Τεχνολογία|05.03.2021 14:43
Google: Τα τρία cookies που προκαλούν πονοκέφαλο στους ευρωπαίους εκδότες
NewsroomΣοβαρή ανησυχία έχει προκαλέσει στους ευρωπαίους εκδότες το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης που προβλέπει να εφαρμόσει η Google αφού εγκαταλείψει τα τρίτα «cookies», που της επιτρέπουν να πουλάει εξαιρετικά προσωποποιημένους χώρους διαφημιστικών καταχωρίσεων.
Περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε επίσης: Google, NASA, Pfizer: Η τρομερή επιχειρηματική ιδέα ενός Έλληνα στην οποία υποκλίθηκαν πελάτες-κολοσσοί
Διαβάστε ακόμη
- Επίθεση σε χριστουγεννιάτικη αγορά στη Γερμανία: Σαουδάραβας γιατρός ο δράστης – Υποστηρικτής του AfD και θαυμαστής του Μασκ
- Δύο χρόνια μετά και με οικονομικές «πληγές» στην τοπική κοινωνία, ανοίγει ξανά το χιονοδρομικό κέντρο Περτουλίου
- Σε πριμ... έγκαιρης καθυστέρησης μετατρέπεται το πριμ έγκαιρης παράδοσης: Η επέκταση του Τραμ και οι παρατάσεις 409 ημερών
- Από πού συμφέρει να ψωνίσετε για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι; Οι τιμές σε Βαρβάκειο και σούπερ μάρκετ