Το «Baby Shark» έγινε το πιο δημοφιλές βίντεο όλων των εποχών με επτά δισ. προβολές
NewsroomΠαιδικό τραγούδι, το οποίο έκανε πρεμιέρα στο YouTube πριν από τέσσερα χρόνια, έχει φτάσει πάνω από επτά δισεκατομμύρια προβολές στην πλατφόρμα ροής βίντεο. Το «Baby Shark» ηχογραφήθηκε αρχικά από την εκπαιδευτική εταιρεία της Νότιας Κορέας Pinkfong και το ερμήνευσε ο 10χρονος Αμερικανοκορεάτης τραγουδιστής Hope Segoine.
Το τραγούδι και οι συνοδευτικές χορευτικές του κινήσεις πρωτοεμφανίστηκαν στη νοτιοανατολική Ασία προτού γίνει παγκόσμιο φαινόμενο και κυκλοφορήσουν προϊόντα και διοργανωθεί ακόμη και περιοδεία. Το Nickelodeon παρήγγειλε επίσης μια σειρά κινουμένων σχεδίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας με βάση το δημοφιλές τραγούδι.
«Το μεγάλο σόου του Baby Shark!» θα κάνει ντεμπούτο με ειδικό εορταστικό επεισόδιο τον Δεκέμβριο και θα ακολουθήσει μια σειρά 21 επεισοδίων την άνοιξη του 2021. Η Παμ Κάουφμαν, πρόεδρος της Viacom Nickelodeon Consumer Products ανέφερε σε δήλωσή της: «Το Baby Shark είναι ένα φαινόμενο πολυπλατφορμικό και η ζήτηση για περισσότερο περιεχόμενο και προϊόντα είναι ισχυρή σε όλο τον κόσμο».
«Οι εξαιρετικές ομάδες δημιουργικού κινούνται γρήγορα για να δώσουν περισσότερα προϊόντα «Baby Shark» διαφόρων κατηγοριών σε εμπόρους λιανικής και η ομάδα περιεχομένου μας είναι ενθουσιασμένη που αναπτύσσει μια καταπληκτική πρωτότυπη σειρά κινουμένων σχεδίων που θα φέρει ακόμη περισσότερους θαυμαστές» σημείωσε.
Το ρεκόρ των περισσότερων views στο YouTube διατηρήθηκε στο παρελθόν από το hit του 2017 Despacito, των Justin Bieber, Luis Fonsi και Daddy Yankee.
- «Χειμωνιάτικο» Σαββατοκύριακο με καταιγίδες, μποφόρ και πτώση της θερμοκρασίας - Προβλήματα λόγω ανέμων
- Νέες αποκαλύψεις για την Ειρήνη Μουρτζούκου - Υποδυόταν τη μητέρα του Παναγιωτάκη σε δημοσιογράφο
- Πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ παιδί προσβάλλεται από γρίπη των πτηνών
- Είναι το «Labour» της Paris Paloma το φεμινιστικό anthem της Gen Z;