Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: «Ο Γιατρός» είναι ο πιο ενδιαφέρον ρόλος που έχω κάνει στην τηλεόραση - Σήμερα η πρεμιέρα της νέας σειράς του Alpha
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 8 λεπτά ┋
«Ο Γιατρός», η καθηλωτική σειρά του Alpha, κάνει πρεμιέρα σήμερα, Κυριακή 1η Οκτωβρίου στις 22:40. Οι ηθοποιοί της σειράς, που είναι εμπνευσμένη από μία αληθινή ιστορία, μίλησαν στην κάμερα του «Happy Day».
«Είναι μια ιστορία βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα» λέει ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, ο οποίος υποδύεται τον ομώνυμο ρόλο, το γιατρό, Αντρέα Βρεττό. «Υποδύομαι έναν σούπερ ντούπερ γιατρό, ο καλύτερος γιατρός στο είδος του στις διαγνώσεις, ο οποίος, ταυτόχρονα είναι αρκετά ψυχρός και αλαζονικός, κρατώντας μία απόσταση από τους ασθενείς του».
Επειτα από μια απόπειρα δολοφονίας από τον πατέρα ενός ασθενούς, ο οποίος πέθανε στο νοσοκομείο, ο Ανδρέας ξυπνάει στο χειρουργείο ζωντανός αλλά έχοντας χάσει από τη μνήμη του τα τελευταία 12 χρόνια. «Μετά τον πυροβολισμό θα αρχίσει να ανακαλύπτει το παρελθόν του, και μαθαίνουμε κι εμείς μαζί με εκείνον τι έχει συμβεί στο παρελθόν του και τον οδήγησε να γίνει εκείνο το πρόσωπο που ήταν όταν πυροβολήθηκε. Δεν θα ήθελε ποτέ να γυρίσει σε αυτού του είδους τον χαρακτήρα που ήταν».
Ο Γιατρός, έχασε τα τελευταία 12 χρόνια από τη μνήμη του, αλλά του δόθηκε μια δεύτερη ευκαιρία. «Από το 2019, τη χρονιά που εκτυλίσσεται η σειρά, γυρνάει στο 2007, τη χρονιά που θυμάται ότι είναι η προηγούμενη ζωή του. Οπότε έχουμε 2 γυναίκες, η μία εκ των οποίων είναι πρώην σύζυγός του, με την οποία έχουν χωρίσει, και μία άλλη που ήταν ο κρυφός του έρωτας και την οποία πλέον δεν αναγνωρίζει» εξηγεί και προσθέτει: «Είναι ο πιο ενδιαφέρον ρόλος που έχω κάνει στην τηλεόραση».
Ο γιατρός για τον Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης είναι το επάγγελμα που ήθελε να ακολουθήσει, πριν στραφεί στην υποκριτική. «Στο σχολείο, πριν αποφασίσω να γίνω ηθοποιός, ήθελα να γίνω γιατρός. Όχι μόνο δεν έγινα γιατρός αλλά έχω μια τάση λιποθυμίας όταν βλέπω το αίμα των άλλων». Ερμηνεύοντας τον Γιατρό στη σειρά «ένα από τα δύσκολα πράγματα που έπρεπε να κάνω ως ηθοποιός ήταν να μπορέσω να είμαι πειστικός σε όλες τις απίστευτες ιατρικές ορολογίες. Μπαίνω και μαθαίνω τι είναι το κάθε τι».
Η Δήμητρα Σιγάλα, υποδύεται την Άννα Γρηγοριάδη, την πρώην σύζυγο του Γιατρού και διευθύντρια του νοσοκομείου. «Είναι ένας πολύ ωραίος ρόλος, έχει την ιδιαιτερότητα ότι είναι μια γυναίκα που έχει περάσει πολλά στο παρελθόν. Ο Αντρέας θυμάται τις ευτυχισμένες μας στιγμές κι αυτό φέρνει τεράστιες δυσκολίες στην τωρινή ζωή της Άννας, γιατί εκείνη έχει προχωρήσει μοπροστά».
Η Βασιλική Τρουφάκου είναι η Σοφία Αλεξανδρή «η σύντροφός του Γιατρού. Είναι ο μέντοράς της, ο βασικός της συνεργάτης, αυτός ο οποίος την έκανε τη γιατρό που είναι. Μετά τον πυροβολισμό του Αντρέα, χάνει και το σύντροφό της και τον μέντορά της. Ο άνθρωπος είναι ο ίδιος, αλλά έχει γυρίσει με άλλη πραγματικότητα και ο ίδιος είναι στο μηδέν» οπότε η Σοφία «βιώνει την απώλειά του». Ο Θάνος Λέκκας, ο Μιχάλης Καραγιάννης, είναι γιατρός παθολόγος. Έκανε την ειδικότητά του στο νοσοκομείο, πριν ακόμα ο Ανδρέας γίνει διευθυντής. «Είναι πολύ ερωτευμένος με τη Σοφία αλλά δεν της το αποκαλύπτει. Ήξερε τη σχέση της με τον Αντρέα αλλά όχι ότι είχανε δεσμό».
Ο Παναγιώτης Εξαρχέας και η Τζωρτζίνα Λιώση, υποδύονται τους Δημήτρη Αποστόλου και Δανάη Βασιλειάδη, αντίστοιχα, κι είναι από τους νεότερους εκπαιδευόμενους γιατρούς του νοσοκομείου. «Είμαστε καινούργιοι. Πετύχαμε τον Γιατρό λίγο πριν το συμβάν. Με συμφέρει να βρει τη μνήμη του» λέει ο Π.Εξαρχέας. «Ο λόγος που επιλέγει η Δανάη να είναι στην παθολογική είναι ο Γιατρός. Γνωρίζει πολύ λίγα από το παρελθόν του» αναφέρει η Τζωρτζίνα Λιώση. Ο Αλέξανδρος Κωχ, ο Απόστολος Ιωάννου, είναι «ο διευθυντής της νευροψυχιατρικής κλινικής του νοσοκομείου, συμφοιτητής και ο καλύτερος φίλος του Ανδρέα. Είναι ο νευροψυχίατρος που αναλαμβάνει τη θεραπεία του μετά την επίθεση».
Περίληψη
Ο Ανδρέας Βρεττός είναι κορυφαίος γιατρός και διευθυντής της παθολογικής κλινικής σε ένα απ’ τα καλύτερα νοσοκομεία της χώρας. Βλέπει τη ζωή του να ανατρέπεται όταν ο πατέρας ενός ασθενή τον πυροβολεί θεωρώντας τον, άδικα, υπαίτιο για το θάνατο του γιου του από ιατρικό λάθος. Ο Ανδρέας σώζεται, αλλά ο τραυματισμός στο κεφάλι τού προκαλεί αμνησία και ξεχνάει τα τελευταία δώδεκα χρόνια της ζωής του. Χωρίς τις αναμνήσεις του, ο Αντρέας ξυπνά σε έναν άγνωστο κόσμο όπου αγαπημένα του πρόσωπα έχουν γίνει ξένοι, νεότερες σχέσεις έχουν ξεχαστεί και η θέση του ως διευθυντής κλινικής έχει χαθεί.
Το νοσοκομείο είναι το μόνο μέρος όπου νιώθει αληθινά σαν στο σπίτι του—και όπου πρέπει να ξαναφτιάξει τη δική του ζωή ως ασθενής, σύζυγος, πατέρας και τελικά ως γιατρός. Παράλληλα, κάθε ασθενής που νοσηλεύεται στην παθολογική κλινική αποτελεί μια άμεση ή έμμεση αφορμή για να αναδυθούν κομμάτια μνήμης του Ανδρέα αλλά και μυστικά και πληγές όλων των υπόλοιπων μελών της ομάδας για να αποδειχθεί ότι όλοι, τελικά, χρειάζεται να αντιμετωπίσουν και να συμφιλιωθούν με τις δικές τους απώλειες και τραύματα.
Υπόθεση
Ο Ανδρέας Βρεττός (Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης) είναι κορυφαίος γιατρός και διευθυντής της παθολογικής κλινικής σε ένα απ’ τα καλύτερα νοσοκομεία της χώρας. Βλέπει τη ζωή του να ανατρέπεται όταν ο πατέρας ενός ασθενή τον πυροβολεί θεωρώντας τον, άδικα, υπαίτιο για το θάνατο του γιου του από ιατρικό λάθος. Ο Ανδρέας σώζεται, αλλά ο τραυματισμός στο κεφάλι του προκαλεί αμνησία των δώδεκα τελευταίων χρόνων. Οι μνήμες του αφορούν ένα «διαφορετικό» άνθρωπο, έναν άνθρωπο που υπήρχε δώδεκα χρόνια πριν - όταν ακόμα ήταν ένας παθολόγος που διεκδικούσε την αναγνώριση της αξίας του, πατέρας δύο παιδιών και τρελά ερωτευμένος με τη γυναίκα του.
