Τηλεόραση|06.08.2020 11:08

Στην κορυφή της τηλεθέασης το «Καλοκαίρι #Not»

Newsroom

Έχοντας συμπληρώσει ένα μήνα καθημερινών μεταδόσεων από την πρεμιέρα του στις 6 Ιουλίου, το «Καλοκαίρι #Not» κατάφερε να γίνει η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, κερδίζοντας την προτίμηση του κοινού και την υψηλότερη θέση στους πίνακες τηλεθέασης στο slot του, 9:50-13:00. Στο δυναμικό κοινό, στο διάστημα του τελευταίου μήνα, η πρωινή ψυχαγωγική καλοκαιρινή εκπομπή του Open σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 14,8% (με δεύτερο κανάλι τον ΑΝΤ1 και ποσοστό 12%). Στις Γυναίκες 25-44 ετών ο μέσος όρος είναι ακόμα υψηλότερος με ποσοστό 18,2% (με δεύτερο κανάλι το Star και ποσοστό 15,1%).

Όσον αφορά στο διάστημα 20 Ιουλίου με 4 Αυγούστου, στο slot 10-12:00 που ο ανταγωνισμός μεταδίδει ζωντανό πρωτότυπο πρόγραμμα, το «Καλοκαίρι #Not» βρίσκεται και πάλι στην κορυφή με μέσο όρο 16% στο δυναμικό κοινό (ΣΚΑΙ 13,5%, Alpha 10,6%) και 19,1 % στις Γυναίκες 25-44 (Star 15,4%, ΣΚΑΙ 9,5%, Alpha 9,1%).

Δύο ζευγάρια στη ζωή, ο Γρηγόρης Γκουντάρας με τη Ναταλί Κάκκαβα και η Ελένη Χατζίδου με τον Ετεοκλή Παύλου, έγιναν η πιο ξεχωριστή και ταιριαστή τηλεοπτική παρέα και μας λένε την πιο δροσερή καλημέρα, Δευτέρα-Παρασκευή στις 9:50 το πρωί, με μια πλούσια γκάμα θεμάτων και καλεσμένους στο στούντιο αγαπημένους καλλιτέχνες.

Open TVΚαλοκαίρι #not