AEGEAN: Στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των επιβατών για την υπηρεσία WiFi on Board
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των επιβατών για την υπηρεσία WiFi on Board βρέθηκε η AEGEAN σε πανευρωπαϊκή έρευνα χρηστών.
Πρόκειται για την έρευνα της SkyFive, η οποία δημοσιεύτηκε κατά τη διάρκεια του World Aviation Festival που πραγματοποιείται στη Λισαβόνα και αφορούσε τις υπηρεσίες Wi-Fi εν πτήσει, που προσφέρουν 12 ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες και οι οποίες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 80% των εγκατεστημένων συστημάτων συνδεσιμότητας εν πτήσει, στον στόλο των αεροσκαφών παρόμοιου τύπου (single-aisle).
Με βάση τον πίνακα βαθμολογίας, η AEGEAN αναδείχτηκε πρώτη, συγκεντρώνοντας 74% της ανώτατης εφικτής βαθμολογίας. «Η AEGEAN προβάλλει και προωθεί με συνέπεια την υπηρεσία της, διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτή και προσφέρει δωρεάν και freemium επιλογές, εκτός από τα προγράμματα επί πληρωμής σε λογικές τιμές (και μια εντελώς δωρεάν υπηρεσία σε πτήσεις εσωτερικού) που διαθέτει. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, όλες οι εφαρμογές λειτούργησαν άψογα, δεν παρατηρήθηκε σημαντική καθυστέρηση, με σταθερή παρεχόμενη ταχύτητα σύνδεσης στα 10 Mbps και προς τις δύο κατευθύνσεις. Οι επιβάτες μέσα από την ενεργή χρήση της υπηρεσίας, φαίνεται να επιβραβεύουν την αεροπορική εταιρεία», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση.
Στόχος της έρευνας ήταν η συγκριτική αξιολόγηση των υπηρεσιών Wi-Fi εν πτήσει στην ευρωπαϊκή αγορά, η διερεύνηση των βέλτιστων πρακτικών των αεροπορικών εταιρειών στο συγκεκριμένο τομέα και η ανάπτυξη μιας ενιαίας μεθοδολογίας αξιολόγησης αυτών των υπηρεσιών που να μην περιορίζεται απλά και μόνο στον «παραδοσιακό» έλεγχο ταχύτητας.
Να σημειωθεί ότι σήμερα μόλις το 30% των αεροσκαφών παρέχουν δυνατότητα σύνδεσης σε Wi-Fi. Κατά συνέπεια η διείσδυση της συγκεκριμένης υπηρεσίας στην Ευρώπη υστερεί σημαντικά σε σχέση με τις Ηνωμένες Πολιτείες, με τη χαμηλότερη διάρκεια πτήσεων, τα μικρότερα έσοδα από τη χρήση υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και τον μεγάλο αριθμό εταιρειών χαμηλού κόστους να αποτελούν τις βασικότερες αιτίες.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, η Σάντυ Κουτσογιάννη, Head of Airport & Inflight Experience στην AEGEAN, επεσήμανε: «Είμαστε πραγματικά περήφανοι για τη διάκρισή της υπηρεσίας Wi-Fi on board που προσφέρει η εταιρεία μας. Στην AEGEAN, πιστεύουμε ότι η συνδεσιμότητα δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο στο έδαφος και επιδίωξη μας αποτελεί να διασφαλίσουμε ότι κάθε επιβάτης απολαμβάνει εύκολη και αδιάληπτη πρόσβαση στο internet, ενώ πετά μαζί μας. Παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας για διαρκή βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας και τη μείωση του ψηφιακού χάσματος, ακόμα και στα 30.000 πόδια».
Η SkyFive προτίθεται να επεκτείνει την έρευνα αξιολόγησης υπηρεσιών και σε άλλες αγορές, ενώ θα προσθέσει και τη «χωρητικότητα του συστήματος» ως μια νέα παράμετρο, για να εξάγει συμπεράσματα αναφορικά με την απόδοση των υπηρεσιών στην περίπτωση που τις χρησιμοποιούσαν σε τακτική βάση άνω των 100 ατόμων.
Άλλη μια κακή ημέρα για τον σιδηρόδρομο: Νέες πολύωρες καθυστερήσεις, ενώ τέθηκε εκτός λειτουργίας το τελευταίο «Ασημένιο Βέλος»
Τουρκική αντιπολίτευση εναντίον Φιντάν: «Ασκείς εξωτερική πολιτική χωρίς πυξίδα και στρατηγική σε Αιγαίο και Κύπρο»
Στην Ευελπίδων η Ειρήνη Μουρτζούκου μετά τις μηνύσεις σε βάρος της: Θα της απαγγελθούν κατηγορίες
Ξανά απούσα από βασιλική υποχρέωση η Κέιτ Μίντλετον - Ανησυχία για την υγεία της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr