ΕΡΤ: Πανελλαδική έρευνα για να μάθει τι αρέσει στο κοινό και να αλλάξει το πρόγραμμα
Newsroom
Σημαντικές αλλαγές και μεγάλες περικοπές ετοιμάζει η νέα διοίκηση της δημόσιας τηλεόρασης. Σύμφωνα με απόφαση που ανακοινώθηκε στη Διαύγεια, η ΕΡΤ ανέθεσε στην εταιρεία Marc μεγάλη πανελλαδική έρευνα, με δαπάνη 12.450 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μάθει τι πιστεύουν σήμερα οι τηλεθεατές για τα προγράμματά της.
Διαβάστε περισσότερα: Ξεκίνησαν οι πρώτες περικοπές: Χωρίς ενημερωτικές εκπομπές το ΕΡΤ Sports
H έρευνα, η οποία θα περιλαμβάνει 1.250 νοικοκυριά, θα γίνει με τηλεφωνικές συνεντεύξεις, ενώ η δειγματοληψία θα είναι τυχαία ως προς το φύλο, την ηλικία, την αστικότητα και την περιοχή κατοικίας.
Διαβάστε περισσότερα: Ολγα Τρέμη: Περικοπές στην εκπομπή της κάνει η ΕΡΤ
Σκοπός της διαδικασίας αυτής είναι να συλλεχθούν στοιχεία για την άποψη που έχει σήμερα το κοινό για το καθένα από τα τέσσερα κανάλια της κρατικής τηλεόρασης, για το ύψος του ανταποδοτικού τέλους, αλλά και για την αλίευση επιμέρους ποιοτικών στοιχείων που δεν καταγράφονται στην έρευνα τηλεθέασης.
- Μητσοτάκης για Τέμπη: Θα κριθούμε το 2027 - Ζήσαμε τις πάνω και τις κάτω πλατείες, τη Marfin και είδαμε που οδηγούν αυτά
- Τροχαίο στην Πειραιώς: Τα σενάρια που εξετάζονται για το δυστύχημα – Το ταξί έπεσε στη κολόνα χωρίς να φρενάρει
- Η απόφαση του ιατροδικαστή ανατρέπει τα δεδομένα στο θάνατο του Τζιν Χάκμαν και της συζύγου του
- Βιολέτα Ίκαρη στο ethnos.gr: «Οι καλλιτέχνες παλεύουν για τα αυτονόητα όλων, ακόμα κι αν βάζουν σε κίνδυνο την καριέρα τους»