Πρωτοχρονιά 2021: «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» και τα προγράμματα που προτίμησαν οι τηλεθεατές
NewsroomΜια δύσκολη αλλαγή χρονιάς ήταν η φετινή με τα μέτρα κατά του κορονοϊού να ενισχύουν την τηλεθέαση των μουσικών προγραμμάτων, με τα οποία υποδέχθηκαν το 2021 οι τηλεοπτικοί σταθμοί. Στην τελευταία νύχτα του χρόνου τα κανάλια ρίχτηκαν στη μάχη της τηλεθέασης με τα λαμπερά εορταστικά τους προγράμματα. Ποιο όμως ήταν το πρόγραμμα που κατόρθωσε να κερδίσει την προσοχή του τηλεοπτικού κοινού;
Διαβάστε ακόμα: Η Άννα Βίσση σε μια live streaming συναυλία, ανήμερα την Πρωτοχρονιά
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το βράδυ της Πέμπτης 31 Δεκεμβρίου 2020, το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να γιορτάσει μαζί με τα ζευγάρια της κωμικής σειράς του Alpha, «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα». Στο εορταστικό επεισόδιο που έλαβε χώρα στην (υποτιθέμενη) βίλα της Καίτης Γαρμπή, η «Μουρμούρα» σημείωσε τηλεθέαση 25,8% στο δυναμικό κοινό και 23% στο γενικό σύνολο.
Στο «Στην υγειά μας ρε παιδιά» με πρωταγωνιστή τον Κωνσταντίνο Αργυρό ακολούθησε σε τηλεθέαση, με 19.5% στο δυναμικό κοινό και 20% στο γενικό σύνολο. Τρίτος στη σειρά στο δυναμικό κοινό ήταν ο Αντώνης Ρέμος με 17,9%, ενώ τρίτος στο γενικό σύνολο ήταν «Ο πιο αδύναμος κρίκος» με 17.4%.
Οι τηλεθεατές ακριβώς στη στιγμή της αλλαγής του χρόνου επέλεξαν σε ποσοστό του δυναμικού κοινού 21,6% τον Σπύρο Παπαδόπουλο και το «Στην υγειά μας ρε παιδιά», με δεύτερη τη «Μουρμούρα» (18,4%).
- Ο Μπάμπης Στόκας αποκάλυψε πως προέκυψε το όνομα Πυξ Λαξ - «Μας μπέρδευαν με τους Ζιγκ Ζαγκ»
- Πηγές ΥΠΕΞ για την ΑΟΖ Τουρκίας-Συρίας: Μεταβατική η κατάσταση, κανείς δεν νομιμοποιείται να κάνει συμφωνίες
- Ο βασιλιάς Κάρολος αλλάζει την παράδοση και απευθύνει το χριστουγεννιάτικο του μήνυμα από παρεκκλήσι νοσοκομείου
- Η ηλεκτροκίνηση «πάτησε» γκάζι παγκοσμίως το 2024 - Πόσο αυξήθηκαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων τη φετινή χρονιά