Τεχνολογία|01.11.2023 23:42
«Στοπ» από την Ευρωπαϊκή Αρχή Προστασίας Δεδομένων σε στοχευμένες διαφημίσεις στο Facebook
NewsroomΗ απαγόρευση κάθε «συμπεριφορικής διαφήμισης» που έχει επιβληθεί από την Νορβηγία στην Meta, η οποία διαχειρίζεται τις πλατφόρμες Facebook και Instagram, θα επεκταθεί στο σύνολο των χωρών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, ανακοίνωσε η ευρωπαϊκή ρυθμιστική Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων(EDPB).
Η EDPB ζητά από την αρχή διαχείρισης δεδομένων της Ιρλανδίας, όπου βρίσκεται η ευρωπαϊκή έδρα της Meta, να λάβει «εντός δύο εβδομάδων» μέτρα για την εφαρμογή της απαγόρευσης αυτής της στοχευμένης πρακτικής «χρησιμοποίησης προσωπικών δεδομένων (των χρηστών) για διαφημιστικούς σκοπούς» στις πλατφόρμες του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Αρχής.
Διαβάστε ακόμη
- Ο γαλάζιος Ανεστίδης που μιλούσε με το Μαξίμου, η προεκλογική καμπάνια του Πλεύρη με εργαλείο τον Δούκα και οι συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών που δεν μιλιούνται
- Με δεσμεύσεις για προσλήψεις στο ΕΣΥ η κυβέρνηση το 2026 - Πόσοι έρχονται και πόσοι αποχώρησαν
- Υπόθεση «Πελικό» στη Βρετανία: 49χρονος νάρκωνε και βίαζε την σύζυγό του με άλλα 5 άτομα επί 13 χρόνια
- Το τείχος προστασίας με «καπέλο» ΗΠΑ στην Ανατολική Μεσόγειο και τα μηνύματα ισχύος στην τριμερή Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