Travel|02.08.2023 21:55
«Rhodes, What you love is here»: Παγκόσμια καμπάνια του υπουργείου Τουρισμού για τη Ρόδο
NewsroomΜε καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας, με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here», μέσα από την οποία θα προβληθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ρόδου, το υπουργείο Τουρισμού θα επιχειρήσει να διαφημίσει το νησί, μετά τις μεγάλες φωτιές .
Στο πλαίσιο αυτό, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο, καθώς και τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. Kατά τη διάρκειά της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.
Διαβάστε ακόμη
- SOS για την Αττική: Θα αναγεννηθεί η φύση μετά τη μεγάλη φωτιά; «Τείνουν κάποιες περιοχές να ερημοποιηθούν»
- Στην Καλλιθέα Αττικής το πρώτο κρούσμα ιού του Δυτικού Νείλου, μετά από 3 χρόνια
- Γυναίκες και παιδιά πιο ευάλωτοι στην ευλογιά των πιθήκων: Είναι εύκολο να μεταδοθεί; Η ενημέρωση Μαγιορκίνη
- Δυναμική επιστροφή της κωμωδίας στην ελληνική τηλεόραση - Ο κόσμος αναζητά το γέλιο