Travel|26.09.2019 01:49
Έτσι άρχισαν όλα: Πώς η Μύκονος έγινε από φτωχοπούλα του Αιγαίου «talk of the world»
NewsroomΟ ετήσιος τζίρος της ξεπερνά το 1 δισ. ετησίως, ή αλλιώς το 0,5 του ΑΕΠ της χώρας. Στον κατάλογο των πιο hot καλοκαιρινών προορισμών παγκοσμίως το πάλαι ποτέ απλησίαστο Σεν Τροπέ δεν μπορεί να αντέξει πια τη σύγκριση.
Η Μύκονος και η Ιμπίθα έχουν πάρει τα ηνία προσέλκυσης του διεθνούς τζετ σετ...
Διαβάστε περισσότερα στο menshouse.gr
Διαβάστε ακόμη
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά