Το Facebook άλλαξε λογότυπο και κανείς δεν το κατάλαβε - Ποια η αλλαγή
NewsroomΤο γνωστό σε όλους λογότυπο του Facebook άλλαξε αν και κανείς δεν το πρόσεξε. Η αλλαγή του λογότυπου – η οποία με την πρώτη ματιά είναι ελάχιστα αισθητή – ενσωματώνει μια «πιο σαφή έκφραση του βασικού μπλε χρώματος του Facebook», ανέφερε η εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης σε ανάρτηση.
Το Facebook λέει ότι η αλλαγή του λογότυπου σε πεζό «f» είναι καλύτερη για «το μάτι» στην εφαρμογή της πλατφόρμας με «εντονότερη αντίθεση για να ξεχωρίζει το «f».
«Θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι το ανανεωμένο λογότυπο θα είναι οικείο, αλλά παράλληλα δυναμικό, γυαλιστερό και κομψό. Αυτές οι μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές, μας επέτρεψαν να επιτύχουμε οπτική ισορροπία με μια αίσθηση κίνησης προς τα εμπρός», δήλωσε ο Dave N, διευθυντής σχεδιασμού στο Facebook.
Με τα χρόνια, το λογότυπο του Facebook έχει υποστεί πολλές αλλαγές, ξεκινώντας από ένα σήμα που είχε τετραγωνισμένες γωνίες μέχρι το σημερινό κυκλικό σχέδιο.
- Μητσοτάκης από Βουδαπέστη για ελληνοτουρκικά: Η κανονικότητα πρέπει να είναι ζητούμενο στις σχέσεις γειτονικών χωρών
- «Υπάρχει ελευθερία για ανόητους στο Χ»: Η απάντηση της γερμανικής κυβέρνησης στον Έλον Μασκ
- Η μητέρα της Ειρήνης προσφεύγει στη δικαιοσύνη για να ερευνηθεί ο θάνατος της κόρης της - Ζητεί να συσχετιστούν οι δικογραφίες
- Παναγία των Παρισίων: Ήχησαν ξανά οι καμπάνες για πρώτη φορά μετά την πυρκαγιά του 2019