Το Facebook άλλαξε λογότυπο και κανείς δεν το κατάλαβε - Ποια η αλλαγή
NewsroomΤο γνωστό σε όλους λογότυπο του Facebook άλλαξε αν και κανείς δεν το πρόσεξε. Η αλλαγή του λογότυπου – η οποία με την πρώτη ματιά είναι ελάχιστα αισθητή – ενσωματώνει μια «πιο σαφή έκφραση του βασικού μπλε χρώματος του Facebook», ανέφερε η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης σε ανάρτηση.
Το Facebook λέει ότι η αλλαγή του λογότυπου σε πεζό «f» είναι καλύτερη για «το μάτι» στην εφαρμογή της πλατφόρμας με «εντονότερη αντίθεση για να ξεχωρίζει το «f».
«Θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι το ανανεωμένο λογότυπο θα είναι οικείο, αλλά παράλληλα δυναμικό, γυαλιστερό και κομψό. Αυτές οι μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές, μας επέτρεψαν να επιτύχουμε οπτική ισορροπία με μια αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός», δήλωσε ο Dave N, διευθυντής σχεδιασμού στο Facebook.
Με τα χρόνια, το λογότυπο του Facebook έχει υποστεί πολλές αλλαγές, ξεκινώντας από ένα σήμα που είχε τετραγωνισμένες γωνίες μέχρι το σημερινό κυκλικό σχέδιο.
- Η βία των γυναικών μια επιδημία που δεν τελειώνει: Πάνω από 16.000 έπεσαν θύματα το 2024 - Θύτες οι σύζυγοι
- Ισραήλ: Τι περιλαμβάνει η συμφωνία για κατάπαυση πυρός με τον Λίβανο – Πότε θα εγκριθεί
- Φωτιά σε μπαρ στο Παγκράτι: Σοκαριστικές μαρτυρίες και αναφορές για ποδοπατήματα
- Η Κιμ Καρντάσιαν προκαλεί ξανά με ημίγυμνη εμφάνιση και ένα σταυρό - Δείτε φωτογραφίες