H διαφήμιση της Apple που προκάλεσε τη «μάχη των φύλων» στο Διαδίκτυο
Μαίρη ΤσίνουΕίναι συνηθισμένο οποιαδήποτε ενέργεια της Apple να γίνεται αντικείμενο κριτικής- και όχι πάντα θετικής- ειδικά όταν πρόκειται για τα προϊόντα της. Ωστόσο, σπάνια η εταιρεία πειραματίζεται με «επικίνδυνες» διαφημίσεις που προκαλούν το κοινό. Μια τέτοια είναι η νέα διαφήμιση της Αpple για το iPad, η οποία προκάλεσε ποικίλα σχόλια και προκάλεσε έντονη αντιπαράθεση, ειδικά ανάμεσα στα δύο φύλα.
Στη διαφήμιση 15 δευτερολέπτων, η Apple διαφημίζει τη χρησιμότητα του iPad Pro και του μολυβιού Apple στην επεξεργασία φωτογραφιών. Η διαφήμιση ξεκινάει με το χέρι μιας γυναίκας που επεξεργάζεται έναν άνδρα, πιθανότατα σε κάποια φωτογραφία διακοπών και τον «σβήνει» από δίπλα της. Καθώς η διαφήμιση τελειώνει, η φράση «τελειοποιώντας τις αναμνήσεις σας» υπογραμμίζεται.
Δεν είναι ασυνήθιστο τα ζευγάρια να επεξεργάζονται ο ένας τον άλλον στις φωτογραφίες τους μετά από έναν χωρισμό, αλλά είναι σίγουρα ασυνήθιστο για μια εταιρεία να το χρησιμοποιήσει ως προσέγγιση διαφημιστικής καμπάνιας. Οι χρήστες του Διαδικτύου σχολίασαν τη διαφήμιση ποικιλοτρόπως, ενώ ήρθαν ξανά στο προσκήνιο θέματα ισότητας των δύο φύλων και του σεξισμού, που βάλλει τους άνδρες αυτή τη φορά. Κάποιοι χρήστες σχολίασαν αρνητικά τη διαφήμιση, κάποιοι αποκάλεσαν «εύθραυστους» τους άνδρες που ένιωσαν προσβεβλημένοι από τη διαφήμιση και μερικοί χρήστες έδειξαν να μην τους απασχολεί πραγματικά.
Δείτε παρακάτω ενδεικτικά σχόλια χρηστών στο Twitter:
Χρήστες που σχολίασαν αρνητικά τη διαφήμιση
Εκείνοι που αδιαφόρησαν
Η «αιώνια» μάχη των φύλων
- Μητσοτάκης στο υπουργικό: Δεν έχουμε την πολυτέλεια εφησυχασμού – Η ευθύνη δεν πάει διακοπές
- Σοκάρει Έλληνας από το Μαγδεμβούργο: «Νοσοκόμα μάς είπε ότι υπάρχουν μάλλον πάνω από 20 νεκροί»
- Χωρισμός για τον Μπασάρ Αλ Άσαντ - Διαζύγιο ζήτησε η σύζυγός του, Άσμα
- Πέθανε ο ηθοποιός Αρτ Έβανς σε ηλικία 82 ετών - Συμμετείχε στη δεύτερη ταινία «Die Hard»