Το TripAdvisor «πλημμύρισε» με ψεύτικες κριτικές -Τι απαντά η εταιρεία
Όλα όσα αποκάλυψε έρευνα οργάνωσης για τα δικαιώματα του καταναλωτή στη Βρετανία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Σε δύσκολη θέση βρίσκεται το TripAdvisor μετά την έρευνα της βρετανικής οργάνωσης «Which?» για τα δικαιώματα του καταναλωτή που έδειξε ότι η πλατφόρμα δεν μπορεί να ελέγξει τις ψευδείς και ύποπτες κριτικές πέντε αστέρων στα ξενοδοχεία.
Η οργάνωση των καταναλωτών ανέλυσε σχεδόν 250.000 κριτικές των 10 ξενοδοχείων με την υψηλότερη βαθμολογία σε 10 δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς σε όλο τον κόσμο. Συγκεκριμένα, σύγκρινε το ποσοστό των πρώτων τρίστερων κριτικών, δεδομένου οτι αυτές σπάνια είναι ψευδείς, έναντι του ποσοστού των πρώτων κριτικών πεντάστερων κριτικών. Η έρευνα έδειξε αρκετές περιπτώσεις στις οποίες ο αριθμός των πεντάστερων κριτικών από ταξιδιώτες που συνέτασσαν κριτική για πρώτη φορά ήταν σημαντικά υψηλότερος σε σύγκριση με τον αριθμό των τρίστερων.
«Η ανάλυση που παρουσιάστηκε από το Which? βασίζεται σε μια λανθασμένη κατανόηση των κριτικών και εξαρτάται από πάρα πολλές υποθέσεις και πολύ λίγα δεδομένα. Είναι πολύ απλοϊκό να υποθέσουμε ότι όλοι όσοι δημοσιεύουν την πρώτη κριτική τους, είναι ύποπτοι. Κάθε γνήσιος συντάκτης κριτικής στον κόσμο, κάνει κάποια στιγμή την πρώτη κριτική του», απαντά το TripAdvisor.
«Η ακριβής ανίχνευση της απάτης απαιτεί ανάλυση ενός ευρέος φάσματος σημείων δεδομένων, όπως πληροφορίες IP, δεδομένα τοποθεσίας ή λεπτομέρειες σχετικά με τη συσκευή που χρησιμοποιεί ένας λογαριασμός κατά την υποβολή κριτικής. Αυτά τα κρίσιμα στοιχεία λείπουν από την ανάλυση του Which? και συνεπώς τα ευρήματά της δεν παρέχουν και δεν μπορούν να παράσχουν αξιόπιστη ένδειξη του πραγματικού όγκου της ενδεχόμενης απάτης. Αντιθέτως, χρησιμοποιούμε εξελιγμένη τεχνολογία ανίχνευσης της απάτης που είναι σε θέση να αναλύσει εκατοντάδες σημεία δεδομένων βασισμένα σε γνώση και κατανόηση των μοτίβων επανεξέτασης που αποκτήθηκαν από την παρακολούθηση εκατοντάδων εκατομμυρίων ανασκοπήσεων σε περίοδο σχεδόν 20 ετών.
Έχουμε, επίσης, μια κορυφαία ομάδα ερευνών απάτης, που δουλεύουν ακούραστα για να προστατεύσουν τον ιστότοπό μας από ψεύτικες κριτικές. Είμαστε σίγουροι ότι κάνουμε την δουλειά μας υπεύθυνα και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους εξακολουθούμε να διατηρούμε την εμπιστοσύνη πολλών εκατομμυρίων καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Γνωρίζουν από τη δική τους εμπειρία χρήσης του TripAdvisor, ότι αποτελεί πηγή χρήσιμων και ακριβών πληροφοριών, στις οποίες μπορούν να βασιστούν», καταλήγει.
Το «Which?» αποκάλυψε ότι το TripAdvisor διέγραψε εκατοντάδες κριτικές μετά από την έρευνά του. Μάλιστα, ένα ξενοδοχείο στη Μέση Ανατολή, που είχε χαρακτηριστεί ως «το καλύτερο ξενοδοχείο» της Ιορδανίας συγκέντρωσε έναν μεγάλο αριθμό από ύποπτες πανομοιότυπες κριτικές.
Επίθεση σε χριστουγεννιάτικη αγορά στη Γερμανία: Σαουδάραβας γιατρός ο δράστης – Υποστηρικτής του AfD και θαυμαστής του Μασκ
Δύο χρόνια μετά και με οικονομικές «πληγές» στην τοπική κοινωνία, ανοίγει ξανά το χιονοδρομικό κέντρο Περτουλίου
Σε πριμ... έγκαιρης καθυστέρησης μετατρέπεται το πριμ έγκαιρης παράδοσης: Η επέκταση του Τραμ και οι παρατάσεις 409 ημερών
Από πού συμφέρει να ψωνίσετε για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι; Οι τιμές σε Βαρβάκειο και σούπερ μάρκετ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr