Γιατί η Ιαπωνία θέλει οι νεαροί πολίτες της να πίνουν… περισσότερο αλκοόλ – Αντιδράσεις για την κυβερνητική καμπάνια
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Η ιαπωνική κυβέρνηση έχει πληγεί από ένα ασυνήθιστο πρόβλημα - οι νέοι της δεν πίνουν αρκετά.
Από τότε που ξεκίνησε η πανδημία, τα μπαρ και άλλοι χώροι που πωλούν αλκοόλ έχουν πληγεί σκληρά από τους περιορισμούς για τον κορονοϊό, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις - και τα έσοδα από τους φόρους για τα ποτά - να πέσουν κατακόρυφα στην τρίτη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου.
Η λύση της κυβέρνησης; Ξεκίνησε έναν διαγωνισμό για την εξεύρεση νέων τρόπων που θα ενθαρρύνουν τους νέους να πίνουν περισσότερο.
Η εκστρατεία «Sake Viva!», που εποπτεύεται από την Εθνική Φορολογική Υπηρεσία, καλεί τους συμμετέχοντες να υποβάλουν ιδέες για το πώς θα «τονωθεί η ζήτηση μεταξύ των νέων» για αλκοόλ μέσω νέων υπηρεσιών, μεθόδων προώθησης, προϊόντων, σχεδίων, ακόμη και τεχνικών πωλήσεων με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης ή του metaverse, σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του διαγωνισμού.
«Η εγχώρια αγορά αλκοολούχων ποτών συρρικνώνεται λόγω δημογραφικών αλλαγών, όπως η μείωση των γεννήσεων και η γήρανση του πληθυσμού, και αλλαγών στον τρόπο ζωής λόγω των επιπτώσεων του Covid-19», αναφέρει η ιστοσελίδα, προσθέτοντας ότι ο διαγωνισμός στοχεύει να «προσελκύσει τη νέα γενιά ... και να αναζωογονήσει τη βιομηχανία».
Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει ιδέες προώθησης για όλα τα είδη ιαπωνικού αλκοόλ, ενώ οι αιτήσεις είναι ανοικτές έως τις 9 Σεπτεμβρίου. Οι φιναλίστ θα κληθούν σε διαβούλευση με εμπειρογνώμονες τον Οκτώβριο, πριν από τον τελικό διαγωνισμό τον Νοέμβριο στο Τόκιο. Ο νικητής θα λάβει υποστήριξη για την εμπορική αξιοποίηση του σχεδίου του, σύμφωνα με την εφορία.
Όμως δεν είναι όλοι σύμφωνοι, με τον διαγωνισμό και τη φορολογική υπηρεσία να δέχονται επικρίσεις από ορισμένους ανθρώπους στο διαδίκτυο. «Με δουλεύετε;» έγραψε ένας χρήστης του Twitter. «Το να μένεις μακριά από το αλκοόλ είναι καλό πράγμα!»
Άλλοι επεσήμαναν ότι φαινόταν ακατάλληλο για μια κυβερνητική υπηρεσία να ενθαρρύνει τους νέους να πίνουν, ενώ φάνηκε ότι η εκστρατεία δεν είχε λάβει υπόψη τους κινδύνους για την υγεία ή την ευαισθησία απέναντι στους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν τον αλκοολισμό.
Το υπουργείο Υγείας της Ιαπωνίας έχει προειδοποιήσει στο παρελθόν για τους κινδύνους της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ. Σε μια ανάρτηση στον ιστότοπό του πέρυσι, χαρακτήρισε την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ «μείζον κοινωνικό πρόβλημα» που επιμένει παρά την πρόσφατη επιβράδυνση της κατανάλωσης. Και προέτρεψε τους ανθρώπους με ανθυγιεινές συνήθειες κατανάλωσης να «επανεξετάσουν» τη σχέση τους με το αλκοόλ.
Εκπρόσωπος του υπουργείου αρνήθηκε να σχολιάσει τον διαγωνισμό της φορολογικής υπηρεσίας όταν επικοινώνησε με το CNN.
- Καύσωνας και ακρίβεια «πονοκέφαλος» για τους πολίτες - Στα ύψη οι τιμές φρούτων και λαχανικών - Κλείνουν κλιματιστικά... για οικονομία
- Ενεργειακή κρίση: «Καίνε» την Ευρώπη οι τιμές - Στον «αέρα» η επάρκεια ενόψει χειμώνα
- Φινλανδία: Αντιδράσεις για βίντεο που δείχνει την πρωθυπουργό να χορεύει ξέφρενα σε πάρτι - Τι απαντά στους επικριτές της
- Θηριωδία στη Φλώρινα: Πυροβόλησαν και σκότωσαν 3 αρκούδες – Η μία θήλαζε ακόμη τα μωρά της!
Δολοφονία 36χρονης στην Κρήτη: Η ψυχιατρική έκθεση για τον 33χρονο – Είχε προσπαθήσει να πατήσει και άλλη γυναίκα
Δολοφονία στην Καλαμάτα: «Είχαμε προσωπικές διαφορές» - Πώς ο 35χρονος κατακρεούργησε το θύμα
Πώς θα κάνουμε τελικά Χριστούγεννα; Το «καιρικό καρουζέλ» και οι «χιονοεκπλήξεις» - Οι τελευταίες προγνώσεις
Γιώργος Καραμίχος για Χρήστο Μάστορα: «Δεν έχω τέτοια στεγανά ότι κάποιος πρέπει να είναι ηθοποιός για να παίξει»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr