Travel|01.09.2021 23:19
Η «Μύκονος του Σεπτεμβρίου»: Το νησί που δεν θέλει διαφήμιση δεν έπεσε ποτέ στην παγίδα του μαζικού τουρισμού
NewsroomΔιαβάστε για το ελληνικό νησί που δεν χρησιμοποιεί «κράχτες» για τη διαφήμιση του και επιλέγει το «είδος» των επισκεπτών που θέλει με ένα κλικ στο menshouse.gr
Διαβάστε ακόμη
- Ο Φάμελλος πρόεδρος, τα προβλήματα άλυτα – Η συμμετοχή, ο ισχυρός παράγοντας Πολάκης και τα σενάρια για Νέα Αριστερά
- Στο «χαρτί» της οικονομίας επενδύει η κυβέρνηση - Ποια σήματα θα εκπέμψει ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο
- ΜΜΜ: Ερχονται ανέπαφες πληρωμές και «έξυπνες» στάσεις, αλλά τα ανεκτέλεστα δρομολόγια αποθαρρύνουν τους επιβάτες
- Διεθνολόγος για πόλεμο στην Ουκρανία: «Τρομακτική η επιτάχυνση των εξελίξεων - Μεγάλοι κίνδυνοι»