Generation Z: Πού ταξιδεύει η νέα γενιά και ποιος ο ρόλος του instagram
Πλέον, ο τουρισμός θα καθορίζεται από τον παράγοντα «Instagrammability»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Οι «απόγονοι» των «Millennials» είναι η «Γενιά Ζ» ή, όπως είναι ο διεθνής όρος, «Generation Z». Όπως κάθε γενιά, έτσι και αυτή εδώ, έχει τα δικά της χαρακτηριστικά γνωρίσματα ως προς τη μουσική που ακούει, το στυλ του ντυσίματος που επιλέγει, τα φαγητά που αγαπά κ.ο.κ. Ωστόσο, ποιες είναι οι αδυναμίες όσον αφορά στα ταξίδια και ποιο ρόλο έχει παίξει σε αυτή την προτίμηση η τεχνολογία, μέσα στην οποία μεγάλωσε και μεγαλώνει αυτή η γενιά;
Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας του ταξιδιωτικού παρόχου The Holiday Place -που μελέτησε συγκεκριμένους δείκτες αναφορικά με την συμπεριφορά της εν λόγω δημογραφικής ομάδας- προτού ταξιδέψει, η Generation Z εξετάζει στοιχεία όπως η πρόσβαση στο Διαδίκτυο, οι περιπετειώδεις εμπειρίες και κυρίως, το πόσο δημοφιλής είναι ένας προορισμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα, στο Instagram.
Άλλοι παράγοντες οι οποίοι διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο σε ό,τι αφορά στις ταξιδιωτικές προτιμήσεις του εν λόγω ηλιακού γκρουπ είναι το budget (και ειδικότερα τα χρήματα που διαθέτουν οι νέοι και το πόσο «οικονομικός» είναι ένας προορισμός), το πόσο «φιλική προς το περιβάλλον» είναι μία χώρα και το αν διαθέτει κοινωνική συνείδηση.
Οι χώρες που προτιμά η Generation Z
Οι προορισμοί που προτιμούν να επισκέπτονται τα άτομα που γεννήθηκαν από τα μέσα της δεκαετίας του 1990 έως τα μέσα της δεκαετίας του 2000 είναι οι εξής: Ιταλία, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ισπανία, Καναδάς, Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Μεξικό και Νέα Ζηλανδία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, η Ιταλία βρίσκεται στην κορυφή της λίστας χάρη στην υψηλή δημοφιλία που καταγράφει στο Instagram. Και αυτό διότι μέχρι σήμερα, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει περισσότερα από 89 εκατομμύρια hashtags από χρήστες της γνωστής εφαρμογής κοινωνικής δικτύωσης.
Ένα ακόμη στοιχείο για το οποίο η Generation Z ξεχωρίζει στην Ιταλία είναι το γεγονός ότι η συγκεκριμένη χώρα «κερδίζει» και σε ό,τι αφορά στην «κοινωνική και οικολογική συνείδηση». Πρόκειται για μία ιδιαιτέρα σημαντική κατηγορία στη μελέτη του The Holiday Place, ο οποίος εξέτασε -μεταξύ άλλων- παράγοντες όπως η περιβαλλοντική βιωσιμότητα των τουριστικών αξιοθέατων.
Αυτό που προκύπτει από την έρευνα είναι ότι το Διαδίκτυο και δη τα social media έχουν καταλυτικό ρόλο στην επιλογή των ταξιδιωτικών προορισμών από την Generation Z. Ο παράγοντας «Instagrammability», που αναφέρεται στην εν λόγω έρευνα, κάνει σαφές πως στο εξής ο τουρισμός θα κινείται στους ρυθμούς και των social media.
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
Πώς διαμορφώνεται το τοπίο στη ΝΔ μετά τη διαγραφή Σαμαρά - Τι θα κάνει ο πρώην πρωθυπουργός
Η τραγωδία στο Μάτι, δίκοπο μαχαίρι για τον Κασσελάκη: Οι στόχοι και τα αποτελέσματα της επίθεσης στην κυβέρνηση Τσίπρα
Ακρίβεια: Σχέδιο για «μπλόκο» στις παραπλανητικές προσφορές στα σούπερ μάρκετ - Τι θα αλλάξει
Ένας σπουδαίος ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού σκοτώνεται στο ελληνοϊταλικό μέτωπο – Το γράμμα που δεν έστειλε ποτέ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr