Travel|11.05.2023 23:20
«Δεν είναι απλά διακοπές, είναι μια εμπειρία που σου αλλάζει τη ζωή» - Δείτε το νέο σποτ του ΕΟΤ
Newsroom«Δεν είναι διακοπές, είναι εμπειρία που σου αλλάζει τη ζωή» ή «Greece - A life-changing experience», είναι ο τίτλος της καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για τη φετινή σεζόν.
Το σποτ δείχνει μια τουρίστρια να απολαμβάνει το ελληνικό καλοκαίρι. «Ο κόσμος έρχεται στην Ελλάδα για διακοπές» «Αλλά είναι πράγματι μόνο διακοπές;» αναρωτιέται και στο τέλος απαντάει, κάνοντας βουτιά από ένα βράχο, «Είναι μια εμπειρία που σου αλλάζει τη ζωή.
Στόχος του νέου σποτ του ΕΟΤ που θα προβληθεί σε διεθνή μέσα επικοινωνίας και σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού είναι να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει τη ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα την τρέχουσα τουριστική περίοδο.
- Σιδηρόδρομος: Αύξηση ταχυτήτων στα 140 χλμ. ζητά ο ΟΣΕ - Επιφυλακτικοί οι μηχανοδηγοί, που έστειλαν νέα εξώδικα
- Βόμβα Κιλιτσντάρογλου: Κατηγορεί τη Ρωσία πως βρίσκεται πίσω από τα βίντεο που οδήγησαν σε απόσυρση του Ιντζέ από τις εκλογές
- Τώρα και μέσω gov.gr Wallet η ταυτοποίηση για άσκηση εκλογικού δικαιώματος
- «Και ολίγον μαρξιστές και ολίγον βασιλικοί» - Η Finos Film έχει κάτι να πει για τους αναποφάσιστους των εκλογών
- Στο μπαλκόνι των Ολύμπιων Θεών –Ο Παλαιός Παντελεήμονας Πιερίας είναι ο προορισμός που μάγεψε και τον Θόδωρο Αγγελόπουλο
- ΤτΕ: Συστάσεις στις τράπεζες να μειώσουν κι άλλο τα NPEs - Οι νέοι χρηματοπιστωτικοί κίνδυνοι
Διαβάστε ακόμη
- Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
- Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
- Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
- Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό