Ο πόλεμος των κολοσσών: Απειλές Apple ότι θα αποκλείσει το Twitter από το app store – Τι ισχυρίζεται ο Elon Musk
NewsroomΟ Έλον Μασκ κατηγόρησε την Apple ότι απείλησε να εμποδίσει την πρόσβαση της Twitter Inc στο ηλεκτρονικό κατάστημα εφαρμογών της (app store) χωρίς να γνωστοποιήσει την αιτία, όπως προκύπτει από σειρά αναρτήσεων στις οποίες προχώρησε ο μεγιστάνας ιδιοκτήτης του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
Πόλεμος τεχνολογικών κολοσσών
Στις ίδιες αναρτήσεις ο Μασκ ανέφερε ότι η κατασκευάστρια των έξυπνων τηλεφωνικών συσκευών iPhone σταμάτησε να διαφημίζεται στο Twitter. Ο δισεκατομμυριούχος διευθύνων σύμβουλος του Twitter και της Tesla δήλωσε ότι η Apple πιέζει την Twitter σχετικά με απαιτήσεις για τη διαχείριση του περιεχομένου των αναρτήσεων.
Η εξέλιξη αυτή, η οποία δεν έχει επιβεβαιωθεί από την Apple, δεν είναι ασυνήθιστη, καθώς η εταιρία συνηθίζει να επιβάλλει τους κανόνες της, ενώ προηγούμενα έχει προχωρήσει στην απομάκρυνση εφαρμογών (Gab, Parler).
Η εφαρμογή Parler είναι γνωστή μεταξύ των συντηρητικών στις ΗΠΑ, ενώ αποκαταστάθηκε από την Apple το 2021, μετά την κίνησή της να ανανεώσει το περιεχόμενο, αλλά και τις πρακτικές διαχείρισης περιεχομένου, όπως είχαν αναφέρει οι εταιρίες.
«Η Apple έχει κυρίως σταματήσει να διαφημίζεται στο Twitter. Μήπως μισούν την ελευθερία του λόγου στην Αμερική;»: Αυτό ανέφερε ο Μασκ σε μία ανάρτησή του στο Twitter μετά την εξαγορά της πλατφόρμας από τον ίδιο έναντι τιμήματος 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον προηγούμενο μήνα.
Αργότερα επισύναψε το λογαριασμό του διευθύνοντα συμβούλου της Apple Τιμ Κουκ σε μία άλλη ανάρτηση, θέτοντας το ερώτημα «τι συμβαίνει εδώ;»
H Apple δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα για σχολιασμό. «Δεν ήταν ξεκάθαρο σε εμένα κατά πόσο η Apple έχει επεξεργαστεί εσωτερικά αυτή την ιδέα και χωρίς να το γνωρίζω αυτό, δεν είναι επίσης ξεκάθαρο αν θα πρέπει να το λάβω σοβαρά υπόψη», δήλωσε ο Ράνταλ Πίκερ καθηγητής στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου του Σικάγο.
Η Google, που είναι η εταιρία με τη μεγαλύτερη κεφαλαιακή αξία παγκοσμίως, δαπάνησε ένα εκτιμώμενο ποσό 131.600 δολαρίων σε διαφημίσεις στο Twitter μεταξύ της 10ης και της 16ης Νοεμβρίου, μειωμένο από το ποσό των διαφημιστικών δαπανών της (220.800 δολάρια) μεταξύ της 16ης και και της 22ας Οκτωβρίου, την εβδομάδα πριν από το κλείσιμο της συμφωνίας εξαγοράς του Twitter από τον Μασκ, σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς (Pathmatics).
Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η Apple βρίσκονταν στην κορυφαία θέση μεταξύ των εταιριών που διαφημίζονταν στο Twitter δαπανώντας 48 εκατομμύρια δολάρια και αντιστοιχώντας σε ποσοστό 4% επί των συνολικών εσόδων για την περίοδο αυτή, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Washington Post, που επικαλέστηκε ένα εσωτερικό έγγραφο της Twitter.
- Ανεμβολίαστοι υγειονομικοί: Πότε θα επιστρέψουν στην εργασία τους μετά την απόφαση του ΣτΕ – Ανακοινώσεις Πλεύρη
- Προκαλεί πάλι ο Ακάρ: Οι Έλληνες πολιτικοί θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια και την ευημερία του λαού τους
- Πρόγνωση Μαρουσάκη: Προ των πυλών ισχυρή κακοκαιρία με καταιγίδες, κεραυνούς και χαλάζι – Πού και πότε θα χτυπήσει
- Καγκελάριος: Η μεγάλη ημέρα των τετ α τετ στο Λονδίνο, το μοτίβο του ΟΤΕ και η πράσινη πρεμιέρα της Π. Πετρόπουλος
- Όλα όσα μας μαθαίνουν τα αρνητικά συναισθήματα και όλοι οι λόγοι που πρέπει να πάψουμε να τα κρύβουμε κάτω από το χαλί
- Δολοφονία 36χρονης στην Κρήτη: Η ψυχιατρική έκθεση για τον 33χρονο – Είχε προσπαθήσει να πατήσει και άλλη γυναίκα
- Δολοφονία στην Καλαμάτα: «Είχαμε προσωπικές διαφορές» - Πώς ο 35χρονος κατακρεούργησε το θύμα
- Πώς θα κάνουμε τελικά Χριστούγεννα; Το «καιρικό καρουζέλ» και οι «χιονοεκπλήξεις» - Οι τελευταίες προγνώσεις
- Γιώργος Καραμίχος για Χρήστο Μάστορα: «Δεν έχω τέτοια στεγανά ότι κάποιος πρέπει να είναι ηθοποιός για να παίξει»