Τα κατορθώματα του «Μακεδονικού Tανκ» που δόξασε τον Άρη (vid)
NewsroomΗμέρα μνήμης είναι η σημερινή (4/11) για την οικογένεια του Άρη καθώς πριν από 31 χρόνια, μια μεγάλη μορφή του ελληνικού ποδοσφαίρου, ο σπουδαίος Κλεάνθης Βικελίδης, το όνομα του οποίου δόθηκε στην έδρα του Άρη έφευγε από την ζωή το 1988 σε ηλικία 73 ετών.
Ο Κλεάνθης Βικελίδης γεννήθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου του 1915 στην Θεσσαλονίκη, ήταν ο μικρότερος από τα 8 αδέλφια της οικογένειας. Οι αδελφές του Ευτυχία, Αφροδίτη και Παρασκευή ήταν μέλη της ομάδας βόλεϊ του Άρη ενώ τα αδέλφια του Κώστας και Νικηφόρος ήταν επίσης ποδοσφαιριστές των «κιτρίνων». Ο Κλεάνθης αποδείχθηκε ο πιο ταλαντούχος.
Έκανε το ντεμπούτο του με την ανδρική ομάδα των κίτρινων το 1932 σε παιχνίδι με τον Απόλλωνα Αθηνών. Αγωνίσθηκε για 17 χρόνια στον Άρη έχει 131 συμμετοχές με 72 γκολ. Αγωνίσθηκε μόλις επτά φορές με την Εθνική Ελλάδος(4 γκολ) καθώς τον πρόλαβε ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος. Η τελευταία φορά που φόρεσε τη γαλανόλευκη φανέλα ήταν στις 23 Απριλίου του 1948 στο εντός έδρας φιλικό με την Τουρκία ως αρχηγός της Εθνικής Ελλάδος, όπου και σκόραρε το μοναδικό της τέρμα (1-3).
Του απέδωσαν τον χαρακτηρισμό «μακεδονικό τανκ» εξαιτίας των δυναμικών του επελάσεων. Προπολεμικά είχε δεχθεί πρόταση από την ρουμανική Βένους να συνεχίσει εκεί την καριέρα του όμως την απέρριψε. Ήταν αρχηγός και ηγέτης του Άρη στην κατάκτηση του πρωταθλήματος την σεζόν 1945-46. Αποχαιρέτησε την ενεργό δράση το 1949 μετά από ένα σοβαρό τραυματισμό.
Για ένα μεγάλο διάστημα ασχολήθηκε με την προπονητική. Κάθισε στον πάγκο του Άρη κατά τις σεζόν (1953-54, 1958-59, 1961-62), του ΠΑΟΚ (1956-57), του Απόλλωνα Καλαμαριάς (1960-61), του Πιερικού (Β’ εθνική το 1961-62) και της Νίκης Βόλου(1963-64). Το 1988 έφυγε από την ζωή μετά από ατύχημα που είχε στο σπίτι του ενώ το 2004 ο Άρης αποφάσισε να δώσει το όνομα του στο γήπεδο της ομάδας.
Παρακολουθήστε συνέντευξη του Κλεάνθη Βικελίδη
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά