Formula 1: Θρίαμβος του Σάινθ και της Ferrari σε δραματικό αγώνα στη Σιγκαπούρη - Πρώτη ήττα εφέτος για τη Red Bull
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Η ιστορική κυριαρχία της Red Bull και του Μαξ Φερστάπεν τερματίστηκε στην πίστα της Σιγκαπούρης. Μετά από 14 σερί νίκες της αυστριακής ομάδας στο εφετινό πρωτάθλημα της Formula 1 και δέκα σερί επικρατήσεις του Ολλανδού δις παγκόσμιου πρωταθλητή, η Ferrari κυριάρχησε και πανηγύρισε την πρώτη μεγάλη νίκη στη σεζόν με τον Κάρλος Σάινθ να πραγματοποιεί καταπληκτικό αγώνα.
Η Σκουντερία βρέθηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά μετά τον Ιούλιο του 2022 και τη νίκη του Λεκλέρκ στην Αυστρία, ενώ ο Σάινθ πανηγύρισε τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στη Formula 1 καθώς είχε κερδίσει ξανά το 2022 στο Σίλβερστοουν. Έπειτα από ένα δραματικό γκραν πρι με τρομερό σασπένς στο φινάλε, ο Σάινθ άντεξε στην πίεση του Νόρις και των Ράσελ και Χάμιλτον τερματίζοντας πρώτος. Το ίδιο συνέβη και με τον Νόρις, ο οποίος κυνηγήθηκε απ' τη Mercedes του Ράσελ αλλά κρατήθηκε μπροστά σε αντίθεση με τον Ράσελ, ο οποίος έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στον τελευταίο γύρο και τράκαρε με αποτέλεσμα να καταστραφεί ολοκληρωτικά ο αγώνας του. Κερδισμένος βγήκε εν τέλει ο Χάμιλτον, ο οποίος ανέβηκε στο τρίτο σκαλί. Ακολούθησαν οι Λεκλέρκ, Φερστάπεν, Γκασλί, Πιάστρι, Πέρες, Λόσον, Μάγκνουσεν.
Για τη Red Bull ήταν ένα κακό Σαββατοκύριακο καθώς τίποτα δεν λειτούργησε σωστά για πρώτη φορά στη διάρκεια της σεζόν. Δεδομένων των συνθηκών πάντως η πέμπτη θέση του Φερστάπεν και η όγδοη του Πέρες αποτελούν ό,τι καλύτερο μπορούσαν να πάρουν στη Σιγκαπούρη.
Μέχρι τον 19ο γύρο ο αγώνας κυλούσε ομαλά και εύκολα για τη Ferrari που είχε το 1-2 στον αγώνα με Σάινθ και Λεκλέρκ. Ωστόσο, ένα τρακάρισμα του Σάρτζεντ που γέμισε με συντρίμμια την πίστα, άλλαξε τα δεδομένα του αγώνα. Άπαντες μπήκαν στα πιτς για αλλαγή ελαστικών όχι όμως και ο Φερστάπεν που είχε σκληρή γόμα. Ο Σάινθ κράτησε την πρωτοπορία αλλά ο Λεκλέρκ βρέθηκε πίσω από τον Ράσελ και τον Νόρις.
Με την αποχώρηση του οχήματος ασφαλείας απ' την πίστα, ο Ράσελ πέρασε τον Φερστάπεν και ο Νόρις τον Πέρες με την Red Bull να βιώνει πρωτοφανείς καταστάσεις στη διάρκεια της τρέχουσας σεζόν. Με τον Ράσελ πλέον να κυνηγά τον Σάινθ μετά τον 26ο γύρο, και δίχως την ασφάλεια που έδινε ο Λεκλέρκ, ο οποίος λειτουργούσε σαν... αμυντικός για τον Ισπανό, άρχισε μια μεγάλη μάχη για την πρωτιά μεταξύ Ferrari και Mercedes. Την ίδια ώρα ο Φερστάπεν ήλπιζε μόνο σε ένα νέο αυτοκίνητο ασφαλείας για να ξαναμπεί στη μάχη της πρώτης θέσης.
Στον 43ο γύρο, μόλις ο Φερστάπεν άλλαξε ελαστικά, υπήρξε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και ήταν η στιγμή που η Mercedes πήρε τη στρατηγική απόφαση να καλέσει για αλλαγή ελαστικών (σε medium) τους Ράσελ και Χάμιλτον, οι οποίοι έπεσαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση, αντιστοίχως. Με τους υπόλοιπους (Σάινθ πρώτος, Νόρις δεύτερος, Λεκλέρκ τρίτος) να έχουν σκληρή γόμα, οι δυο Mercedes άρχισαν το... κυνηγητό.
Στον 53ο γύρο ο Ράσελ (ανέβηκε 3ος) προσπέρασε τον Λεκλέρκ κι αμέσως μετά ακολούθησε ο Χάμιλτον (4ος). Στον 58ο γύρο δημιουργήθηκε ένα... τρενάκι με τους τέσσερις πρώτους να δίνουν μια μεγάλη μάχη για την πρωτιά και το βάθρο έχοντας όλοι απόσταση μεταξύ τους μικρότερη του δευτερολέπτου!
Το τρενάκι συνεχίστηκε μέχρι τέλος με τον Ράσελ να βγαίνει χαμένος καθώς έχασε τον έλεγχο και τράκαρε στις μπαριέρες. Ο Σάινθ κρατήθηκε πρώτος, ο Νόρις δεύτερος, ενώ ο Χάμιλτον εκμεταλλεύτηκε το λάθος του νεαρού συμπατριώτη του και ανέβηκε στην τρίτη θέση.
Το επόμενο γκραν πρι θα γίνει στην Ιαπωνία το Σαββατοκύριακο 22-24 Σεπτεμβρίου.
Ποια ονόματα ακούγονται για την Προεδρία της Δημοκρατίας - Τι θα μετρήσει στην απόφαση του Μαξίμου
Μαγδεμβουργο: Στη φυλακή ο δράστης της επίθεσης – Οι ακροδεξιές θεωρίες και οι προειδοποιήσεις
Πρύτανης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου: Νέα προπτυχιακά προγράμματα μέσα στο 2025
Η Σημασία των Μιτοχονδρίων στην Αναγεννητική Ιατρική: Ιστορία και Σύγχρονες Θεραπείες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr