Google: Τα τρία cookies που προκαλούν πονοκέφαλο στους ευρωπαίους εκδότες
Η νέα στάση της Google με τις αλλαγές στην διαφημιστική στόχευση έχει προκαλέσει την έντονη ανησυχία των ευρωπαίων εκδοτώνΣοβαρή ανησυχία έχει προκαλέσει στους ευρωπαίους εκδότες το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης που προβλέπει να εφαρμόσει η Google αφού εγκαταλείψει τα τρίτα «cookies», που της επιτρέπουν να πουλάει εξαιρετικά προσωποποιημένους χώρους διαφημιστικών καταχωρίσεων.
Περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε επίσης: Google, NASA, Pfizer: Η τρομερή επιχειρηματική ιδέα ενός Έλληνα στην οποία υποκλίθηκαν πελάτες-κολοσσοί
Διαβάστε ακόμη
Συνεδριάζει το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ: Πιο κοντά από ποτέ σε γενικευμένη σύγκρουση μετά την κλιμάκωση στο Λίβανο
Ανατριχιαστική απολογία κατηγορούμενου - «O Πελικό μου έστειλε φωτογραφία της με πέντε άνδρες»
Διονύσης Πρώιος: Σκοτώθηκε σε τροχαίο ο πρώην παίκτης του Masterchef σε ηλικία 58 ετών
Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ και ΔΥΠΑ: Ποιοι πάνε ταμείο έως τις 27 Σεπτεμβρίου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr