και στο εν λόγω παιγνίδι η λειτουργία του VAR ήταν η απολύτως προβλεπόμενη. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα το είχαν ανακοινώσει με τηλεβόα και δε θα το κρατούσαν μυστικό.
Προς ισχυροποίηση της έστω και τυποποιημένης διάψευσης μάλιστα, θα είχε αξία να μας ενημέρωνε επισήμως η ΠΑΕ Ολυμπιακός για τους λόγους που δε λειτούργησαν όλες οι κάμερες πίσω από τις εστίες. Δε γίνεται να μην έχει άποψη για κάτι που συνέβη εντός των συνόρων που κατοικοεδρεύει. Μια εκδοχή του τύπου «οι αρμόδιοι για τη λειτουργία του VAR πλακώθηκαν στα σάντουιτς και στις μπύρες στο κυλικείο οπότε ξέχασαν να θέσουν τις δυο κάμερες σε ισχύ, άρα δεν υπάρχει δική μας ευθύνη», θα περιείχε περισσότερη σοβαρότητα και αξιοπιστία, από το απόλυτο τίποτα της ανακοίνωσης τους.
Κλείνοντας να εκφράσω την απόλυτη κατανόηση για την ενόχληση του επίδοξου μιντιακού μονάρχη κάθε φορά που ακούει κάποια διαφορετική νότα, από εκείνες που παράγουν συγχρονισμένα οι υπόλοιπες ορχήστρες. Έχουν απομείνει κάποια ΜΜΕ που δεν του ανήκουν, δεν ελέγχονται από εκείνον ή δεν είναι της επιρροής του, όπως τα περισσότερα στη χώρα. Θα το συνηθίσει και αυτό, όπως συνήθισε τα τελευταία χρόνια να διαβάζει τη βαθμολογία του πρωταθλήματος...
ΥΓ: Εξίσου κατανοητό και το επιμύθιο της ερυθρόλευκης ανακοίνωσης, δια της στοχαστικά διατυπωμένης ρητορικής ερώτησης "πόσο πιο χαμηλά θα δούμε να πέφτει το ελληνικό ποδόσφαιρο;".
Ως ΠΑΕ ΠΑΟΚ αναλαμβάνουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν, αποδεχόμαστε την υπαιτιότητα για την έλευση ξένων διαιτητών, την καθιέρωση του VAR -εξ' αιτίας της οποίας θα αφήναμε δυο βαθμούς χθες στο Περιστέρι- και της διεξαγωγής εν γένει μιας διοργάνωσης όπου ο πρωταθλητής δεν είναι γνωστός πριν την έναρξή της. Στην επόμενη ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός, αναμένουμε τις προτάσεις για την αναβάθμιση του πρωταθλήματος και του ποδοσφαίρου γενικότερα...
- «Χειμωνιάτικο» Σαββατοκύριακο με καταιγίδες, μποφόρ και πτώση της θερμοκρασίας - Προβλήματα σε Θεσσαλία, Ήπειρο και Εύβοια λόγω ανέμων
- Νέες αποκαλύψεις για την Ειρήνη Μουρτζούκου - Υποδυόταν τη μητέρα του Παναγιωτάκη σε δημοσιογράφο
- Πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ παιδί προσβάλλεται από γρίπη των πτηνών
- Είναι το «Labour» της Paris Paloma το φεμινιστικό anthem της Gen Z;