Στο παρόν, που δεν θυμάται, ο Ανδρέας είναι πολύ αυστηρός και σκληρός με τον περίγυρό του και έχει πλέον χωρίσει από τη σύζυγό του και διευθύντρια του νοσοκομείου, Άννα Γρηγοριάδη (Δήμητρα Σιγάλα) μετά την απώλεια του γιου τους. Ο θεράποντας ιατρός και φίλος του, Απόστολος Ιωάννου (Αλέξανδρος Κωχ), και η τέως σύζυγός του συμφωνούν ότι ο Ανδρέας πρέπει να «εκτεθεί» σταδιακά και μεθοδικά στη γνώση των όσων έχουν συμβεί τα τελευταία δώδεκα χρόνια και έχουν διαγραφεί από τη μνήμη του. Ο Ανδρέας, από την άλλη, αφού συνειδητοποιήσει τη νέα του πραγματικότητα, παίρνει την απόφαση να ξεκινήσει τη ζωή του πάλι από το μηδέν: αρχίζει να εργάζεται ως βοηθός στο νοσοκομείο που κάποτε διηύθυνε και προσπαθεί να κερδίσει πίσω την πρώην γυναίκα του και την κόρη του (Μαριέλλη Μανουδάκη) με την ελπίδα να ξαναγίνουν κάποια στιγμή οικογένεια.
Οι γιατροί και οι νοσηλευτές του νοσοκομείου δυσκολεύονται να συνηθίσουν το «νέο» Ανδρέα και περισσότερο απ’ όλους η γιατρός Σοφία Αλεξανδρή (Βασιλική Τρουφάκου), με την οποία τους τελευταίους μήνες, πριν από τον τραγικό πυροβολισμό του Ανδρέα, είχαν σχέση – την οποία κρατούσαν κρυφή στο εργασιακό τους περιβάλλον. Αντίστοιχα, ο νέος διευθυντής της παθολογικής κλινικής (που κλήθηκε να αναπληρώσει το κενό του Ανδρέα) Μάρκος Μαλτεζάς (Αντώνης Μυριαγκός), παλιός συνάδελφος και φίλος του Ανδρέα, επιχειρεί με κάθε τρόπο να αποτρέψει την ανάκτηση της μνήμης του Ανδρέα καθώς ο τελευταίος, λίγο πριν δεχτεί τον πυροβολισμό, είχε ανακαλύψει κάτι πολύ σοβαρό που αφορούσε τον Μάρκο.
Σταδιακά, κι ενώ η επιθυμία του Ανδρέα να ξαναφτιάξει τη ζωή του συγκρούεται με την επιτακτική ανάγκη του Μάρκου να τον κρατήσει στο θάμπος της παρούσας του συνθήκης, οι σχέσεις και οι ισορροπίες μεταξύ των γιατρών αλλά και των ειδικευομένων αλλάζουν. Ταυτόχρονα κάθε ασθενής που νοσηλεύεται στην παθολογική κλινική αποτελεί μια άμεση ή έμμεση αφορμή για να αναδυθούν κομμάτια μνήμης του Ανδρέα αλλά και μυστικά και πληγές όλων των υπόλοιπων μελών της ομάδας για να αποδειχθεί ότι όλοι, τελικά, χρειάζεται να αντιμετωπίσουν και να συμφιλιωθούν με τις δικές τους απώλειες και τραύματα.
Το Θεαγένειο εκπέμπει «SOS»: Τον... έναν χρόνο φτάνει η λίστα αναμονής για χειρουργεία - Ένας νοσηλευτής για 30 ασθενείς
Στον Εισαγγελέα η Ειρήνη Μουρτζούκου - Κρύβεται από τις κάμερες
Το δύσκολο σταυροδρόμι της κυβέρνησης, η σύλληψη Ρωμανού και η αλλαγή ατζέντας
Η Σοφία Βεργκάρα υποδεικνύει πως χορεύουν οι λατινοαμερικάνες για την περίοδο των Ευχαριστιών
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr