Αποκάλυψη FT: Meta και Google στόχευαν κρυφά εφήβους με διαφημίσεις - Η μυστική συμφωνία
NewsroomΜυστική συμφωνία προκειμένου να προωθήσουν σε έφηβους χρήστες του YouTube διαφημίσεις του Instagram– παραβιάζοντας τους ίδιους της τους κανόνες διαφήμισης- συνέπραξαν η Google και η Meta παραβιάζοντας τους ίδιους της τους κανόνες διαφήμισης- όπως αποκαλύπτει δημοσίευμα των Financial Times (FT). Καθώς οι δύο εταιρίες δεν μπορούσαν να στοχεύσουν απευθείας τους εφήβους, στόχευσαν μια ομάδα χρηστών η οποία χαρακτηρίζεται ως «άγνωστη». Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Google γνώριζε ότι επρόκειτο κυρίως για ηλικίες κάτω των 18.
Στη συνέχεια, η Spark Foundry, θυγατρική του διαφημιστικού κολοσσού Publicis με έδρα τις ΗΠΑ, φέρεται να συνεργάστηκε με τις δυο εταιρείες για να ξεκινήσει την παράνομη εκστρατεία μάρκετινγκ στον Καναδά μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου του τρέχοντος έτους, προτού προχωρήσει στη δοκιμή του προγράμματος στις ΗΠΑ τον Μάιο. Η Meta και η Google σκόπευαν να επεκτείνουν την καμπάνια σε διεθνείς αγορές και να προωθήσουν πρόσθετες υπηρεσίες όπως το Facebook, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Ωστόσο, μόλις οι FT επικοινώνησαν με την Google, η εταιρεία ακύρωσε την καμπάνια.
«Απαγορεύουμε τις στοχευμένες διαφημίσεις σε άτομα κάτω των 18 ετών, τελεία και παύλα. Αυτές οι πολιτικές υπερβαίνουν κατά πολύ τα απαιτούμενα και υποστηρίζονται από τεχνικές διασφαλίσεις. Επιβεβαιώσαμε ότι αυτές οι διασφαλίσεις λειτούργησαν σωστά»» δήλωσε η Google.
- Δολοφονία στο Παλαιό Φάληρο: Το... τυχερό δελτίο που «έκαψε» τον 39χρονο - Χιλιάδες ευρώ βρέθηκαν πάνω του
- Αγία Παρασκευή: Οι ισχυρισμοί του 22χρονου που σκότωσε με μηχανή ηλικιωμένο και τον σκύλο του
- Φωτιά σε χιονοδρομικό κέντρο στην Τουρκία: Σοκαριστικά πλάνα από τις καταστροφές – Βίντεο από drone
- «Θα έτρωγα ακόμα και τα νύχια του σκύλου μου»: Η Ναόμι Γουότς μιλάει για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε να αποκτήσει παιδί