Η Lufthansa σχεδιάζει ένα μοναδικό υπερπολυτελέστατο ιδιωτικό αεροσκάφος για τους δισεκατομμυριούχους της Μέσης Ανατολής
NewsroomΦανταστείτε να επιβιβάζεστε σε ένα αεροπλάνο και να μπαίνετε σε μια ιδιωτική κρεβατοκάμαρα που μοιάζει με «κουκούλι». Να είναι εξοπλισμένη με κρεβάτι king-size και ένα μπάνιο με το μεγαλύτερο ντουζ και μασάζ που έχει κατασκευαστεί ποτέ σε αεροσκάφος, το οποίο μπορεί να ενωθεί με τους χώρους ύπνου και να σχηματίσει ένα αυτόνομο καταφύγιο, παρέχοντας απόλυτη ιδιωτικότητα.
Αυτό είναι το σχέδιο της νέας καμπίνας της Lufthansa Technik για το επερχόμενο BBJ 777-9 - την έκδοση ιδιωτικού τζετ του νέου αεροσκάφους της Boeing, του 777X. Με την ονομασία CelestialSTAR, ο σχεδιασμός εκμεταλλεύεται πλήρως την εξαιρετικά ευρύχωρη καμπίνα του αεροσκάφους, η οποία προσφέρει 343 τετραγωνικά μέτρα χώρου και συνδυάζεται με την ικανότητα του αεροσκάφους να παραμένει στον αέρα για 22 ώρες.
Η κατασκευή του αεροσκάφους αυτού ωστόσο εύκολα ξεπερνά το μισό δισεκατομμύριο δολάρια, που σημαίνει πως θα είναι μια πολυτέλεια για πολύ λίγους.
Η Lufthansa Technik, λέει ότι η ιδέα, η οποία παρουσιάστηκε αυτή την εβδομάδα στην αεροπορική έκθεση του Ντουμπάι, απευθύνεται κυρίως σε πελάτες από βασιλικές οικογένειες της Μέσης Ανατολής.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο σχεδιασμός ενσωματώνει παραδοσιακά μοτίβα και επιρροές από την πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής. «Είναι ένας συνδυασμός ανάμεσα σε μια επαφή με τη Μέση Ανατολή και ένα πολύ μοντέρνο, κομψό σχεδιασμό», λέει ο Hassan Gasim, διευθυντής πωλήσεων της Lufthansa Technik.
«Είναι ένας συνδυασμός του παλιού και του νέου κόσμου και αυτή η περιοχή φημίζεται γι' αυτό. Να εκτιμά τις παραδόσεις του παρελθόντος, αλλά να είναι και πολύ σίγουρη για το μέλλον», σημειώνει.
Άλλα χαρακτηριστικά του αεροσκάφους αυτού περιλαμβάνουν έναν χώρο «εργασίας και ισορροπίας» δίπλα στην κρεβατοκάμαρα και το μπάνιο, εξοπλισμένο με περιστρεφόμενα και συρόμενα καθίσματα, τα οποία οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν γύρω από μεγάλα γραφεία, αλλά μπορούν επίσης να γυρίζουν και να μετακινούνται στο πλάι για συζητήσεις και συναντήσεις.
Ο χώρος διαθέτει ειδικό πλαίσιο στον τοίχο που μπορούν να τοποθετηθούν ως οθόνες ή προτζέκτορες, το οποίο κλείνει και γίνει αόρατο.
Η μεγάλη τραπεζαρία, σύμφωνα με τη Lufthansa, λειτουργεί ως «majlis» - η παραδοσιακή αίθουσα συγκέντρωσης και συσκέψεων της Μέσης Ανατολής - και προσφέρει 11 μεμονωμένα καθίσματα και χαρακτηριστικά όπως οθόνες που μπορούν να ανασυρθούν πλήρως μέσα στο τραπέζι.
Το δεύτερο μισό της καμπίνας διαθέτει έξι πολυτελείς σουίτες για τους επισκέπτες, ενώ υπάρχουν 32 επιπλέον θέσεις, που αντιστοιχούν σε θέσεις business class. Στο πίσω άκρο της ατράκτου υπάρχει ακόμη χώρος για μια περιοχή παρόμοια με μια premium economy καμπίνα.
Το πολυαναμενόμενο 777X, το μεγαλύτερο δικινητήριο αεροσκάφος στον κόσμο, αναμένεται να τεθεί σε υπηρεσία το 2025, οπότε η ιδέα αυτή υπάρχει μόνο στα χαρτιά προς το παρόν. Όμως η Lufthansa, η οποία θα είναι από τις πρώτες αεροπορικές εταιρείες που θα λειτουργήσουν τον τύπο, λέει ότι η ιδέα βασίζεται στις πραγματικές προδιαγραφές του αεροσκάφους, που σημαίνει ότι μπορεί να γίνει πραγματικότητα αν κάποιος πελάτης το παραγγείλει.
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά