Maestro: Ποια σκηνή δυσκόλεψε περισσότερο τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη – «Την έγραψα σχεδόν 20 φορές»
NewsroomΣυνέντευξη παραχώρησε τα μεσάνυχτα της Τρίτης στο MEGA Stories, ο επιτυχημένος σκηνοθέτης, σεναριογράφος, ηθοποιός και παραγωγός, Χριστόφορος Παπακαλιάτης, ο οποίος αποκάλυψε πολλές λεπτομέρειες για τη δημιουργία και τους στόχους της σειράς Maestro που προβάλλεται από το Netflix.
«Στόχος μου ήταν να κάνω μια σειρά που θα παιχτεί σε πλατφόρμα και αν είναι δυνατόν παγκόσμια. Τελικά ήταν το Netflix. Ανοίγει ένα παράθυρο, η δουλειά μου παίζεται σε 180 χώρες. Δεν έχει αλλάξει κάτι στην καθημερινότητά μου, έχει προστεθεί μεγαλύτερο άγχος γιατί ξέρω ότι φτιάχνω κάτι που θα το δουν εκατομμύρια άνθρωποι».
Τι ήταν εκείνο που έκανε το Maestro να ξεχωρίσει; «Πολλή δουλειά, πολύ τρέξιμο, 24/7. Το άλλο είναι η τύχη, η συγκυρία, ήταν η σωστή στιγμή, οι σωστοί άνθρωποι που βρέθηκαν στο δρόμο μου. Και εγώ που το κυνηγούσα και ήμουν από πάνω όλη την ώρα. Όλη μου η ζωή περιστρέφεται γύρω από αυτό. Δεν ήταν όλα ρόδινα. Ήταν πολύ κουραστικά, πολύ πιεστικά για μένα. Ήταν αχαρτογράφητα νερά. Αν δεν ήταν το Mega και ο πρόεδρος του καναλιού και οι άνθρωποι όλο αυτό το πράγμα δεν θα μπορούσε να γίνει. Ήταν μια σειρά με ένα πολύ μεγάλο badget, εξαρχής» είπε.
«Δεν ακολουθώ την παρέα στις εξόδους, είμαι λίγο το σπασικλάκι»
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης χαρακτήρισε τον εαυτό του «σπασικλάκι» καθώς, όπως είπε, όταν τα γυρίσματα τελειώνουν δεν βγαίνει, αλλά επιστρέφει για να μελετήσει για την επόμενη μέρα.
«Δεν ακολουθώ την παρέα στις εξόδους πολύ-πολύ, είμαι λίγο το σπασικλάκι. Όταν τελειώνει το γύρισμα, θέλω να γυρίσω σπίτι για να μελετήσω για την επόμενη μέρα, να πάω στο γύρισμα τελείως διαβασμένος. Τα Σαββατοκύριακα κυρίως κοιμάμαι, γιατί όλη τη βδομάδα είμαστε στην τσίτα και θέλω να ξεκουραστώ. Είμαι γύρισμα, μοντάζ, παράδοση επεισοδίων, γράψιμο, γύρισμα και ξανά μοντάζ», αναφέρει.
«Όλα λειτουργούν συμπληρωματικά και στο Maestro ήταν μία πολύ ωραία στιγμή, γιατί όλα άρχισαν να συμπληρώνουν το ένα το άλλο πολύ γλυκά. Είμαι πολύ τυχερός που καθένας από αυτή την ομάδα πήρε τον ρόλο του και τον πήγε τρία επίπεδα πιο ψηλά από ό,τι εγώ είχα φανταστεί» σημείωσε.
Η σκηνη του Maestro που δυσκόλεψε τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη
«Στο πρώτο επεισόδιο, το Mother, ήξερα ότι θα έγραφα για την μητέρα. Η μεγάλη δυσκολία που είχα σε αυτό το επεισόδιο ήταν όταν έπρεπε να γράψω τις σκηνές της ψυχοθεραπείας που κάνει η Στεφανία Γουλιώτη έγκυος, ήταν το πρώτο πρώτο πράγμα που έγραψα. Το έγραψα πάνω από 15-20 φορές γιατί, από ένα σημείο και μετά έπρεπε να κάνει ερωτήσεις η ψυχοθεραπεύτρια, οπότε έπρεπε να γράψω μια συνεδρία ψυχοθεραπείας» είπε.
«Δυσκολεύτηκα πολύ. Πήγαινα, καθόμουν με έναν ψυχοθεραπευτή, του διάβαζα τι έχω γράψει, έκανα τις ερωτήσεις, μετά τις προσάρμοζα, έπρεπε να μην φεύγω από την πλοκή. Ήταν περίπλοκο και μου πήρε πολύ καιρό» τόνισε.
Τα μελλοντικά σχέδια
Τι σκέφτεται να κάνει μετά το Maestro; «Έχει ήδη γεννηθεί η ιδέα, υπάρχει εκεί. Ταινία ναι. Θα ήταν λάθος να ξαναμπώ στη διαδικασία να αφηγηθώ και νομίζω ο κινηματογράφος έχει ξαναξεκινήσει. Νομίζω ότι είναι αυτό που πάντα λάτρευα και αγαπούσα» ανέφερε.
Και συνέχισε: «Δεν με αφορά πού θα είναι όταν γράφω κάτι με αφορά να γράψω κάτι που με αφορά εμένα. Τώρα με το Maestro που έχει πάει καλά έξω έχουν ανοίξει κάποιες πόρτες και ίσως κάποια πράγματα να είναι πιο εφικτά για εμένα σε σχέση με το πώς θέλω να κάνω τη δουλειά μου. Πάντα θέλω ένα κομμάτι της βάσης μου να είναι στην Ελλάδα και αν μπορώ να το μοιράζω και πριν ξεκινήσει το Maestro ανάμεσα σε Ελλάδα και εξωτερικό με χαρά».
- H εκλογή Τραμπ «πιέζει» το ευρώ: Ένας εμπορικός πόλεμος Ευρώπης-ΗΠΑ θα φέρει αναταράξεις - Τι προβλέπουν αναλυτές
- Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών: Μια γυναικοκτονία κάθε 10 λεπτά - Τα σοκαριστικά στοιχεία
- Επίδομα θέρμανσης: Βροχή αιτήσεων σε 12 μέρες - Πότε κλείνει η πλατφόρμα
- Η συγκινητική έκπληξη στον Μανούσο Μανουσάκη λίγους μήνες πριν πεθάνει