H Pantone λανσάρει νέα απόχρωση κόκκινου ενάντια στο στίγμα της γυναικείας περιόδου
Αθανασία Κουλέτα«Πάλι περίοδο έχεις;». Αν είσαι γυναίκα, σίγουρα αυτή είναι μια φράση που θα έχεις ακούσει αρκετές φορές. Γι' αυτό, σε μια εποχή που η συζήτηση ενάντια στον σεξισμό και την πατριαρχία είναι σε πλήρη εξέλιξη διεθνώς, η εταιρεία Pantone λανσάρει μια νέα απόχρωση κόκκινου χρώματος, ενάντια στο στίγμα που φέρει η έμμηνος ρύση, θέλοντας να δείξει σε όλες τις γυναίκες εκεί έξω, σε όλες εμάς, πως είναι οκέι να έχουμε περίοδο.
Σύμφωνα με τα διεθνή Μέσα, η εταιρεία, η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο σύστημα συνδυασμών χρωμάτων παγκοσμίως, είπε πως δημιούργησε αυτό το νέο κόκκινο, ελπίζοντας πως θα ενθαρρύνει τις γυναίκες που έχουν εμμηνόρροια να αισθάνονται υπερήφανες γι' αυτό που είναι. Για τη δημιουργία της απόχρωσης, η Pantone συνεργάστηκε με τη σουηδική μάρκα γυναικείων προϊόντων υγιεινής «Intima», ενόψει της καμπάνιας της τελευταίας, η οποία θα έχει ως στόχο να ενθαρρύνει τους ανθρώπους, ανεξάρτητα με το φύλο τους, να μιλάνε ανοιχτά για την περίοδο.
Την ώρα που σε διάφορα μέρη του πλανήτη κορίτσια και νεαρές γυναίκες χαρακτηρίζονται ως «μιαρές» επειδή έχουν περίοδο, χάνουν μαθήματα από το σχολείο τους και απομονώνονται επί 7 ημέρες σε ακατοίκητες καλύβες, μόνο θετικά μπορούν να αντιμετωπίζονται πρωτοβουλίες που στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό των αντιλήψεων που ευθύνονται για όλα τα παραπάνω. Σε αυτό το πλαίσιο, η δράση της Pantone είναι σε πολύ καλό δρόμο. Ευχαριστούμε, Pantone.
Με πληροφορίες από The Guardian
- Το σχέδιο της Τουρκίας για τη νέα κατάσταση στη Συρία: Η Άγκυρα αναλαμβάνει τον ρόλο του προστάτη - Τα μηνύματα στις ΗΠΑ
- Γεράσιμος Χουλιάρας για σεισμό στην Τριχωνίδα: Η λίμνη έχει γίνει από πολλά ρήγματα - Έχει δώσει και 6 Ρίχτερ
- Πόσο θα αλλάξει το dating τα επόμενα χρόνια η τεχνητή νοημοσύνη – Οι καινοτομίες που έρχονται
- «Τρίμπαλο» και τρίποντο για τον ΠΑΟΚ που παρέμεινε σε απόσταση αναπνοής απ' την κορυφή