Τεχνολογία|10.05.2024 10:18

Αντιδράσεις για τη νέα διαφήμιση της Apple - «Συγγνώμη, δεν πετύχαμε τον σκοπό μας»

Newsroom

Συγγνώμη ζήτησε η Apple για διαφήμιση που δημιούργησε ώστε να προωθήσει το νέο iPad, καθώς το μήνυμα κατηγορήθηκε πως υποτιμά και συνθλίβει τη δημιουργικότητα και την τέχνη. 

Στη διαφήμιση εμφανίζεται μια τεράστια πρέσα να συνθλίβει πληθώρα εργαλείων μουσικής, ζωγραφικής, γλυπτικής, συγγραφής και να καταλήγει, μετά από σχεδόν ένα λεπτό ολικής καταστροφής, στη «γέννηση» του μικροσκοπικού, λεπτότερου iPad.

«Γνωρίστε το νέο iPad Pro: το λεπτότερο προϊόν που έχουμε δημιουργήσει ποτέ, την πιο προηγμένη οθόνη που έχουμε παραγάγει ποτέ, με την απίστευτη ισχύ του chip M4. Φανταστείτε μόνο όλα τα πράγματα που θα χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία του», έγραψε ο Τιμ Κουκ διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας τεχνολογίας.

Αντιδράσεις από το κοινό

Ωστόσο, η διαφήμιση προκάλεσε την αντίδραση μερίδας του καταναλωτικού κοινού, που την επέκριναν πως δεν ενσωματώνει, όπως διαφημίζεται, αλλά συνθλίβει τη δημιουργικότητα, αφανίζοντας όλα αυτά τα μέσα που προσφέρουν σε έναν άνθρωπο τη χαρά και την εμπειρία της δημιουργίας.

Ανάμεσα σε αυτούς που εξαπέλυσαν τα πυρά τους κατά του Κολοσσού ήταν και ο ηθοποιός Χίου Γκραντ, ο οποίος αναδημοσίευσε το βίντεο και έγραψε, «η συντριβή της ανθρώπινης εμπειρίας».

Η «συγγνώμη» της Apple

Ο αντιπρόεδρος επικοινωνίας μάρκετινγκ της Apple ζήτησε συγγνώμη εκ μέρους της εταιρείας, λέγοντας πως «η δημιουργικότητα είναι στο DNA μας εδώ στην Apple και είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς να σχεδιάζουμε προϊόντα που ενθαρρύνουν τους δημιουργούς σε όλο τον κόσμο. Στόχος μας είναι να τιμούμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad. Δεν πετύχαμε τον στόχο μας με αυτό το βίντεο και λυπούμαστε».

AppleiPadειδήσεις τώραΧιου Γκραντ