DIME Awards 2019: Ένα χρυσό και δύο ασημένια για το Ethnos.gr και την Pixual
NewsroomΣε μια λαμπρή τελετή στο «Μουσείου Οίνου» απονεμήθηκαν τα Digital Media Awards’19, με το Ethnos.gr και την Pixual να δίνουν βροντερό «παρών», κατακτώντας τρεις διακρίσεις για την ιστοσελίδα μας. Με την εγκυρότητα του Έθνους και τη δημιουργικότητα της εταιρείας Pixual, η οποία από την πρώτη ημέρα έδωσε το κάτι διαφορετικό σε επίπεδο design, το Ethnos.gr ήρθε για να κατακτήσει τον χώρο του διαδικτύου.
Άμεση ενημέρωση, ειδήσεις από την πολιτική και όλο τον κόσμο, Live επικοινωνία με το κοινό, Longoforms, αυτοκίνητο, Lifestyle, ταξίδια, πολιτισμός και οι δικές σας ιστορίες στο Ethnos.gr, είναι μόνο λίγες από τις δεκάδες θεματικές ενότητες της ιστοσελίδας, με το βλέμμα στο μέλλον. Το Ethnos.gr ήρθε για να μείνει και μαζί με όλους εσάς να οδηγήσει τις εξελίξεις.
Τις συμμετοχές έκρινε Επιτροπή αποτελούμενη από 28 experts των Digital Media με Πρόεδρο τον Michael Iskas, Global President της The Story Lab και Board Director της Gleam Futures. Συγκεκριμένα, το Ethnos.gr κατέκτησε το χρυσό στην κατηγορία «Best New Entry», με την επιτροπή να επιβραβεύει την ποιοτική δουλειά που γίνεται στην ηλεκτρονική έκδοση του Έθνους, από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του μέχρι και σήμερα.
Μαζί με την δημιουργό Pixual, το Ethnos.gr σχεδιάστηκε έτσι ώστε ο ιστορικός τίτλος της εφημερίδας "Έθνος" να εδραιωθεί και στο διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας όλες τις δυνατότητες που προσφέρει η digital εποχή, την οποία ζούμε. Παράλληλα η αρχική σελίδα του site πήρε το ασημένιο βραβείο, όπως και η mobile εκδοχή, η οποία τιμήθηκε για την ευκολία στη χρήση της και την δυνατότητα να ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις των κινητών συσκευών.
Best New Entry: GOLD
Best Responsive or Mobile Edition: SILVER
Best Home Page: SILVER
Σάρωσε τα βραβεία ο ΠΑΟΚ
Αξίζει να σημειωθεί πως σε μία digital γιορτή όπως τα DIME Awards όπου τα βραβεία σε συντριπτικό ποσοστό καταλήγουν σε ιστοσελίδες, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ κατάφερε να αποσπάσει εννέα βραβεία συμπεριλαμβανομένου του κορυφαίου "Digital Brand of the Year"
Best App (Smartphone or Tablet): PAOK FC Official App
Integrated Reporting / Transmedia Storytelling: PAOK FC Matchday Experience
Best Video Reporting / Storytelling: Transfer Deadline Day: The Video, The Big Picture
Best Home Page: An interactive magazine cover
Best Personalized Service: Turning comment, into content
Best Outstanding New Project / Product: Documentary: Final 2018 – The Movie
Best Use of Instagram: A black and white culture
Τις πολλές διακρίσεις του ΠΑΟΚ σχολίασε μέσω μηνύματος ο Παναγιώτης Αρωνιάδης, καθώς επαγγελματικές υποχρεώσεις τον κράτησαν μακριά από την τελετή απονομής: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ για μια υπέροχη βραδιά, στην οποία δυστυχώς δεν μπόρεσα να παρευρεθώ και η οποία κλείνει ιδανικά για εμάς, όπως και η χρονιά που πέρασε.
Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά ένα brand. Είναι μια ομάδα, μια οικογένεια που τολμά, σκέφτεται, πειραματίζεται, σπάει στερεότυπα και δημιουργεί πρωτογενές και πρωτότυπο περιεχόμενο, μια νέα τάξη πραγμάτων στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τα media και επιμένει σε πείσμα της προχειρότητας της εποχής να επενδύει στην ποιότητα. Ευχαριστώ την οικογένεια Σαββίδη και την διοίκηση για τη στήριξη και φυσικά όλους τους συνεργάτες».
Τελετή σε ρυθμούς… εκλογών
Παρουσιαστής της βραδιάς ήταν και φέτος ο χαρισματικός Παναγιώτης Χατζηδάκης, ο οποίος καλωσόρισε τα στελέχη στον καλαίσθητο εξωτερικό χώρο του Μουσείου Οίνου. Στο πνεύμα των ημερών, ο Π. Χατζηδάκης έδωσε προεκλογικό ρυθμό στην παρουσίαση, καλώντας από το βήμα τους παρευρισκόμενους να πανηγυρίσουν για τα βραβεία και τους νικητές. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με φαγητό, ποτό και networking σε μια όμορφη καλοκαιρινή βραδιά.
«Φεύγω γεμάτος έμπνευση»
Αποτιμώντας την εμπειρία των Digital Media Awards’19 και το επίπεδο των συμμετοχών, ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Michael Iskas, δήλωσε εντυπωσιασμένος: «Ήταν τιμή μου που ηγήθηκα της Κριτικής Επιτροπής των DIME Awards 2019 και είμαι εντυπωσιασμένος από την ποιότητα όλων των έργων που βραβεύθηκαν. Ήθελα να συμμετέχω στη διαδικασία των DIME 2019 για να εκτεθώ στις καλύτερες ιδέες και ταλαντούχους ανθρώπους στους τομείς των ψηφιακών μέσων, της διανομής περιεχομένου και της καινοτομίας marketing στην Ελλάδα, και φεύγω γεμάτος έμπνευση».
Τόνισε, επίσης, ότι η Κριτική Επιτροπή είχε θέσει ως στόχο από την αρχή να αναζητήσει το δυνατό storytelling που κερδίζει τα κοινά στην ψηφιακή οικονομία: «Το βρήκαμε όχι μόνον στα έργα αυτά καθαυτά, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο παρουσιάστηκαν και αναλύθηκαν σε εξαιρετικά δομημένες συμμετοχές». Έδωσε, τέλος, τα θερμά του συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές, υπογραμμίζοντας ότι ήταν όλες άξιες βραβεύσεις.
- Αυτοκίνητο έπεσε σε πλήθος σε χριστουγεννιάτικη αγορά στη Γερμανία - Αναφορές για νεκρούς
- Γερμανία: Η στιγμή που το αυτοκίνητο πέφτει πάνω στο πλήθος στη χριστουγεννιάτικη αγορά
- Νέο βίντεο μετά τη φονική παράσυρση της Ράνιας: Ο 33χρονος Γάλλος μπαίνει σε μαγαζί και λέει «σκότωσα τον πατέρα μου»
- Δολοφονήθηκε ράπερ στη Σουηδία, την ώρα που έκανε live μετάδοση - Σοκαριστικό βίντεο