Στην κορυφή της τηλεθέασης το «Καλοκαίρι #Not»
Newsroom
Έχοντας συμπληρώσει ένα μήνα καθημερινών μεταδόσεων από την πρεμιέρα του στις 6 Ιουλίου, το «Καλοκαίρι #Not» κατάφερε να γίνει η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, κερδίζοντας την προτίμηση του κοινού και την υψηλότερη θέση στους πίνακες τηλεθέασης στο slot του, 9:50-13:00. Στο δυναμικό κοινό, στο διάστημα του τελευταίου μήνα, η πρωινή ψυχαγωγική καλοκαιρινή εκπομπή του Open σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 14,8% (με δεύτερο κανάλι τον ΑΝΤ1 και ποσοστό 12%). Στις Γυναίκες 25-44 ετών ο μέσος όρος είναι ακόμα υψηλότερος με ποσοστό 18,2% (με δεύτερο κανάλι το Star και ποσοστό 15,1%).
Όσον αφορά στο διάστημα 20 Ιουλίου με 4 Αυγούστου, στο slot 10-12:00 που ο ανταγωνισμός μεταδίδει ζωντανό πρωτότυπο πρόγραμμα, το «Καλοκαίρι #Not» βρίσκεται και πάλι στην κορυφή με μέσο όρο 16% στο δυναμικό κοινό (ΣΚΑΙ 13,5%, Alpha 10,6%) και 19,1 % στις Γυναίκες 25-44 (Star 15,4%, ΣΚΑΙ 9,5%, Alpha 9,1%).
Δύο ζευγάρια στη ζωή, ο Γρηγόρης Γκουντάρας με τη Ναταλί Κάκκαβα και η Ελένη Χατζίδου με τον Ετεοκλή Παύλου, έγιναν η πιο ξεχωριστή και ταιριαστή τηλεοπτική παρέα και μας λένε την πιο δροσερή καλημέρα, Δευτέρα-Παρασκευή στις 9:50 το πρωί, με μια πλούσια γκάμα θεμάτων και καλεσμένους στο στούντιο αγαπημένους καλλιτέχνες.
- Ενιαίο μέτωπο αλλά... με δυσκολίες: Πόσο θα επηρεάσει τις αποφάσεις Τραμπ για την Ουκρανία η Σύνοδος των Ευρωπαίων
- Μαρία Καρυστιανού: «Ευχαριστώ τα εκατομμύρια των συμπολίτων μας - Είμαστε δυνατοί και έχουμε λόγο»
- «Πυρά» από Τραμπ σε Ευρωπαίους: «Το πρόβλημα δεν είναι ο Πούτιν αλλά οι μετανάστες - Να μην καταλήξουμε σαν την Ευρώπη»
- Εξωφρενικές ιατρικές πρακτικές περασμένων αιώνων που αποδίδουν και σήμερα- Τρυπανισμός, βεντούζες, υδράργυρος, φίδια και μέλισσες…