Οι δράσεις του ΕΟΤ για την προβολή της Σάμου στην Ολλανδία
NewsroomΤαξίδι εξοικείωσης (Fam Trip) για πέντε bloggers από την Ολλανδία διοργάνωσε από τις 10 έως τις 13 Σεπτεμβρίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών, σε συνεργασία με τη μεγαλύτερη πλατφόρμα τουριστικών αξιολογήσεων στην Ολλανδία Zoover.nl (1,3 εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες μηνιαίως) και την υποστήριξη του δήμου Ανατολικής Σάμου.
Στόχος του ταξιδιού ήταν η προβολή και η προώθηση στη δυναμική τουριστική αγορά της Ολλανδίας της Σάμου, ως προορισμός πολλαπλών επιλογών εναλλακτικού τουρισμού, ενισχύοντας ταυτόχρονα την προτίμηση των Ολλανδών για διακοπές σε περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλλους.
Επισημαίνεται στην ανακοίνωση του ΕΟΤ ότι στο πλαίσιο της διαφημιστικής εκστρατείας του, η πλατφόρμα www.zoover.nl, θα ολοκληρώσει online καμπάνια για την Σάμο (branded content) διάρκειας ενός έτους, ενώ αρθογραφία για την προβολή του προορισμού θα δημοσιευθεί στα δημοφιλή Μέσα που διαχειρίζονται οι Ολλανδοί bloggers, οι οποίοι συμμετείχαν στο ταξίδι εξοικείωσης.
Η ολλανδική αγορά αποτελεί την πρώτη πηγή επισκεπτών στη Σάμο. Το 2018 πραγματοποιήθηκαν 378 απευθείας πτήσεις που μετέφεραν 30.000 Ολλανδούς ταξιδιώτες, ενώ το 2019 παρουσιάζεται αυξητική τάση, καθώς την περίοδο Απριλίου – Αυγούστου, σημειώθηκαν 21.600 αφίξεις επισκεπτών που έφτασαν στο νησί με 341 απευθείας πτήσεις από την Ολλανδία. Η τάση επιβεβαιώνεται και από τα στατιστικά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, καθώς τους πρώτους επτά μήνες του έτους οι αφίξεις από την Ολλανδία προς την Ελλάδα παρουσιάζουν αύξηση 3,7%, έπειτα από δύο συνεχόμενες χρονιές με ανοδική πορεία.
- Μαζική συμμετοχή στις εκλογές του ΠΑΣΟΚ: Ψήφισαν πάνω από 234.000, αύξηση 22,3% σε σχέση με το 2021 – LIVE όλες οι εξελίξεις
- Ρόδος: Η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ καταγγέλλει στελέχη της ΝΔ για νόθευση του εκλογικού αποτελέσματος
- Πέθανε ο Σάμι Μπάσο, ο μακροβιότερος ασθενής με προγηρία - Τι είναι το σπάνιο σύνδρομο από το οποίο έπασχε
- Τα πρώτα λόγια μετά την ιστορική συναυλία στο Καλλιμάρμαρο - «Την αγαπώ τη Βίσση»