Έλον Μασκ: Η τεχνητή νοημοσύνη έχει 10-20% πιθανότητες να εξελιχθεί πολύ άσχημα
NewsroomΟ Έλον Μασκ ιδιοκτήτης της πλατφόρμας Χ, της αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla και της διαστημικής εταιρείας SpaceX συμμετέχει ως ομιλητής στο 8ο συνέδριο FII που διεξάγεται στο Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας όμως πρίν από λίγο προχώρησε σε μια εξαιρετικά αμφιλεγόμενη δήλωση εκτιμώντας ότι η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) κατά ένα ποσοστό 10-20% μπορεί να λάβει μια εξαιρετικά αρνητική τροπή.
Έχει επενδύσει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης
Η δήλωση αυτή αποκτά επιπλέον βαρύτητα από το γεγονός ότι προέρχεται από τον Μασκ που ως γνωστόν έχει επενδύσει στην ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης και μέχρι τώρα ήταν εκείνος που υπερασπιζόνταν την ασφάλειά της έναντι των φόβων για την εξέλιξή της. Ωστόσο δεν είναι η πρώτη φορά που ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας αναφέρεται στους κινδύνους της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg στο συνέδριο συμμετέχουν μεταξύ άλλων στελέχη της Citigroup, Goldman, BlackRock, Citadel, ενώ ο Μασκ είχε προσκληθεί μέσω live streaming για να μιλήσει για την τεχνητή νοημοσύνη.
«Είναι μια σημαντική υπαρξιακή απειλή»
«Νομίζω ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι μια σημαντική υπαρξιακή απειλή και κάτι στο οποίο θα πρέπει να προσέχουμε πολύ», επεσήμανε ο δισεκατομμυριούχος. Μιλώντας στο συνέδριο Future Investment Initiative στο Ριάντ, ο Μασκ επιβεβαίωσε τις προ μηνών προβλέψεις του όταν προειδοποίησε ότι η τεχνητή νοημοσύνη ενέχει τον κίνδυνο «εξόντωσης» του κόσμου. Ωστόσο, έδωσε έναν πιο αισιόδοξο τόνο, υποδεικνύοντας ότι υπάρχει πλέον πιθανότητα 80% έως 90% ότι η ανάπτυξη AI θα μπορούσε να οδηγήσει σε θετικά αποτελέσματα.
«Νομίζω ότι θα είναι σε θέση να κάνει οτιδήποτε μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος, πιθανώς μέσα στα επόμενα ή δύο χρόνια», είπε ο Μασκ στο συνέδριο. Ο δισεκατομμυριούχος προέβλεψε επίσης ότι μέχρι το 2040, θα μπορούσαν να λειτουργούν περίπου 10.000 ανθρωποειδή ρομπότ.
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά