Εμμανουέλα Αλεξίου: Συζητώ για μια νέα τηλεοπτική σειρά
Άκης ΦωτόπουλοςΗ Εμμανουέλα Αλεξίου θυμάται την επιτυχία της σειράς «Αυθαίρετοι» που συμμετείχε και αποκαλύπτει ότι συζητά τη συγγραφή μιας νέας αστυνομικής σειράς.
Θεατρικά σας βρίσκουμε στην παράσταση «Tape», στο Θέατρο 104…
Είναι ένα έργο πολύ αληθινό. Αναφέρεται στις σχέσεις των ανθρώπων, στη φιλία και στο χρόνο που περνά. Σε ότι αφορά την υπόθεση αυτή εκτυλίσσεται σε ένα μοτέλ όπου δύο παλιόφιλοι επιχειρούν μια ανασκόπηση, των χρόνων που έχουν ζήσει μαζί και των εμπειριών τους. Και όπως μιλούν για το παρελθόν ο ένας κατηγορεί τον άλλον ότι βίασε την κοπέλα που είχε στο σχολείο. Αρχίζει μια προσωπική κόντρα ως το σημείο που η κοπέλα έρχεται στο μοτέλ προσκεκλημένη από το πρώην φίλο της και δίνει την τελείως διαφορετική δική της εκδοχή για το γεγονός.
Εκτός από την υποκριτική ασχολείστε και με τη συγγραφή. Έχετε γράψει αρκετές σειρές της TV. Η συγγραφή σεναρίων είναι μια δύσκολη υπόθεση;
Ειδικά εγώ που ασχολούμαι με τη συγγραφή καθημερινών σειρών ο βαθμός δυσκολίας είναι μεγαλύτερος. Ο σεναριογράφος που καλείται να γράψει ένα σίριαλ καθημερινό είναι κλεισμένος στο σπίτι του ή στο γραφείο του και γράφει ολημερίς επτά μέρες την εβδομάδα.
Σε ποιες σειρές μέχρι σήμερα έχετε βάλει την υπογραφή σας;
Έχω βάλει την υπογραφή μου στις σειρές «Λόλα», «Κάρμα», «Ρουά Ματ», «Δίδυμα Φεγγάρια», «Άνδρες των ονείρων μου» και τώρα βρίσκομαι στη συγγραφική ομάδα της Μαρίας Γεωργιάδου στη σειρά του ΑΝΤ1 «Γυναίκα χωρίς όνομα».
Την τηλεόραση πως τη βλέπετε;
Το βασικό πρόβλημα της τηλεόρασης τα τελευταία χρόνια έχει να κάνει με την έλλειψη χρημάτων. Όταν για μια σειρά στο παρελθόν ξοδεύονταν 100.000 ευρώ για το κάθε επεισόδιο στις μέρες μας αυτό γίνεται με 10.000 ευρώ. Σήμερα το κάθε επεισόδιο πρέπει να γυριστεί το πολύ σε δύο μέρες ενώ θυμάμαι στο παρελθόν, όπως για παράδειγμα στη σειρά «Επιφάνεια» που συμμετείχα, το γύρισμα για κάθε επεισόδιο κρατούσε 15 μέρες. Όταν υπάρχει χρόνος στη διάθεση των συντελεστών μιας σειράς, το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο.
Πως σχολιάζετε το γεγονός ότι η ελληνική μυθοπλασία μονοπωλεί το ενδιαφέρον και πάλι του κοινού στη μικρή οθόνη;
Το χαίρομαι πάρα πολύ. Και δεν σας κρύβω ότι με στενοχωρεί όταν ακούω ότι η τάδε σειρά πάει να «κοπεί». Δεν θέλω να «κόβεται» κανένα σίριαλ γιατί είναι καλύτερο για το τηλεθεατή να παρακολουθεί μια ελληνική σειρά από το να βλέπει διάφορα άλλα σκουπίδια.
Γίνατε γνωστή στο ευρύ κοινό μέσα από τη σειρά «Αυθαίρετοι». Τι θυμάστε από την εποχή εκείνη;
Οι «Αυθαίρετοι» ήταν το πρώτο σίριαλ του Mega. Θυμάμαι με πήρε τηλέφωνο ο Νίκος Κουτελιδάκης και μου είπε ότι θα κάνουμε μια σειρά σε ένα κανάλι που τώρα ανοίγει. Μαζευτήκαμε στα γραφεία της παραγωγής, διαβάσαμε το σενάριο και ήμασταν όλοι οι ηθοποιοί παγωμένοι και ρωτούσε ο ένας τον άλλο, τι είναι αυτό το κανάλι, σαν πειρατικό ραδιόφωνο θα λειτουργεί. Θέλω να πω βαδίζαμε σε θολό τοπίο και κανείς δεν περίμενε την επιτυχία που θα είχε. Αρκεί να σας πω ότι στη πρώτη χρονιά των «Αυθαίρετων», είχα πάει το καλοκαίρι στη Μύκονο και επί τρία τέταρτα ερχόταν ο κόσμος δίπλα μου και φωτογραφίζονταν μαζί μου
Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας;
Με το σκηνοθέτη τoυ Tape Θοδωρή Βουρνά βρισκόμαστε σε συζητήσεις για κάτι καινούριο θεατρικά την επόμενη όμως σεζόν ενώ παράλληλα συζητώ για τη συγγραφή μιας νέας αστυνομικής σειράς για τη νέα τηλεοπτική σεζόν.
- Ο Κυριάκος Μητσοτάκης διέγραψε τον Αντώνη Σαμαρά – «Έθεσε εαυτόν για δεύτερη φορά εκτός της ΝΔ»
- Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν για Πούτιν: «Για άλλη μια φορά χρησιμοποιεί την ενέργεια ως όπλο»
- Στο κενό η έρευνα για την τραγωδία των Τεμπών: Έδωσαν λάθος βίντεο από τη φόρτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας
- Κυβερνητική κρίση στη Γερμανία: Το FDP είχε σχεδιάσει την έξοδό του από τον κυβερνητικό συνασπισμό