Διαμετακομιστικός κόμβος για Ευρώπη και Β. Αφρική γίνεται η Ελλάδα για τη Huawei
Η Huawei Greece γιορτάζει φέτος τα 20 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα, η οποία ήδη αποτελεί την έδρα της για όλη την Νοτιανατολική Ευρώπη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά ┋
Την Ελλάδα επέλεξε η Huawei ως διαμετακομιστικό κόμβο των προιόντων της για όλη την Ευρώπη και τις χώρες της Βόρειας Αφρικής. Ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός σε εκδήλωση που πραγματοποίησε την Πέμπτη ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του ευρωπαϊκού logistics hub της στο λιμάνι του Πειραιά, με τη συνεργασία του Piraeus Container Terminal (PCT).
Η Huawei Greece γιορτάζει φέτος τα 20 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα, η οποία ήδη αποτελεί την έδρα της για όλη την Νοτιανατολική Ευρώπη, δηλαδή συνολικά 7 χώρες (μαζί με την Κύπρο, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία, τη Ρουμανία και τη Μολδαβία). Σήμερα απασχολεί περισσότερους από 200 εργαζομένους εκ των οποίων το 80% είναι Ελληνες.
Ο νέος κόμβος logistics εκτιμάται ότι θα συνεισφέρει 7,8 εκατομμύρια ευρώ ετησίως στην ελληνική οικονομία και θα δημιουργήσει 30 πρόσθετες θέσεις εργασίας. Αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ενοποίηση και διανομή των προϊόντων, επιτρέποντας στην εταιρεία να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση σε αυτές τις περιοχές.
Ως μέρος του παγκόσμιου δικτύου εφοδιασμού της Huawei, ο κόμβος θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για επενδύσεις και θα ενισχύσει την οικονομική ανάπτυξη, συμβάλλοντας στην αύξηση των φορολογικών εσόδων και στη δημιουργία θέσεων εργασίας.
Το logistics hub αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική επένδυση για την Ελλάδα δεδομένου ότι φέτος, η Huawei μετέφερε περίπου 2.500 εμπορευματοκιβώτια (TEU) από το λιμάνι του Πειραιά καταγράφοντας αύξηση σε ποσοστό 10% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Αλλωστε η χώρα μας αποτελεί τη συντομότερη οδό προς την Ευρώπη, όπως είπε επεσήμανε ο Jerry Cai, επικεφαλής της Huawei European Supply Chain: «Ολοι οι φόροι που αφορούν τον εκτελωνισμό θα καταβάλλονται στην ελληνική οικονομία, ενώ τα προιόντα θα χρειάζονται το μισό χρόνο για να φτάσουν από την Κίνα στην Ελλάδα (20 ημέρες δια θαλάσσης) συγκριτικά με την εναλλακτική του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας που απαιτεί ταξίδι 40 ημερών».
Οσο για την συμβολή της εταιρίας στην Ελλάδα, όπως είπε ο Ρεν Φουτζούν, διευθύνων σύμβουλος της Huawei στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τα τελευταία δέκα χρόνια έχει επιστρέψει στην ελληνική οικονομία 400 εκ. ευρώ σε φόρους και τοπικές προμήθειες, έχει επενδύσει 1 εκ. ευρώ σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης και 700.000 ευρώ σε προγράμματα για την προστασία της φύσης και της βιοποικιλότητας και συμβάλει στην κατασκευή έργων ΑΠΕ με παραγωγική δυναμικότητα 4.000 MW, ενισχύοντας όχι μόνο τη δυναμική του ελληνικού ενεργειακού συστήματος, αλλά και μειώνοντας 4 εκατ. τόνους διοξειδίου του άνθρακα ετησίως.
Το αναπτυσσόμενο δίκτυο
Σήμερα το δίκτυο της Huawei αναπτύσσεται σε 170 χώρες και με 500.000 κυβικά μέτρα χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου και 4 κέντρα τροφοδοσίας, εξυπηρετεί πάνω από 10.000 συνεργάτες και περισσότερους από 3 δισεκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως.
Την πεποίθησή του ότι ο Πειραιάς δεν είναι απλά ένα λιμάνι, αλλά μια πύλη ζωτικής σημασίας, εξέφρασε από την πλευρά του ο Captain Wang Jihang, διευθύνων σύμβουλος της PCT της Cosco: «Είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του παγκόσμιου εμπορίου και βασικός παράγοντας του δικτύου θαλάσσιων logistics της Ευρωπης», επεσήμανε.
Ο νέος πρέσβης της Κίνας στην Αθήνα, Fang Qiu, δήλωσε από την πλευρά του ότι η επένδυση της Huawei και η ψήφος εμπιστοσύνης στη χώρα μας «θα προσελκύσει περισσότερες εταιρίες να επενδύσουν στην Ελλάδα».
Να σημειωθεί ότι το λιμάνι του Πειραιά έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάδειξη της χώρας ως πύλης της εφοδιαστικής αλυσίδας προς την Ευρώπη με τη χώρα μας να καταλαμβάνει πλέον τη 19η θέση στην παγκόσμια κατάταξη, όταν πριν από δέκα χρόνια καταλάμβανε την 69η.
«Ο στρατηγικός μας στόχος είναι να γίνουμε κόμβος όχι μόνο φέρνοντας φορτία αλλά προσφέροντας και προστιθέμενη αξία πάνω σε αυτά και ταυτόχρονα να βελτιώσουμε τα του οίκου μας, τα εθνικά logistics, μπαίνοντας στην πρώτη δεκάδα στην κατάταξη. Θέλει τεράστια προσπάθεια. Αυτήν την περίοδο αναπτύσσονται έξι οργανωμένοι υποδοχείς παγκόσμιας εμβέλειας, το Θριασιο 1 και 2, το επιχειρηματικό πάρκο στη Φυλή, η πρωτοβουλία του ΙΚΕΑ στην Αγία Ζώνη για το διαμετακομιστικό κόμβο, το κέντρο της Ελευσίνας και το εμπορευματικό κεντρο του Βόλου. Ολα αυτά θα βελτιώσουν ακόμα περισσότερο την αποτελεσματικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας», υπογράμμισε ο πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος.
Τη δημιουργία του νέου κόμβου χαιρέτισε εκ μέρους της κυβέρνησης η υφυπουργός Ανάπτυξης Άννα Μάνη - Παπαδημητρίου υπογραμμίζοντας ότι «συμβάλλει σημαντικά στο να μετεξελιχθεί ο Πειραιάς σε βασικό διαμετακομιστικό κέντρο για την Ευρώπη και τη Μεσόγειο. Πρόκειται για μια απόφαση στρατηγικής σημασίας που ενισχύει περαιτέρω τον Πειραιά ως πύλη προς την Ευρώπη και την αγορά του και αναδεικνύει την εμπιστοσύνη στην ελληνική οικονομία».
Σοκαριστικό βίντεο από το Ηράκλειο: Ο οδηγός γκαζώνει και σκοτώνει την 36χρονη με ασύλληπτη ταχύτητα – Ομολόγησε ότι έστησε καρτέρι θανάτου
Τάσεις MRB: Η διαφορά ΝΔ με ΠΑΣΟΚ – Κυριαρχούν ο φόβος, οργή και απαισιοδοξία – Τι πιστεύουν για την επανεκλογή Τραμπ
Πώς έφτασαν στα ίχνη του 29χρονου εκτελεστή του Κιρίλοφ - Το αυτοκίνητο που νοίκιασε
Παντρεύτηκε για δεύτερη φορά η Αντριάνα Λίμα - Το προφίλ του συζύγου της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr