Τεχνολογία|05.03.2021 14:43
Google: Τα τρία cookies που προκαλούν πονοκέφαλο στους ευρωπαίους εκδότες
NewsroomΣοβαρή ανησυχία έχει προκαλέσει στους ευρωπαίους εκδότες το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης που προβλέπει να εφαρμόσει η Google αφού εγκαταλείψει τα τρίτα «cookies», που της επιτρέπουν να πουλάει εξαιρετικά προσωποποιημένους χώρους διαφημιστικών καταχωρίσεων.
Περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε επίσης: Google, NASA, Pfizer: Η τρομερή επιχειρηματική ιδέα ενός Έλληνα στην οποία υποκλίθηκαν πελάτες-κολοσσοί
Διαβάστε ακόμη
- Τρομακτικά στοιχεία: Το 37% των δασών της Αττικής κάηκε μέσα σε 8 χρόνια – Πόσα στρέμματα έγιναν στάχτη στην τελευταία φωτιά
- Οι στόχοι και το μεγάλο δίλημμα της Ουκρανίας μετά την πετυχημένη στρατιωτική επιχείρηση στο Κουρσκ
- Ιός Δυτικού Νείλου: Πρώτο κρούσμα στην Αττική, 4 νέοι θάνατοι – Συναγερμός από ΕΟΔΥ
- Η Kylie Jenner αρνείται ότι πήρε χάπια αδυνατίσματος για να χάσει βάρος