Μεγάλη νίκη Φερστάπεν, στρατηγικός θρίαμβος της Red Bull - Ναυάγιο για Ferrari!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Τι κι αν εκκίνησε απ' τη δέκατη θέση, ο Μαξ Φερστάπεν πραγματοποίησε έναν καταπληκτικό αγώνα στο ουγγρικό γκραν πρι, η Red Bull δίδαξε στρατηγική και πανηγύρισε μια μεγάλη νίκη στο 13ο γκραν πρι της σεζόν για το πρωτάθλημα της Formula 1. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής πέτυχε μια νίκη (την 28η στην καριέρα του) που τον φέρνει πολύ πιο κοντά στον δεύτερο σερί τίτλο καθώς την ίδια ώρα ο μεγάλος του αντίπαλος Σαρλ Λεκλέρκ ξέμεινε στην έκτη θέση λόγω της αποτυχημένης στρατηγικής της Ferrari. Ο Φερστάπεν βρίσκεται πλέον στο +80 απ' τον Μονεγάσκο, που στην παρούσα φάση φαίνεται ότι δύσκολα θα ανακάμψει καθώς απομένουν εννέα αγώνες.
Εξαιρετική ήταν η μέρα για δεύτερη σερί γκραν πρι και για τη Mercedes που δείχνει πως επιστρέφει. Μια εβδομάδα μετά το 2-3 της Γαλλίας επανέλαβε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα και στην Ουγγαρία, με τον σπουδαίο Χάμιλτον στη δεύτερη θέση και τον εξαιρετικό Ράσελ στην τρίτη. Αντιθέτως, όλα ήταν καταστροφικά για τη Ferrari που μολονότι εκκίνησε στο 2-3 τερμάτισε στο 4-6 με Σάινθ και Λεκλέρκ αντιστοίχως.
Η πρώτη δεκάδα: Φερστάπεν, Χάμιλτον, Ράσελ, Σάινθ, Πέρες, Λεκλέρκ, Νόρις, Αλόνσο, Οκόν, Φέτελ. Ακολουθεί η διακοπή του καλοκαιριού καθώς οι αγώνες θα επανεκκινήσουν στις 26-28 Αυγούστου στο θρυλικό Σπα στο Βέλγιο.
H εξέλιξη του αγώνα
Έμεινε μπροστά Ράσελ, Χάμιλτον ανέβηκε πέμπτος. Παράλληλα, οι Red Bull ανέβηκαν σταδιακά φτάνοντας στις θέσεις 6-8 από το 10-11 που εκκίνησαν και λίγο αργότερα (στον 12ο γύρο) ο Φερστάπεν ανέβηκε στην πέμπτη θέση έχοντας μπροστά του τον τέταρτο Χάμιλτον. Μετά τον 15ο γύρο άρχισαν τα πιτ στοπ και ο Ράσελ παρέμεινε πρώτος αλλά ο Λεκλέρκ βγήκε (2ος) μπροστά απ' τον Σάινθ (3ος), όπως και ο Φερστάπεν (4ος) απ' τον Χάμιλτον.
Έπειτα από μια μεγάλη και οριακή μάχη αρκετών γύρων ο Λεκλέρκ προσπέρασε τον μαχητικό Ράσελ στον 31ο γύρο και πέρασε στην πρώτη θέση. Λίγο πριν από τον 40ό γύρο άρχισε ο δεύτερος κύκλος των πιτ στοπ και η στρατηγική της Red Bull έφερε αρχικά τον Φερστάπεν μπροστά απ' τον Σάινθ, ενώ στη συνέχεια όταν κι ο Λεκλέρκ άλλαξε ελαστικά, ο Ολλανδός του επιτέθηκε και τον προσπέρασε. Ωστόσο στον 41ο γύρο έχασε τον έλεγχο, έκανε τετακέ και βρέθηκε ξανά πίσω απ' τον Λεκλέρκ. Την ίδια ώρα Σάινθ και Χάμιλτον βρίσκονταν στο 1-2 αλλά με ένα πιτ-στοπ λιγότερο.
Κι όταν ο Ισπανός μπήκε στα πιτ ο Χάμιλτον έμεινε επικεφαλής του αγώνα με τον Φερστάπεν να ακολουθεί και τον Λεκλέρκ πιο πίσω να πιέζεται ασφυκτικά απ' τον Ράσελ. Στον 51ο γύρο ο Χάμιλτον μπήκε στα πιτς κι ο Φερστάπεν βρέθηκε στην κορυφή, ενώ στον 54ο ο Ράσελ πέτυχε το προσπέρασμα στον Λεκλέρκ. Ο Άγγλος ανέβηκε στη δεύτερη θέση κι ο Μονεγάγκος έπεσε στην τρίτη, γι' αυτό και μπήκε για τρίτο πιτ στοπ πέφτοντας στην έκτη θέση έχοντας μπροστά του Σάινθ (4ος) και Χάμιλτον (5ος).
Ωστόσο το... μαρτύριο για τη Ferrari είχε και συνέχεια καθώς στον 63ο γύρο ο Χάμιλτον προσπέρασε τον Σάινθ φέρνοντας στο 2-3 τις Mercedes. Το μόνο που άλλαξε ήταν ότι στη συνέχεια ο Χάμιλτον πέρασε μπροστά απ' τον Ράσελ σε έναν εξαιρετικό αγώνα για τη γερμανική ομάδα. Η έξοδος του Μπότας στο φινάλε έφερε το Virtual Safety Car, το οποίο όταν έφυγε... έφερε βροχή για τον τελευταίο γύρο, ο οποίος όμως δεν είχε δράμα καθώς δεν άλλαξε κάτι.
Το σχέδιο της Τουρκίας για τη νέα κατάσταση στη Συρία: Η Άγκυρα αναλαμβάνει τον ρόλο του προστάτη - Τα μηνύματα στις ΗΠΑ
Γεράσιμος Χουλιάρας για σεισμό στην Τριχωνίδα: Η λίμνη έχει γίνει από πολλά ρήγματα - Έχει δώσει και 6 Ρίχτερ
Πόσο θα αλλάξει το dating τα επόμενα χρόνια η τεχνητή νοημοσύνη – Οι καινοτομίες που έρχονται
«Τρίμπαλο» και τρίποντο για τον ΠΑΟΚ που παρέμεινε σε απόσταση αναπνοής απ' την κορυφή
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr