Τεχνολογία|01.11.2023 23:42
«Στοπ» από την Ευρωπαϊκή Αρχή Προστασίας Δεδομένων σε στοχευμένες διαφημίσεις στο Facebook
NewsroomΗ απαγόρευση κάθε «συμπεριφορικής διαφήμισης» που έχει επιβληθεί από την Νορβηγία στην Meta, η οποία διαχειρίζεται τις πλατφόρμες Facebook και Instagram, θα επεκταθεί στο σύνολο των χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, ανακοίνωσε η ευρωπαϊκή ρυθμιστική Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων(EDPB).
Η EDPB ζητά από την αρχή διαχείρισης δεδομένων της Ιρλανδίας, όπου βρίσκεται η ευρωπαϊκή έδρα της Meta, να λάβει «εντός δύο εβδομάδων» μέτρα για την εφαρμογή της απαγόρευσης αυτής της στοχευμένης πρακτικής «χρησιμοποίησης προσωπικών δεδομένων (των χρηστών) για διαφημιστικούς σκοπούς» στις πλατφόρμες του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Αρχής.
Διαβάστε ακόμη
- Η ΕΕ δεν θα μείνει αμέτοχη: Σχεδιάζει περιορισμούς... τύπου «Τραμπ» σε εισαγωγές τροφίμων
- Το ethnos.gr στον Βοτανικό: Η πρόοδος των τελευταίων 10 μηνών, η αλλαγή στο κολυμβητήριο και ο ρεαλιστικός στόχος των εγκαινίων
- Αγωνία για 21χρονο τουρίστα στα Χανιά: Χάθηκαν τα ίχνη του στο Φαράγγι της Σαμαριάς
- Έρχεται το... «Δεν μου αρέσει» στο Instagram; Θα φαίνεται όταν το πατάμε σε αναρτήσεις;