Ξόδεψε χιλιάδες ευρώ για να «μεταμορφωθεί» σε σκύλο: Ο εκκεντρικός Ιάπωνας έκανε την πρώτη του εμφάνιση ενώπιον 30.000 συνδρομητών στο YouTube
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Την πρώτη του δημόσια εμφάνιση έκανε πρόσφατα Ιάπωνας που ξόδεψε χιλιάδες ευρώ για να μεταμορφωθεί σε σκύλο ράτσας μπόρντερ κόλεϊ. Το ντεμπούτο του στους δρόμους και τις αντιδράσεις ανθρώπων και ζώων στην άκρως ρεαλιστική στολή του κατέγραψε κάμερα γερμανικού τηλεοπτικού καναλιού.
Ο εκκεντρικός άντρας, που είναι γνωστός με το παρατσούκλι «Tόκο», στα προηγούμενα βίντεο που είχε ανεβάσει στο κανάλι του στο YouTube εμφανίζεται να παίζει σε μια αυλή σπιτιού πεσμένος στα τέσσερα και να εκτελεί διάφορα κόλπα με αντάλλαγμα λιχουδιές. Ο «Τόκο», όπως όλα δείχνουν, θεώρησε κατάλληλη τη στιγμή να μοιραστεί τη νέα του εμφάνιση και με άλλους. Βγήκε, μαζί με τη συνοδό του, στον δρόμο, προκειμένου, όπως κάθε κανονικό σκυλί, να κάνει τη βόλτα του.
«Θέλω να γίνω ζώο»
Ο Τόκο, μάλιστα, δημοσίευσε το σχετικό υλικό στο κανάλι του, με τίτλο «Θέλω να γίνω ζώο». Σε αυτό, τον βλέπουμε να περπατάει σε πάρκο με λουρί, να μυρίζει άλλα σκυλιά και να κυλιέται στο έδαφος. Το αλλόκοτο «κόλεϊ» προσέλκυσε το ενδιαφέρον και την περιέργεια πολλών περαστικών και τετράποδων.
Οι υπότιτλοι στο ξεκίνημα του βίντεο, το οποίο έχει συγκεντρώσει πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές, αναφέρουν: «έγινα κόλεϊ, εκπληρώνοντας ένα όνειρο που είχα από παιδί». Όπως εξηγεί ο εκκεντρικός Ιάπωνας στο κανάλι του στο YouTube, είχε πάντα την επιθυμία να ζήσει ως ζώο, και γι' αυτό επέλεξε να επενδύσει σε μια στολή σκύλου. Ο λόγος που κρύβει την ταυτότητά του ως άνθρωπος και δεν δείχνει το πρόσωπό του, επισημαίνει, είναι ότι δε θέλει να τον κρίνει ο κοινωνικός του περίγυρος.
Την περασμένη χρονιά, ο ίδιος δήλωνε στη Daily Mail ότι, «δε θέλω να γίνουν γνωστά τα χόμπι μου, ιδίως σε ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζομαι επαγγελματικά» ενώ πρόσθετε ότι, η επιθυμία του να μεταμορφωθεί σε ζώο, από πολλούς θεωρείται παράξενη. Όπως έγραφε ο ίδιος, σε παλαιότερα βίντεο που τον έδειχναν να παίζει σε αυλή σπιτιού, αισθανόταν νευρικότητα και λίγο φόβο βγαίνοντας έξω με τη στολή του. Πρόκειται, ωστόσο, για κάτι που ονειρευόταν να κάνει από παιδί.
Την στολή του δημιούργησε η ιαπωνική εταιρεία Zeppet, που κατασκευάζει στολές για διαφημιστικά σποτ και ταινίες. Χρειάστηκαν 40 ημέρες για το ρεαλιστικό αποτέλεσμα, το οποίο και κόστισε πάνω από 12 χιλιάδες ευρώ.
Η... απώλεια βιντεοληπτικού υλικού «εξαφανίζει» τους υπεύθυνους για τα Τέμπη - Τα κραυγαλέα λάθη που στοιχειώνουν τη δικογραφία
ΕΣΥ: Αλλαγές στον νόμο Κεραμέως για την επιλογή στελεχών στο δημόσιο ετοιμάζει η κυβέρνηση - Τι είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης
Οι πρώτες κινήσεις της κυβέρνησης μετά τη διαγραφή Σαμαρά - Τέλος στα σενάρια για πρόωρες κάλπες
Πού θα ταξιδέψουν οι Έλληνες την περίοδο των Χριστουγέννων - Μέχρι 10% η αύξηση στο κόστος των αποδράσεων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr