Μια διαφήμιση ούζου με στόχο τον Ερντογάν έγινε viral στην Τουρκία
Μαρία ΖαχαράκηΜία διαφήμιση της διασημότερης μάρκας ούζου της Τουρκίας εξελίσσεται στο πιο δυνατό αντι-κυβερνητικό σποτ. Το διαφημιστικό σποτ, με τίτλο «όταν φτάσει εκείνη η μέρα», της μεγάλης εταιρείας Γενί Ρακί έχει γίνει ήδη viral και έχει αποκτήσει χαρακτήρα «αντιστασιακό» ενάντια στην κυβέρνηση Ερντογάν.
Αν και η διαφήμιση αφιερώνεται στην ημέρα της 29ης Οκτωβρίου 2023, στην επέτειο δηλ. των 100 χρόνων από τότε που ιδρύθηκε το τουρκικό κράτος από τον Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ, ο οποίος ήταν επίσης γνωστός λάτρης του τουρκικού ούζου, πολλοί ωστόσο είναι εκείνοι που τη θεωρούν μία διαφήμιση διαμαρτυρίας κατά της σημερινής κυβέρνησης Ερντογάν και θεωρούν ότι εκφράζει την ελπίδα του τουρκικού λαού για νίκη της αντιπολίτευσης τον Μάιο.
Στο περίπου 2.5 λεπτών σποτάκι, όταν ακούγεται -ως ρεφρέν- η φράση: «Όταν φτάσει εκείνη η μέρα πως θα γιορτάσω;», ο κόσμος σηκώνεται όρθιος και πανηγυρίζει, αγκαλιάζεται, φιλιέται και βγάζει επιφωνήματα ανακούφισης και ελευθερίας.
- ΡΑΣ: Ολοκληρώθηκε η αυτεπάγγελτη έρευνα για το δυστύχημα των Τεμπών: Κλήση σε ακρόαση του ΟΣΕ και της Hellenic Train Α.Ε.
- Δίκη Χρυσής Αυγής: «Με χτυπούσαν, ένιωθα ότι είχα πεθάνει» - 11 χρόνια μετά, ο Αιγύπτιος ψαράς βιώνει τον αντίκτυπο της δολοφονικής επίθεσης
- «Καμπανάκι» από ΕΟΦ για το OZEMPIC: «Να αποσύρουν όλες οι ιστοσελίδες κάθε διαφήμιση» - Τι είναι το φάρμακο που διαφήμιζαν για... αδυνάτισμα
- Φορολοταρία: Δείτε αν κερδίσατε έως 50.000 ευρώ - Οι τυχεροί λαχνοί του Μαρτίου
- First Republic Bank: Σχέδιο διάσωσης με πωλήσεις ομολόγων και στεγαστικών δανείων αξίας 100 δισ.
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά